-Judith-

Ik wens...

iedereen een heel fijne dag vandaag (of toch zo fijn mogelijk, gezien de omstandigheden)...

En ik wens Frans Bauer een veilige onderduikplaats, gezien Leeuwtjuh de strijdbijl heeft opgegraven :lol: :lol: :lol: Hoewel, ik ben er ook geen fan van ;)
-Judith-

En ik wens Klaas een fantastische vakantie toe !
inactieve gebruiker

bedaaaaaaaaaaaaaaaaaankt lieve Judith :D

ben dus twee weken hier, plaatsje vlakbij Bodrun, zuidwestkust Turkije :

Afbeelding
en hoop dat deze jongens er ook weer zijn

Ik wens dat het iedereen op dit forum goed mag gaan, zal veel aan jullie denken!




Liefs, Klaas
Stamper

Geniet ervan Klaas.....ben nu al benieuwd naar de foto's.... 8)
Jasmine

Veel plezier in Turkije, Klaas!

Judith, jij ook een fijne dag nog!
Leeuwtjuh

Re: Ik wens...

Vet stoer klaas!!!! :D Fijne vakantie!

Judith1965 schreef: En ik wens Frans Bauer een veilige onderduikplaats, gezien Leeuwtjuh de strijdbijl heeft opgegraven :lol: :lol: :lol: Hoewel, ik ben er ook geen fan van ;)
Omg, wie is er wel fan van em? :roll: Hij is gewoon kansloos. 8) :lol:

Ik wens dat frans bauer ophield met zingen en ging emigreren naar timboektoe.
Ik wens een hele grote smak geld voor iedereen opt forum.
Ik wens de nieuwe generatie duif die opnieuw een nest maakt hier, succes!
En ik wens voor een leven lang zoveel gele zakken m&m's, dat ik dr gek van word :P
amy lee

Klaas ik wens je een hele fijne vakantie toe! Geniet ervan!!!!!

Liefs, Amy lee
inactieve gebruiker

Afbeelding


Bedankt allemaal!

Doeidoei!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Ik wens jullie het allerbeste toe en Klaas een fijne vakantie daarbij.

8)
Inzicht als Uitweg..
Roem

Klaas: Maak er een fijne vakantie daar in Turkije!!

Kan je ons straks mooie foto's laten zien?!

Groet, Roem
-Judith-

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe !
inactieve gebruiker

Ik wens...... dat wens ik.
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

ik wens iedereen hier op het forum al het geluk toe wat er bestaat! jullie verdienen het!
Every passing minute is a chance to turn it all around
Linny

Wen schreef:ik wens iedereen hier op het forum al het geluk toe wat er bestaat! jullie verdienen het!
Wat een lieve wens Wen...voor jou het zelfde, jij verdient het ook!!
Jasmine

Ik sluit me aan bij Linny, Wen, ik wens jou ook een fijne toekomst alvast. Je hebt het nu misschien wat moeilijk in je jongere jaren...net als zovelen....maar wie weet is je toekomst des te mooier!

Liefs,
Jasmine
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Ik wens dat mensen die gebukt gaan onder hetgeen ze meegemaakt hebben, het nu kunnen plaatsen in het verleden en hun opvatting er nu over zodanig kunnen aanpassen, dat er goed mee te leven valt.
Inzicht als Uitweg..
Jasmine

Mooie, belangrijke wens

Fijne, wijze en belangrijke wens, Mystica. Het is inderdaad iets cruciaals denk ik. B.v. karaktertrekken (en vroeger onzekerheden, tegenwoordig is dat gelukkig vele malen minder) die ik van mezelf niet leuk vind...zijn soms terug te brengen in hoe ik me vroeger voelde. Ben me er wel van bewust, maar als zo'n karaktertrek dan ineens naar boven komt in het heden, denk ik: eigenlijk komt dat omdat ik vroeger zus en zo heb meegemaakt en sluipt het stiekem het heden weer in, zonder dat ik het eigenlijk echt wil. En dan word ik weer geconfronteerd daarmee. Het verleden loslaten en het een plek geven in het heden, zou een mooie wens zijn die in vervulling zou gaan. Ben hard daarnaar op weg. Ik wens jou hetzelfde , vice versa :nod:
Iertje

Klaas, ook ik wens jou een hele fijne vakantie toe, geniet er maar lekker van! :)

Verder wens ik dat ik straks heerlijk ga dromen in bed :roll:

(moet nu snel me bed in, anders wordt me moeder razend :|)
lostsoul

Ik wens dat alles goed komt voor m'n zus. Misschien verliest ze haar baan wel :cry: Dit is mijn wens en ik wens dan ook heel erg hard dat het snel goedkomt allemaal. Eindelijk had ze een vast plekje weer. Eindelijk en nu dit..... echt ik hoop dat het goedkomt het is zo erg......
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Ik wens een beter karakter...Ik kan soms zo moeilijk zijn dat ik mezelf niet eens begrijp... :? :lol:
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Drake

Ik wens alle liefde en geluk van de wereld voor iedereen op dit forum, m'n vrienden en ook n beetje voor mezelf. :tear: *schaam*
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Een beetje voor jezelf ? Waarom niet gelijk een heleboel geluk...als je nou toch aan het wensen ben...Niet zo bescheiden hè !
Inzicht als Uitweg..
Franje

Ik wens ik beetje meer hebt tijd nog.
Tijd snel gaat allemaal op dat heel jammer is.

Ciska
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Tijd genoeg Ciska...tijd genoeg...

En morgen is er weer een dag :)
Inzicht als Uitweg..
Megil

ik wens dat ik dun ben

Terug naar “Positieve verhalen en tips”