Esme.

Radeloos...

Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen.
Maar ik ben verslaaft aan laxeer tabletten, het begon allemaal 2jaar geleden als het niet langer is. Toen nam ik 1 pilletje per dag en ik zit nu op 30 tabletten per dag (ligt aan me bui voel ik me opgezet of dik neem ik er meer) naast die tabletten drink ik pruimen sap of thee of slik ik nog andere natuurlijke tabletten om het eten maar zo snel mogelijk me lichaam uit te krijgen. Me gewicht schommelt tussen de 49 en 55 kilo ik ben 1.73 lang als je me ziet zou je niet zeggen dat ik een eet probleem heb.
Ik ben al bij de huis arts geweest met mijn probleem die stuurde me door na een diëtiste waar me verteld werd dat ik maar meer moest eten en vezels eten omdat me stoelgang slecht was.
Maar dat weet ik dat ik meer moet eten en als het zo makkelijk was had ik dit probleem ook niet. Me vriend en moeder weten dat ik deze tabletten slik alleen weten ze niet hoe erg ik al heen ben het koste me enorm veel moeite hun dit te vertellen maar niemand helpt me. Ik heb vaak zelf geprobeerd te minderen en zelfs een keer 6 dagen gestopt, ik ben na die 6dage ik het ziekenhuis geweest zoon buik klachten kreeg ik, ik kon niet meer normaal lopen zoon pijn dus ben weer begonnen.
Ik ben nu 25 jaar en wil heel graag aan kinderen gaan denken maar met mijn levens style kan dat echt niet. Ik weet niet meer wat ik moet doen of hoe ik moet stoppen.
Ik wil niet meer dat me weegschaal me humeur bepaald van die dag, ik durf er al niet eens meer op te staan.
Heeft iemand tips waar ik terecht kan of wat ik kan doen want ik weet het echt niet meer.....
Apologize

Re: Radeloos...

Welkom,
Waarvandaan komt dit probleem? Ben je gepest ofzo? En kan je niet een brief schrijven en het ze daarin uitleggen? :knuffel:
Esme.

Re: Radeloos...

Dank je,
Nee nooit gepest geweest ik weet niet waar het vandaan komt.
Ik wil me vriend niet af schrikken door te vertellen hoe erg het eigenlijk is en me ma die heeft
Genoeg aan der hoofd.
Apologize