PSY-GAMER

eindelijk,het geene waar ik(jij) zolang op wacht (post ook!)

Eindelijk is het zo ver, het schooljaar is weer voorbij en de vakantie komt er weer aan.
Dat maakt me blij want daarvoor ging het eigenlijk niet zo goed met me;

Ik voelde me wat triestig door me vader enzo en had zelf wat probleempjes en werd helemaal zot van me broer ( hij heeft ass.) en ik had ook voor de examens al zo iets van:" vorige examens had ik motivatie maar nu ga ik gewoon helemaal falen." En uiteindelijk viel het wel mee, ik denk dat ik voor alle vakken wel 70/100+ ga halen alleen nl en frans gingen minder maar gisteren, toen we een (afscheids)uitstap hadden vroeg ik aan me leerkracht of frans examen goed was en ze zei toen zoiets van:"jaah fiona, je gaat heel slecht hebben maar kan ik je toch gerust stellen dat je een van de besten hebt?" 001_tongue . Dus de examens zijn gedaan en dat is helemaal geweldig want ik heb elke dag van 's middags na het examen tot half 11 's avonds zitten leren. Je kon al wallen zien. Maar de volgende dingen maken me ook blij en heb er best lang voor moeten wachten;

-Een hele goede vriendin van me ( ze woont een paar meter van me af! :) ) heeft net een labrador pupje gekregen! Ik wilde als kind al heel graag een hondje hebben maar me vader wilt dat niet maar nu me vriendin een hondje heeft, en nu dat ik er zo dicht bij woon, kan ik met happy ( jaah zo noemt hij ) vaak gaan wandelen etc en nog meer van honden leren en ik vind het gewoon geweldig! [027] ookal heb ik zelf geen hond, dat maakt even niet uit, zolang er maar eentje in de buurt is :) .( alleen ben ik wel een beetje bang dat de moeder van een vriendin de hond alleen voor haar kinderen heeft gekocht en ben ook bang dat ze niet echt veel weet van honden omdat ze er nog nooit eentje heeft gehad enzo dus heb ik, als ik eens pauze had tijdens de examens, veel van labradors opgezocht en misschien kan ik haar wat info geven als het nodig is) 001_rolleyes .

-Ook ga ik , in het begin van de vakantie, m'n eerste gsm kopen, het word wss een samsung van rond de 60-100 euro, niet te duur maar toch een goed toestel, zo houd ik wat meer contact met me vrienden en kan ik er ook wat muziek opzetten en ik vind het ook gwn leuk om eindelijk een gsm te hebben, had er eerst geen behoefte aan maar ben langzaam geld beginnen sparen en heb nu 90euro opzij gehouden en me vader gaat misschien ook wat betalen, ik vind toch dat ik dat verdien, want ik doe goed me best op school en ik ben gewoon een goede dochter
:tongue: .

-ook ben ik van m'n gamesverslaving af aan het geraken, ik speel nu alleen maar als ik echt zin heb, soms speel ik nog wel veel maar als het vakantie is en als je dat voldoening geeft is het toch goed zeker he :) , er zijn een paar nieuwe games die ik zeker nog wil gaan halen maar dan voor de ps3, ga ff minderen met de mmorpg's op de pc want ben het ff beu, alsk op de ps3 zit heb ik ook meer het gevoel dat ik speel als hobby en alsk op de pc speel, speel ik precies uit verslaving..., maar miss in augustus of alst slecht weer word toch nog een nieuwe ( gratis) mmorpg downloaden zoals runes of magic fzo. :nod:

- in juli komt eindelijk de echt film van avatar: the last airbender uit, w8 er al eeuwen op [027]

- zo zijn er nog wel een paar dingen maar de andere vakanties waren ook altijd leuk om naar uit te kijken maar toen vergooide ik bijna men hele vakantie aan gamen terwijl ik nu gewoon ga doen waar ik echt zin in heb en bekijk ik gewoon dag per dag. ooh en in juli ga ik ook eens met me broer, vader en zijn vriendin en met haar 2 kinderen ( met z'n 6sen dus) naar sunparks! de eerste vakantie dat we met 6 zijn! Ik weet het niet hoor maar ik denk gewoon dat deze vakantie vele leuker wordt dan de andere, en dat mag ook wel want de laatste maanden was ik wat down, en nu vele minder.

sorry voor het veeeel te lange verhaal maar moest dit even kwijt 001_tongue .

Bedankt voor het lezen en hoop dat jullie vakantie ook goed wordt, geniet van het zonnetje en post hier misschien ook wat jullie gaan doen in de vakantie/ wat jullie blijer maakt dan anders/ of dat er eindelijk eens een goede film uit komt/ etc.

bedankt voor het lezen!!

xx,
fiona :knuffel:

Terug naar “Positieve verhalen en tips”