MaxGeheim

wat te doen?

Hoihoi,

Ik ben een ICT Applicatie Ontwikkelaar... dat houd dus in dat ik de gehele dag achter de pc zit code te typen... Het enigste wat interessant is (voor een buitenstaander) is het uiteindelijke resultaat...

Hoe kan ik mijn leven voor iemand (lees, een vrouw) toch nog zo interessant maken dat er wel een relatie kan komen...

Ik stop dit jaar met sport, maar ik skeeler wel...

Iemand ideeën??

Groeten
johan799

Re: wat te doen?

waar denk je dat het om gaat voor je toekomstige vrouw?? om wat je doet of om hoe je doet?

en waar draait het voor jou om in die vrouw? aan wat ze doet, of om hoe ze tegen jou doet?

Zo denk ik er zelf over tenminste... ik weet niet hoe anderen er over denken?????

Doe zelf eens wat suggesties. Vertel eens wat waarom jij een leuk iemand bent voor een vrouw.
Gebruikersavatar
Selfje
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 jan 2012 13:27

Re: wat te doen?

je beroep is ICT applicatie ontwikkelaar dat is wat je grofweg op werkdagen van 9 tot 5 DOET,
het is niet wat je bent.

Wat doe je buiten je werk? behalve skeeleren?

Het mooie weer komt er weer aan, pak eens een terrasje, of skeeler eens door het centrum,
wie weet wat voor leuke vrouwen je tegenkomt!
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
MaxGeheim

Re: wat te doen?

Hoihoi,

Bedankt voor de reactie's...

@johan. Daar heb je gelijk in... Maar het is tevens mijn hobby... En een echte programmeur programmeert niet van 9 tot 5 zeg maar....

Maar ik had gewoon gehoopt op wat tips qua dingen dat ik zou kunnen doen... Maar waar het op neer komt is dus gewoon gaan genieten van het leven en dan komt het wel goed...

Bedankt ;)

Groeten
Gebruikersavatar
scampsd
Berichten: 187
Lid geworden op: 11 aug 2006 10:33
Locatie: België, Leuven

Re: wat te doen?

Hey Max,
Maak je geen illusies: je zal geen meisje leren kennen door achter je PC applicaties te zitten ontwikkelen, tenzij je in één of andere groepering op het internet terechtkomt die applicaties schrijft voor smartphones of iets in die aard, maar dan nog moet het iets zijn dat aanslaat, dus vergeet het maar.
Wat je wel kan doen, is ervoor zorgen dat je goed computers kan installeren en dat je goed weet hoe je een gecrashte computer weer aan de praat krijgt. Daar zijn mensen in geïnteresseerd, en daar zou je je kunnen op toeleggen. Vergeet nooit: voor de meeste mensen is een computer een gereedschap (gelijk een hamer) die moet doen wat zij vragen dat het doet. Als dat niet zo is, kan dat tot serieuze frustraties leiden, en diegene die dat kan oplossen, da's ne goeie :) .
upbeat

Re: wat te doen?

Ik zou eerst bedenken wat je wil in een vrouw.. en daarna eens kijken wat je nu doet en wat je moet doen om zo'n vrouw aan te trekken.

Het is dikke kul om je toe te gaan leggen om andermans computers te fixen, om zo aan de vrouw te komen. Programmeur hoort bij wie je bent en wat jij leuk vindt. Echter zie je in dat 24 uur per dag achter je computer zitten niet het gewenste resultaat oplevert. Zoek dingen die jou aanspreken waar je een vrouw zou kunnen ontmoeten en ga dat doen.
Er zijn wel vrouwen die computeren super leuk vinden en dat ook graag de hele dag doen. En waar ga je die vinden? Computerbeurs, internet (games).

Het is net als met verkopen, je zoekt je doelgroep en gaat daar naar toe. Dus beschrijf je ideale vrouw en ga werken aan jezelf om die vrouw aan te trekken.
tommy9119

Re: wat te doen?

Of ga gewoon openbare plekken en laat het gebeuren, zal ik zeggen.
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 6335
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:00

Re: wat te doen?

Ooit gaf Linus Thorwald computerles. We schijven 1984.

De zesde les ging over het netwerk EARN en de mogelijkheid om emailtjes te sturen. Huiswerk: stuur de docent een email.

De meeste "collega geeks" schreven een email met als content "Hoi" of "gelukt" of "als het goed is, kun je dit lezen".
Hij had 1 vrouwelijk leerling, en Tove schreef "Wil je iets met me gaan drinken...?"

Het volgende wat Linus schrijft in "Just fot fun" is het verbaasde zinnetje "I married the first woman, who send me an email."


(Dat laatste zinnetje moet je niet te letterlijk opvatten, maar het is een idee.)
Gebruikersavatar
scampsd
Berichten: 187
Lid geworden op: 11 aug 2006 10:33
Locatie: België, Leuven

Re: wat te doen?

Hey,
Er is nogal een zware reactie gekomen op wat ik geschreven heb, misschien even mijn voorstel toelichten: blijkbaar is Max iemand die graag met computers bezig is, en die er dan ook veel van weet. Het is nu eenmaal zo dat vrouwen (mannen ook trouwens) zich aangetrokken voelen tot iemand die gepassioneerd met iets bezig is, en nu precies dat wil ik duidelijk maken, Max: als je met je hobby in je huiskamer opgesloten blijft en niemand ontmoet, kan je ook moeilijk vrouwen ontmoeten.
Als je echter je hobby kan invullen op een manier dat andere mensen (en dus ook vrouwen) zien hoe gepassioneerd je bent, zal je veel aantrekkelijker overkomen.
Het feit alleen al dat je de vraag stelt, betekent volgens mij dat je niet iemand bent die graag op openbare plaatsen (cafés, disco's e.d.) rondhangt, en daarom vraag heb je je vraag gesteld.
Met mijn antwoord had ik enkel de bedoeling om aan te geven hoe je dat zou kunnen (het is maar één van de vele manieren), terwijl je daarbij een sterke kant van jezelf kan tonen naar buiten.

Veel geluk
MaxGeheim

Re: wat te doen?

Hoihoi,

ten eerste bedankt voor alle reacties :cool:

Mijn passie is idd computers, maar met name de code...
Ook ben ik idd niet iemand die snel naar een café of wat dan ook gaat :D

Maar uit de reactie's is het in iedergeval wel duidelijk geworden dat ik gewoon vol passie door moet blijven gaan, maar daarbuiten zoveel mogelijk de drukte opzoeken en gezellig met jan en alleman doen :knuffel: , zodat ik vanzelf wel iemand tegen kom...

Ik ben benieuwd [zucht]

Groeten
Max

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”