MaxGeheim

wat te doen?

Hoihoi,

Ik ben een ICT Applicatie Ontwikkelaar... dat houd dus in dat ik de gehele dag achter de pc zit code te typen... Het enigste wat interessant is (voor een buitenstaander) is het uiteindelijke resultaat...

Hoe kan ik mijn leven voor iemand (lees, een vrouw) toch nog zo interessant maken dat er wel een relatie kan komen...

Ik stop dit jaar met sport, maar ik skeeler wel...

Iemand ideeën??

Groeten
johan799

Re: wat te doen?

waar denk je dat het om gaat voor je toekomstige vrouw?? om wat je doet of om hoe je doet?

en waar draait het voor jou om in die vrouw? aan wat ze doet, of om hoe ze tegen jou doet?

Zo denk ik er zelf over tenminste... ik weet niet hoe anderen er over denken?????

Doe zelf eens wat suggesties. Vertel eens wat waarom jij een leuk iemand bent voor een vrouw.
Gebruikersavatar
Selfje
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 jan 2012 13:27

Re: wat te doen?

je beroep is ICT applicatie ontwikkelaar dat is wat je grofweg op werkdagen van 9 tot 5 DOET,
het is niet wat je bent.

Wat doe je buiten je werk? behalve skeeleren?

Het mooie weer komt er weer aan, pak eens een terrasje, of skeeler eens door het centrum,
wie weet wat voor leuke vrouwen je tegenkomt!
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
MaxGeheim

Re: wat te doen?

Hoihoi,

Bedankt voor de reactie's...

@johan. Daar heb je gelijk in... Maar het is tevens mijn hobby... En een echte programmeur programmeert niet van 9 tot 5 zeg maar....

Maar ik had gewoon gehoopt op wat tips qua dingen dat ik zou kunnen doen... Maar waar het op neer komt is dus gewoon gaan genieten van het leven en dan komt het wel goed...

Bedankt ;)

Groeten
Gebruikersavatar
scampsd
Berichten: 187
Lid geworden op: 11 aug 2006 10:33
Locatie: België, Leuven

Re: wat te doen?

Hey Max,