superunkown

Serlin, Xanax

Hoi,

Ik zou even wille vragen of hier nog mensen zijn die ervaring hebben op het gebruik van de medicijnen Serlin , Xanax en Xanax –retard(of retart weet het niet meer zo)

Ik zelf heb wel al ervaring met deze medicijnen maar ik heb meestal weinig resultaat kunne merken, enkel bij xanax retard voelde ik me bijzonder rustig en om mijn gemak maar ik werd deraantegen er ook enorm moe van en kon me minder goed concentreren op werk ezv,


Dus ben wel nieuwsgierig wat anderen hun ervaringen zijn


Laterz,
miek

Hallo,

Ik heb Serlain genomen gedurende een lange periode tot het opeens geen effect meer had. Dan overgegaan naar sipralexa (lexapro).

Miek
superunkown

en heeft dat bij jou wat geholpen ik neem ze nu nog steeds namelijk en ik merk er weing van.
B.Nikolik

Seralin= SSRI = antidepressivum
Xanax= benzodiazepine= kalmeringsmiddel(stress/slaap)

Seralin moet je een langere tijd nemen (+4maanden)
Xanax werkt (bijna) meteen verdovend.


xanax voor acute stress bijv. paniekaanval etc.
seralin voor chronische angstige spanning en depressiviteit.
Titinne

Ik neem al zo'n 3 jaar xanax retard en dat kalmeert me.
Onlangs wel gemerkt dat ik 1 pil vergeten was en dat ik het gevoel had dat ik compleet opgefokt was en 't gedacht had te gaan ontploffen.
Sinds begin juni pak ik sertraline erbij. (= serlain = zoloft) Ik merk er nog niet veel van alhoewel ik me gisteren niet zo somber voelde...
De bedoeling is dat ik de xanax ga afbouwen, maar pas wanneer de sertraline werkt en in samenspraak met mijn huisarts.

Terug naar “Medicatie”