anti depressiva
ik ben in een depressie gevallen na enkele moeilijke jaren en door een liefdesbreuk is ben ik helemaal gekraakt,ik heb het alleen geprobeerd het op te lossen,maar dat ging niet meer heb hulp moeten zoeken,en ben 2 weken opgenomen,waar ze me aan de sipralexa gezet hebben die ik nu bijna 3 weken neem maar buiten de eerste nare neveneffecten zoals misselijkheid,s nachts zweten en moeheid die nu gelukkig over zijn voel ik me niet beter,ik heb nog steeds last van angst,een raar gespannen gevoel in mijn armen,heeft iemand ervaring met deze anti depressiva of in het algemeen?
-

sunny27 - Berichten: 1
Hoi Sunny,
tegen de nare bijwerkingen kun je vitamine b complex slikken, dat helpt.
Maar ik hoop, dat je niet alleen pillen slikt: een AD kan angst een beetje verzachten (en dat kan een zegen zijn!!) maar het is en lijft symptoombestrijding. Nuttig, maar ik hoop dat jeook gesprekken hebt met een psycholoog oid.
En veel sterkte met je liefdesverdriet!!!

tegen de nare bijwerkingen kun je vitamine b complex slikken, dat helpt.
Maar ik hoop, dat je niet alleen pillen slikt: een AD kan angst een beetje verzachten (en dat kan een zegen zijn!!) maar het is en lijft symptoombestrijding. Nuttig, maar ik hoop dat jeook gesprekken hebt met een psycholoog oid.
En veel sterkte met je liefdesverdriet!!!

-

Janneke - Berichten: 5097
Sunny,
Ik zie dat je deze medicatie nu 3 weken slikt.
Je moet er rekening mee houden dat dit soort medicijnen pas na 4-6 weken beginnen te werken.
Heb je er geen bijsluiter bij gekregen oid?
In ieder geval is het dus niet vreemd dat je nu nog niks merkt behalve de vervelende bijwerkingen.
Mocht je na ruim 6 weken nog niet het idee hebben dat het begint te werken, dan zou ik je aanraden terug te gaan naar je huisarts.
Heel veel sterkte in ieder geval!
Ik zie dat je deze medicatie nu 3 weken slikt.
Je moet er rekening mee houden dat dit soort medicijnen pas na 4-6 weken beginnen te werken.
Heb je er geen bijsluiter bij gekregen oid?
In ieder geval is het dus niet vreemd dat je nu nog niks merkt behalve de vervelende bijwerkingen.
Mocht je na ruim 6 weken nog niet het idee hebben dat het begint te werken, dan zou ik je aanraden terug te gaan naar je huisarts.
Heel veel sterkte in ieder geval!
-

Rose - Berichten: 476
Ik slik al jaren antidepressivia en dat gaat regelijk goed, maaaaaaaaaaaaar.........ik kan sexueel na een jaar slikken niets meer. En dat duurt nu al jaren !!
Heb al ander soort gebruikt in overleg met huisarts.....maar niets helpt.
Heb al ander soort gebruikt in overleg met huisarts.....maar niets helpt.
-

Hermanio52 - Berichten: 27
Balen...!
Maar idd: de hele ssri groep staat er bekend om. (Fevarin nog het minste.)
Overigens zou het behalve met de pillen ook samen kunnen hangen met de depressie zelf.
Wellicht heeft het zin, om in gesprek te gaan met een psychiater dan wel sexuoloog...?
Maar idd: de hele ssri groep staat er bekend om. (Fevarin nog het minste.)
Overigens zou het behalve met de pillen ook samen kunnen hangen met de depressie zelf.
Wellicht heeft het zin, om in gesprek te gaan met een psychiater dan wel sexuoloog...?
-

Janneke - Berichten: 5097
5 berichten
• Pagina 1 van 1