suzy7

Remergon

Heeft er iemand ervaringen met Remergon? Ik neem het nu een half jaar en word er zo stilletjes aan helemaal zot van!!! Ik ben 15 kg aangekomen en vreet me suf!!! Is dit normaal??? Mijn psy reageert nauwelijks, nu wil ze eventueel overschakelen naar Sypralexa. maar dan moet ik ipv 45 mg nog steeds 15 mg nemen wamen met de Sypralexa. Please heeft iemand hier ook ervaringen mee? En kan je die kilo's terug kwijtraken of is er een ad waar je van afvalt? Heel graag tips want ik zie het niet meer zitten!!!

Liefs
Suzy
PR

Je bedoeld wss Remeron.
Lees dit topic'

eens...Staan wss veel antwoorden op je vragen.
Groetjes Pepper.
suzy7

Hey Pepper,

Ik bedoelde echt wel Remergon maar wss zal dat van gelijke soort zijn. Ik heb in ieder geval heel wat gehad aan het lezen van de ervaringen...soortgelijk.

Bedankt en liefs
Véronique
PR

Verrek...ik dacht écht dat het een type foutje was...
Nog nooit van dat middel gehoort tot nu dus ;)
B.Nikolik

Nope van een SSRI ga je ook niet afvallen. Gewoon goed eten en voldoende sporten lijkt me :|
-Judith-

Zouden Remeron en Remergon niet hetzelfde kunnen zijn, bv. benaming in Nederland en België ? Wat is de generiek van beide medicamenten ? Want het zijn allebei medicamenten die gebruikt worden als AD, en van beide word je heel slaperig en kom je enorm bij (naar ik gelezen heb toch).
-Judith-

Ik heb het op het internet eens uitgezocht : Remeron en Remergon zijn hetzelfde. Het basisbestanddeel is mirtazepine.
martine 2

ik heb dit ook ooit genomen,maar daar ik al zoveel genomen heb,weet ik niet meer of ik daar ben van aangekomen,ik ben wel 20 kilo verdikt,heb wel gehoord dat remergon een medicatie is die de eetlust opwekt,dus...maar zo zijn er natuurlijk meerdere.Het is vervelend,ik weet het,ik wil ook perse afvallen,maar het lukt me niet.Ik neem op dit moment efexor 225 mg.
Shrug

Ik neem ook RemerGon !!
Een paar jaar terug nam ik het ook al maar ben er uit mezelf mee gestopt wat toen niet slim van me was.
Ik neem het nu al een paar maanden en ik vind niet dat het echt goed helpt voor me. Want ik sla nog steeds maaltijden over. En eet niet genoeg.

En hierbij neem ik ook elke dag Cipramil.
miek

Hallo,

In het begin van mijn depressie kreeg ik ook remergon. Ik verdikte er enorm van. Ook voelde ik me er niet zo goed bij. Ik was suf en had een enorm vertraagd reactievermogen. Daarna heb ik sipralexa gekregen. Daar ben ik niet echt verder van aangekomen en het lijkt me, in combinatie met mijn andere medicatie, vrij goed te helpen. Ik neem wel de maximum dosis van 20 mg. Naar het schijnt heeft een hogere dosis geen zin.

Groetjes
Miek

Terug naar “Medicatie”