delany

In de woonkamer altijd hoofdpijn !!!

Sinds een lange tijd heb ik steeds last van een enorme druk boven mijn neus. Het gaat steeds op en af, in de zomer had ik er een paar maanden geen last van, 2 tal weken terug begint het opnieuw.
Het raarste van al is dat dit steeds in de woonkamer is. Van moment dat ik naar buiten ga, op het werk, in drukke horeca zaken, enzovoort... heb ik er geen last meer van. Al een aantal dokters bezocht, scan laten uitvoeren met telkens het resultaat dat men helemaal niets vind. Ik heb het gevoel dat het probleem zich in de woonkamer is. Een allergie of iets degelijks. Het is heel frustrerend dat ik helemaal niet weet aan wat het ligt, verluchting en licht is er voldoende dus daar kan het niet aan liggen. En roken doe ik niet.
Op den duur beging je het op van alles te steken; de pc, draadloos internet, de vloer, de zetels enzovoort...

Ik kan moeilijk aannemen dat het zuiver psychologisch is, en dat ik het me maar inbeeld
viooltje

Re: In de woonkamer altijd hoofdpijn !!!

hey,

heb je planten in de woonkamer?
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: In de woonkamer altijd hoofdpijn !!!

Als het iets allergisch is kan het van alles zijn. Kattenharen, hondenharen, vogelveren, huisstofmijt, lijm van de vloerbedekking, planten.

Het is wel goed om te kijken naar wat er in de woonkamer wel is en elders in het huis niet.

Heb je het gelijk als je binnenkomt of bouwt de druk zich langzaam op als je binnen bent ?
Inzicht als Uitweg..
delany

Re: In de woonkamer altijd hoofdpijn !!!

Het bouwt zich langzaam op wanneer ik binnen kom, frusterend is dat ik helemaal geen gedacht heb vanwaar het kan komen. Planten/ dieren heb ik niet. Lijm van vloerbedekking kan het ook niet zijn vermits ik hier al meer dan een jaar woon en de vloer hier al jaren ligt.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: In de woonkamer altijd hoofdpijn !!!

Weet je nog vanaf wanneer het begonnen is ?
Inzicht als Uitweg..
delany

Re: In de woonkamer altijd hoofdpijn !!!

Sorry dat ik zo laat reageer in men thread (wegens omstandigheden)

Paar weken terug naar iemand geweest die veel bezig is met chineese geneeskunde. De persoon in kwestie beweerde dat ie helemaal niet wist hoe mijn hoofdpijn kwam, maar ie zou het kunnen oplossen door massage en wist zeker voor 100% dat hiermee de pijn wegging. Dacht bij mezelf als je nog eens niet weet door wat de pijn ontstaat, hoe kan je dan via een massage een remedie vinden confused5 Ben er dus helemaal niet meer op ingegaan


Paar dagen terug ben ik naar een allergie dokter geweest, aantal testen laten uitvoeren maar het resultaat was nml dat ik op niets allergisch ben. Dr liet me verstaan dat hij helemaal niets kon doen

Wanneer het begon, moet toch al zo een 3 tal jaar geleden zijn. Ik woonde toen nog thuis bij men ouders en daar had ik ook steeds hoofdpijn net dezelfde symphtonen als heden. In die periode gaf ik de schuld dat men ouders veel rookte en ik niet. Van tabak krijgen nu sommige mensen vaak hoofdpijn. Ben toen verhuisd, naar een flat, en wat bleek hier had ik net hetzelfde. En hier wordt nooit gerookt.

Ik moet al gaan denken dat ik het me allemaal voorstel, maar diep vanbinnen geloof ik dat niet... ik weet het niet
Isaia

Re: In de woonkamer altijd hoofdpijn !!!

Heb je het altijd of alleen in de periode dat de verwarming aan is?
Kan nl ook door droge lucht in de woonkamer komen.
Waterbakjes aan de verwarming kunnen dan uitkomst bieden.

Terug naar “(Psycho)somatische klachten”