Benji262

iemand ervaring met sulpiride (dogmatil)

Ik gebruik reeds een jaar 3x50 mg sulipride , waar ik nu last van heb is zo plotse schokken of bewegingen van de spieren. Ook hoofdpijn en bibberen ervaar ik , zijn er nog mensen die sulpiride lang gebruiken?
Ik wil steeds stoppen met sulpiride maar na 14 dagen krijg ik dan depressieve gevoelens.
Ben een jaar geleden hiermee begonnen omdat ik last had van duizeligheid.
Ben nu ondertussen ook al aan de cipramil omdat ik toch in een ernstige depressie ben gekomen met angststoornis.
Ook heb ik zoveel onduidelijke lichamelijke klachten ,spierpijn aan armen en benen, pijn aan de zijkant van de borst .Ronduit me slecht in mn vel voelen kan dit gewoon door de depressie komen of ben ik wel echt ziek zonder dat men het heeft opgemerkt....heb wel al zeker 6 verschillende artsen geraadpleegd zonder duidelijke diagnose (buiten depressie dan)
odelinde

Re: iemand ervaring met sulpiride (dogmatil)

ik heb van de dokter sulpiride gekregen ooit voor mijn stressklachten, echter mijn stressklachten bleven hetzelfde werden zelfs erger toen ik erachter kwam dat ik niet meer op tijd ongesteld werd mn borsten enorm opzwollen en er op een gegeven moment melk uit mn borsten kwam! zelf ben ik dan angstvallig op het internet gaan zoeken omdat ik dacht dat ik zwanger was maar bleek dus een bijwerking en overgevoelige reactie te zijn van die medicijnen. Ook al is het voor de dokter een heel onschuldig medicijn, het werkte op mijn
hypofyse die het zwangerschapshormoon vrijmaakte in mijn lichaam. dus ja ik had er niets aan en ben er dan ook mee gestopt.

Terug naar “Medicatie”