Leah

Invloeden risperdal en cipramil

Ik heb eigenlijk wat vragen over meerdere medicatie wel,

Ik ben 1,5jaar geleden eerst begonnen met remeron het beviel mij niet omdat ik er veel van aankwam ben zonder overleg gestopt en weer begonnen en toen weer gestopt wel met toestemming.

toen heb ik een tijdje niks gehad, deed me neit goed. Daarna kreeg ik Risperdal voor psychotische klachten. maar ik werd er alleen maar gekker van, gevolg ze deden de dosis hoger. gevolg ik werd nog gekker.
mijn eerste vraag ook kan het dat je door de risperdal de verschijnselen worden versterkt? Ik werd veel angstiger nog meer dan ik al was. uiteindeiljk alles afgebouwd en sinds dien heb ik nergens meer last van.

Ik ben sinds een jaar begonnen emt 20mg cipramil, het werkt goed want ik kom er niet van aan. ik heb een tijdje terug proberen te stoppen 2 dagen niks maar ik werd enorm angstig terwijl het voor mijn depressie is.
(ik heb dus een tijdje en cipramil en risperdal gehad)

sinds de risperdal en cipramil, heb ik het gevoel dat ik 'niet meer leef' ik zit op en stoel maar ik voel het niet helemaal hmzz hoe leg ik het uit. veel dingen gaan aan mij voorbij. Nu heb ik geen risperdal meer maar heb er nog wel last van, is het een bijverschijnsel van de cipramil?

Terug naar “Medicatie”