capuchon

depressief door een ''dom'' kledingstuk

Beste

toen ik klein was, ongeveer 5 jaar zag ik op tv een mama die aan de capuchon trok van zijn kind.\

die beelden blijven me op een hersenen gebrand. Ik ben ondertussen al 21 jaar en die beelden ken ik alsof ze gisteren getoond waren....


Nu dus de capuchon, is een leuk kledingstuk als je koud heb draag je ze op om het warm te krijgen en als het regent draag je ze om droog te blijven.

Maar ik bekijk het van een andere kant. ik word zo namelijk geil dat ik iemand met een capuchontrui zie(vooral tieners en jonge twintigers. heb altijd de drang om naar toe te gaan en er aan te trekken. zelf hoop ik dat er ooit eens iemand aan me capuchon trekt. het is iets gek... ik geeft best toe. ik droom er van dat ooit iemand aan me capuchon zou trekken. Al mijn truien hangt een capuchon aan..

Nu wordt ik na al die jaren depressief want het is een verlangen dat eigenlijk hopeloos is. het zou een mirakel zijn als een tiener aan me capuchon zou trekken voor het plezier. behalve als ik het zelf zou vragen, dan kijken ze me als een gek aan en ik durf het niet vertellen.

ik heb dit aan nooit iemand in real life vertelt :(

Ik word daar depresief van een meid van me leeftijd die ook zoiets gek doet zou perfect zijn.... maar helaas is die kans 0,000000000000000000000000000001%

Het is zo erg dat ik een trui met kap gebruik voor piamatrui en snachts trek ik er gewoon zelf aan ....

Ik word daar zo depressief van. want als je naar een fuif gaan zie je 100den tieners met een trui met capuchon....

op internet zoek ik me dan ook suf naar video waar mensen aan andere mensn aan hen capuchon trekken, neen na 10 talen en 100 verschillende dingen nog altijd niet gevonden en dit al 3-4jaar lang.... 006
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: depressief door een ''dom'' kledingstuk

Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”