tiffany

wat moet ik doen ?

ik weet dat ik al een topic heb in t stress en angen en fobieen forum, maar dit zal voorlopig mijn laatste zijn. want ik word opgenomen en ik denk dat ik die 6 weken wachttijd niet meer trek.

ik kan alleen nog maar overgeven, me medicatie nauwelijks binnenhouden. Ik heb vannacht me moeder geslagen en bijna van de trap geduwd. En er is iets gebeurd waardoor ik het leven niet meer zie zitten. Ik wil wel doorzetten, maar ik weet niet meer hoe. Ik kan mijn bed niet meer uitkomen, en zelfs een glas water kan ik niet meer binnenhouden. Heb oxazepam nodig om mezelf rustig te houden.
ik kan denk ik ook maar beter niet meer thuiswonen. de scheiding van mijn ouders loopt uit de hand en er is vaak politie, er is ook een famillieruzie. ik weet niet meer wat ik moet doen. mijn moeder heeft bijna een burnout en raakt overspannen, voor haar word t ook steeds moeilijker om mij op te vangen, terwijl ze het echt probeert en alles voor me over heeft. maar het word haar ook te veel.

ook de angststoornis word steeds erger, dwanghandelingen ook. ik ben de hele dag bang en kan niks anders dan huilen. ik weet het niet meer, op dit moment is mijn leven kapot.

moet ik mijn psychologe vertellen dat het echt niet meer gaat of kan ik beter de situatie even op zijn beloop laten ?
Nika83

Re: wat moet ik doen ?

Hoi Tiffany,

Ik heb bijna de neiging te zeggen: 'wat denk je zelf?'. En dit bedoel ik dan niet lullig. Je geeft heel duidelijk aan dat het niet goed met je gaat, dat de situatie thuis onhoudbaar voor je is en dat je het niet meer volhoudt. Het klinkt voor mij ook als ondragelijk lijden. Dus ja, ik zou zeker je psycholoog hiervan op de hoogte stellen...want dit is absoluut niet goed voor je! Laat haar met je meedenken....want dit komt zo niet goed! Elke dag die je doorbrengt in deze toestand, is een dag te veel!

Sterkte!
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: wat moet ik doen ?

Je noemt een hele waslijst aan negatieve gebeurtenissen op, dus mij lijkt het wel zeer verstandig om dit zo snel mogelijk aan te geven bij je psychologe. Vraag je psychologe of ze je wellicht van hulp kan voorzien voor de situatie thuis.
If we don't get lost, we'll never find a new route.
tiffany

Re: wat moet ik doen ?

heb haar al gesproken, daardoor gaat t nu al weer iets beter. Ben niet meer zo down als vanmorgen toen ik dit topic plaatste. Moet nog even geduld hebben tot ik word opgenomen.
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: wat moet ik doen ?

In dat geval zou ik je aanraden om dingen hier te schrijven op het forum als het even wat minder gaat. Een probleem gedeeld is een probleem gehalveerd zeg ik altijd.
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Nika83

Re: wat moet ik doen ?

Ben het helemaal eens met Lost Soul....schrijf maar lekker van je af!

En wat goed van je dat je haar gebeld hebt! En helemaal fijn dat je je weer iets beter voelt. Alle kleine beetjes helpen...
tiffany

Re: wat moet ik doen ?

Dankjewel, het helpt inderdaad om van me af te schrijven op dit forum. Lief dat iedereen elkaar zo steunt!

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”