Nancy

overdosis

Wat is nu een overdosis slaappillen? Neem nu bv staurodorm. Wat gebeurt er als je er 10 neemt? Of 20? En wat gebeurt er als ze bv na 10 slaappillen je maag niet meer kunnen leegpompen? Ik lees vaak op het internet dat je van een overdosis slaappillen echt niet doodgaat. Is dat zo? :question:
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: overdosis

Volgens mij is van groter belang waarom je deze vraag stelt dan een antwoord op wat een overdosis is en doet. Waarom ben je ermee bezig?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Nancy

Re: overdosis

Ik denk dat het wel duidelijk is waarom ik deze vraag stel. Ik zie het leven niet meer zitten. Heb een opname van 5 maanden achter de rug (was mijn 2de opname al) maar voor mij hoeft het echt niet meer. Maar soms ben ik dan ook weer bang dat ik na de inname van die slaappillen spijt zou krijgen en het te laat is om m'n maag leeg te pompen.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: overdosis

Je mag hier praten over je depressieve gevoelens, maar aankondigingen van eventueel een poging daar moet je mee oppassen.
Even als de informatie willen hebben over een overdosis. In ieder geval ga ik niet in op de vraag wat eventueel een overdosis is of wanneer er wat gebeurt. Aangezien ik niet iemand ben die iemand helpt ermee.

Ik denk dat het veel beter is om te bespreken waarom het zo gekomen is en wat eventuele stappen kunnen zijn voor een betere hulpverlening voor jou.
En ik denk dat je hier als jij dat tenminste wilt steun kunt vinden, eventuele meningen kan horen of advies kan krijgen.
Maar niet over informatie rond dit soort vragen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: overdosis

Nancy schreef:Ik denk dat het wel duidelijk is waarom ik deze vraag stel.
Het is op dit forum niet toegestaan methodes te bespreken om het leven te beëindigen.
* Liebe Macht Frei *
Sterren100

Re: overdosis

Als je de neiging hebt om zelfmoord te plegen kan je naar www.113online.nl gaan. Daar kan je erover praten.

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”