gast

serlain

Heeft er iemand ervaring met de medicatie Serlain?

Zou er graag wat meer over weten...

Groetjes
gast

serlain

Niemand ervaring ermee? Hoe men zich erdoor voelt? ...

Serlain wordt ook wel Zoloft genoemd.

Groetjes
Dottie

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat= ... m&id=51559
hier kan je meer lezen over zoloft

waarom wil je dat weten?
voor de een pakt een medicijn goed uit
voor de ander werkt het niet
is per persoon erg verschillend
gast

serlain/zoloft

Ik wou het gewoon weten om wat meer informatie te hebben over die medicatie. En hoe de meeste mensen erop reageren enzo.

Ben die medicatie nu aan het nemen, maar voel me soms zo leeg, precies een emotionele zombie... Maar ik weet dus niet of het iets met die medicatie te maken kan hebben.

Groetjes
Dottie

ik hoop dat je iets aan de door mij eerder gegeven link iets wijzer wordt in de wereld van zoloft

ik ken je vertellen dat het redelijk gebruikelijk is dat in het begin je klachten (iets) verergeren
en dat dat pas na 6week echt stabiel is
dus eiglijk kan je pas na een week of 12 zeggen dit middel werkt voor mij of juist niet
dat geld eigelijk wel voor alle anti-deprie pillen


sterkte ermee
grtjs Dottie
WE

Dottie schreef: dus eiglijk kan je pas na een week of 12 zeggen dit middel werkt voor mij of juist niet
dat geld eigelijk wel voor alle anti-deprie pillen
grrrrr waarom doet alles zo lang
Trippie

Re: serlain/zoloft

gast schreef:Ben die medicatie nu aan het nemen, maar voel me soms zo leeg, precies een emotionele zombie... Maar ik weet dus niet of het iets met die medicatie te maken kan hebben.
Dat kan zeker met je medicatie te maken hebben. Ik ken dat medicijn niet, maar heb zelf tot voor kort een ander medicijn geslikt en kreeg ook die klachten. Daarom ben ik ermee gestopt.

Terug naar “Medicatie”