seniorelrobo

Adhd'er met probs

Ik ben een adhder met een verleden in drugs, criminaliteit, detentie. Nu heb ik dat een aardige tijd terug afgezworen en ben ik de juiste kant op gegaan. Heb een destijds een leuke meid leren kennen die het begreep voor zover dat mogelijk is, en aardig wat geduld had.

Tijdens de relatie is er aardig wat gebeurt, mijn symptomen werden erger en de medicatie varieerde te vaak. Op een gegeven moment viel school onder mijn voeten vandaag omdat ze mij daar niet in konden begeleiden (reintegratietraject). Ik had op mijn stage erg veel last van de medicatie (ritalin, later dex-amf) en de stress werd me teveel. Toen kreeg ik een tijdje anti psychotica wat mij compleet lam heeft gelegd. Ik ben toen in 2 maand zo'n 25 kilo aangekomen.

Al die tijd heb ik last van niet logische angsten ivm stress, en adhd. Kan nu absoluut niet tot rust komen en nu komt de daadwerkelijke vraag:

Al die tijd vergeet ik alles wat los en vast zit in huis, mijn vriendin wilt dat ik meer doe en zie ook in dat haar vraag volledig legitiem van aard is. Alleen ik vergeet het constant, heb alles al geprobeerd. Van gele stickers tot een mega posters op mijn kamer, niks mocht baten. Mn meisje wilt geen moederfiguur voor mij worden en eist dus ook dat ik dit zelf ga regelen/beheren, wat ook weer legitiem is.

De vraag is dus ook, hoe kan ik dit aanpakken? Ik weet dat ik dingen moet doen, maar vergeet alles. Gaat max een week of 2 goed en ik verval weer in het oude.

Mijn dank alvast voor het lezen van deze post! 011
Gebruikersavatar
Radius
Berichten: 827
Lid geworden op: 05 aug 2011 21:53

Re: Adhd'er met probs

Misschien kan je je huis enigszins herinrichting zodat er minder afleidende voorwerpen in het oog liggen en je daardoor meer rust in je hoofd krijgt? En af en toe jezelf dwingen om je even terug te trekken en je gedachten op nul zetten? Misschien het proberen waard.
Neem weg, de sluier van illusie
Neem waar, de vreugde in het absolute
seniorelrobo

Re: Adhd'er met probs

We hebben een "reglement" opgezet, dat tevens de achtergrond van mijn computer is geworden. Tot nu toe hou ik het vol, al hoewel ik nogsteeds te lang in de studio zit. Probeer mijzelf ook de hele dagen bezig te houden met vanalles en nogwat. Scheelt een hoop. Alleen het slapen/opstaan is nog een ramp.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”