Reborn

moet er gewoon ff uit!

06 mei 2007 12:13

Nee het gaat niet meer echt niet meer, waarom kan ik niet zelf gewoon over iets beslissen, maar moet meteen iedereen weer commentaar geven.
waarom kan ik niet gewoon alleen op me kamer zitten zonder dat er iemand om de 2 minuten binnen komt lopen!
is het nou gewoon zo moeilijk om me met rust te laten!
word gewoon helemaal gek, en ik merk gewoon dat het niet de goede kant op gaat!
ik weet het niet meer echt niet..
ik droom slecht, denk aan vanalles en dan niet echt bepaald over goeie dingen en dan bemoeid iedereen zich ook nog overal mee!
ik kan er gewoon niet meer tegen!!
ik denk toch dat ik liever hier niet ben dan zo door te blijven gaan, ik heb langgenoeg de hele tijd heen en weer gehad van dat het de ene keer niet meer ging en daarna wel weer goed daar heb ik echt geen zin meer in.. als ik nou ga of over een aantal jaren wat boeit het ben er toch een keer niet meer!!

sorry het moest er gewoon uit

Reborn

06 mei 2007 12:13

bohja en dan de mensen hier gaan doen alsof er niks is gebeurd en dan me vragen om mee een potje te pokeren!!
mensen hebbe die soms stront in hun ogen!!

FFr

06 mei 2007 12:19

Ah die mensen moet je gewoon compleet negeren, of het gewoon terug doen, of zeggen dat ze op moeten donderen. Als iedereen mijn constant stoort, nou echt pak me schoenen en trap die gewoon weg, want ik houd er niet van, jij duidelijk ook niet. En dat ze dan ook nogeens gaan doen alsof er niets mis is, damed dat is niet echt 100%. Maar goed dat je slecht droomt is ook niet echt goed nieuws. Uhm, jah ik weet niet veel te vertellen, maar uhm, anderen kunnen je wel helpen!!!

Fenella

06 mei 2007 18:18

Slecht dromen is niet leuk ja. Ken dat heel goed.

Fenella

Reborn

07 mei 2007 21:10

alles wat ik zie denk ik over na.. alles wat ik hoor denk ik over na..
ik kan zelfs soms niet meer doen alsof ik me goed voel..
net training gehad, ik dacht dat het wel zal helpen maar niet dus.. volgens mij is het alleen maar erger geworden..!
alles gaat door me hoofd.. zal het er mee te maken hebben dat ik bijna examens heb.. ik moet nog veel er voor doen.. maar dat lukt me gewoon niet, maar dan gewoon echt niet.. en dan ga ik me weer schuldig en dom vinden.. en dan ga ik me weer ergere..
boh word er gewoon gek van!
kan je niet gewoon een jaartje je nergens zorgen over hoeven te maken en niks te hoeven doen.. en gewoon doen wat je wilt en dan ook echt gewoon doen wat je wilt!
boh ik houd het echt niet lang meer vol, en de mensen waar ik normaal tegen praat enzo als het niet goed gaat zeg ik eigenlijk niet echt iets tegen.. maar ja waarom niet.. omdat ik denk dat ik dan weer aan het zeuren ben..
dus daarom doe ik het even hier.. ik weet het klinkt allemaal heel zeurig en weet ik wat

DELETED

07 mei 2007 21:32

VERWIJDERD

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”