omamarja

ik weet het niet meer

hoi ik ben nieuw hier en wil toch even mijn verhaal kwijt in de hoop wat jullie reactie hier op is want ik piker maar en weet het gewoon niet meer.
ik ben 42 jaar en bijna 22 jaar getrouwd met een man van nu 50
vorig jaar juni is mijn man op spelpunt gekomen en deed daar kaarten op een gegeven moment kwam hij snachts laat naar bed en zo gaat dat iedere nacht ook kwam ik er achter dat hij veel deed bellen en smsen met iemand en dan op tijden dat ik was werken of savond s laat als ik naar bed was gegaan.
na onderzoek kwam ik er achter wie die persoon was en heb die vrouw aangesproken wat dat voor flauwekul allemaal was met mijn mna en haar.
waarop ik als antwoord kreeg dat er niks was met die twee en dat het over van alles ging
ja maar ik geloofdee dat niet en had mijn twijfels ik sprak hier mijn man op aan waar hij op zijn beurd weer kwaaad werd en kreeg ik als antwoord ik bel en sms en kaart met wie ik wil.
nu is het zo dat hij om een of andere reden dus ruzie op dat spelpunt en die vrouw heeft gekregen en kreeg ik op een gegeven moment een mail van haar.
waar in stond dat mijn man achter de vrouwen aan zat en dat hij over mij geen goed woordje over had en ik zou een kutwijf zijn en ik schreeuwde alleeen maar en daarom vond ze dat ze me een mail moest schrijven
ik heb haar toen weer aangesproken en haar ook ff duidelijk gemakt dat zij net zo gemeen was en dat ze tegen mij ook had gelogen en terwijl ze toen vertelde dat ze ook getrouwd was maar dat blijkt nu dus nniet waar te zijn
maar mijn man blijft maar op snachts tot ik weer een mail krijg van die vrouw waarin ze me waaarschuwd dat hij weer met een ander bezig is
dus ik ben alles gaan kontroleren iedere dag en ja hij is inderdaad iedere nacht met de zelfde persoon online
dus ik spreek ook die persson aan en blijkt een meid van 24 jaar te zijn dan ineens is die persoon verdwenen en chat en kaart hij weer hele nachten met haar en weer word ik aan gesproken dat dit de selfde persoon is en dat ze mischien wel haar naam heeft veranderd om mij
je snapt ik hield dit niet langer vol en heb hier over gepraat met hem maar wij kunnen hier niet echt over praten want dan krijg ik te horen dat ik niet zielig moet doen
maar nou kaart ik zelf ook op spelpunt en kom ik in contact met een vrouwtje van 1 jaar geleden waar ik toen veel mee kaarte en daar krijg ik van te horen datmijn man wel deglijk op iets uit is want ook tegen haar had hij verteld dat hij verliefd op haar was.
pffffffff ik word hier echt niet goed van
dus ik hou hem nu echt iedere dag op spelpunt in de gaten en hebben hier in het weekend over gehad
ook zou hij tegen al die andere vrouwen en meiden hebben verteld dat wij al maanden geen sex hebben gehad
dit klopt inderdaad maar als er niks is wat hij beweerd hoe kunnen die personen dat dan weten '
hij zegttegen mij dat hun dat allemaal uit de duim zuigen en ik zei ook tegen hem verklaar mij dan maar eens wat hier de reden van is
en dan krijg ik te horen dat hij er gewoon geen zin in heeft
nou ik kan dit niet begrijopen dat het ineens over is met de sex
en nog steeds kzit hij tot snacht 4 5 uur achter de pc voor hij naar bed komt
ik weet het echt niet meer
vqnmorgen keek ik weer bij spelpunt blijkt mijn man voor het laast gekaart te hebben om half 2 en dat meisje ook en ze hebben alletwee precies om 03:28 uitgelocht en nog blijft hij volhouden dat hij geen ocntact heeft met haar
je begrijpt wel dat er voort van alles in me omgaat momenteel
zo denk ik ook dat hij snachts achter de pc via gesprekken met haar zo aan zijn trekken komt
nou ik weet het echt niet meer
wie kan mij raad geven want ik ben eht moedelloo :cry: s
DarkElf

