sas

moeilijk

oke ik ben geen computer genie want het verhaal wat ik had geschreven kan ik niet terug lezen dus probeer ik het zo dan maar. ik moeder van 3 gezonde en geweldige kinderen, waarvan mijn middelste zoontje van 7 adhd heeft, ik hou zielsveel van hem en dat maakt een hoop goed maar het is zo ontzettend moeilijk om te zien dat hij zo in de war is, natuurlijk is hij erg druk maar het ergste vind ik dat hij zo buiten het normale leven staat dat de dingen die voor andere heel normaal zijn, hij niet begrijpt dat hij geen moment stil kan zitten omdat zijn lijf kriebbeld het doet zo een zeer dat ik hem dat niet kan ontnemen geen moeder kus die hem helpt als hij tics heeft. dat doet pijn. daarbij komt dat mijn man ook adhd heeft en ik van hem niet kan vewachten heel lullig maar hij heeft het vermogen niet om op mijn nivo te leven en een volwaardig gesprek is niet mogelijk en ik ben zo op zo moe van het alles alleen te moeten doen ik draai me hand er niet voor om , om de week boodschappen te doen , het huishouden te runnen en alle sociale contacten te onderhouden maar ik voel me zo eenzaam dat er nooit een arm om me heen is nooit een sterke man om mijn gevoelens te delen , in de afgelopen jaren heb ik alles gedaan om een hecht gezin te zijn en dan bedoel ik ook echt alles maar het lijkt wel een bodemloze put en ik zie geen einde ik weet het gewoon niet meer.het angstige vind ik dat mijn liefde voor hem verdwijnt het is meer als iemand die mijn hulp zo hard nodig heeft en al mijn energie gaat in het verzorgen van mijn gezin er is geen ruimte voor ook maar iets van mezelf.
Boet

Da's inderdaad lastig Sas. Ik geloof dat ik het een beetje snap.

Kun je niet zo nu en dan eens met vriendinnen uit of iets dergelijks? Of kan je man ook niet een avondje oppassen of zo?

Groet,

Robert
vechter

vraagje sas, heeft je zoontje medicijnen??
Ik herken heel veel in je verhaal, ook ik ben moeder van 3 kinderen, oudste kind is een echte pubermeid, middelste zoon is opgenomen in een psychiatrische kinderkliniek en de jongste heeft adhd.
Ik heb dan wel steun aan mijn man, maar in de regel komt toch alles wel op mij neer.
mijn jongste heeft ritalin en is sinds die tijd een heel ander kind, hij heeft meer rust in zijn lijfje en kan zich beter concentreren.
als je meer over deze situatie wil lezen en over hoe wij ermee omgaan kan je op onze site kijken. http://www.laroco.tk die gaat dan voornamenlijk over de middelste. Maar die moeheid los ik op door gewoon overdag bij te slapen.
liefs Bianca
oh ja als je wilt kan je me ook mailen hoor, kan via een pb of via de site

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”