Het is een serieuze klap achter je oren als je ontdekt dat je man dingen achter je rug doet en er ook nog over liegt :( Ik kan eigenlijk nog niet veel vertellen, want eigenlijk vraag ik me nog een paar dingen af na het lezen van je berichtje. Zoals: beperkt het zich tot spelen, bellen en SMS-en, of spreekt hij er ook mee af? (of vermoed je dat?). En hoe gaat het in je relatie buiten dat spel?

Zelf ben ik met periodes een fervent game-ster, in online games. Je ontmoet veel mensen, met wie het dan soms heel goed klikt. En heel soms lijkt het of er een vonk overslaat, maar meestal komt het ook niet verder dan veel praten en wat flirten. Nu, de games die ik speel zijn role-playing-games, dus besef ik maar al te goed dat we ons meestal even iemand anders wanen. Komt ook nog bij dat ik zo in contact kom met mensen van over de hele aardbol, dus is het meestal niet mogelijk om verder te komen dan praten en flirten :lol:

Toch zijn er soms mensen die hun leven uit het oog verliezen, en daarmee ook hun kijk op realisme. Zo had ik ooit eens een goed contact met een man van Zuid-Afrika. Na verloop van tijd bleef hij maar aandringen om samen iets te beginnen, alhoewel wij geen van beiden bereid waren ons leven in ons thuisland op te geven. Nu, mijn idee van een relatie is niet om twee keer per jaar bij mekaar op vakantie te gaan, maar hij zag daar totaal geen graten in.

Nu, ik vermoed dat het Spelpunt meer landelijk is, en dan gaat er een heleboel van mijn verhaal niet op. Maar ik wilde je toch even mijn ervaring in de spelletjeswereld laten weten. Tenslotte ontmoet ik ook mensen van dichter bij huis, ook getrouwde mannen. Maar het gaat niet verder dan een beetje gekscheren, en van getrouwde mannen hou ik zeker mijn handen af! Tja, jammer genoeg doet niet iedereen dat...
Fenella

Lijkt me afschuwelijk om daar achter te komen.
Hoe kan je trouwens controleren of hij online is geweest met iemand?

Fenella
DarkElf

Fenella schreef:Hoe kan je trouwens controleren of hij online is geweest met iemand?
Bij veel spellen kan je kijken wanneer en hoelang iemand online is geweest, dat wordt op een centrale database bijgehouden.
omamarja

hoe het is in de relatie buiten het spelen daar kan ik kort over zijn ik sta ieder morgen om 6 uur op want ik moet gaan werken kom dan tegen half 11 weer thuis en moet dan weer om 3 uur gaan werken en kom dan tegen half 6 thuis als ik dan thuis kom wil ik eerst een siagaretje roken en ff zitten maar dan is het al meteen van war eten we wannt ik heb honger hij kan toch ook iets doen terwijl hij de hele dag thuis is en hij zelf gaat dus iedere nacht afgelopen nacht ook is hij tot 4 uur achter de pc geweest en omdat die personen een vip hebben bij spelpunt kun je zien wwie er met elkaar heeft gespeeld en de tijd
en vanacht wederom het zelfde en ze sluiten ook alletwee on 4:02 af wel toevallig dan maar hij zelf komt straks tussen 1 en half 2 uit zijn bed
en dan verder praat hij wel gewoon maar dat is dan ook alles
verder geen kus geen sex.
als ik thuis ben komt hij niet op spelpunt maar zodra ik weg ben hup meteen op spelpunt
gisterenavond heb ik niks gezegt en ben om 20:45 gewoon zonder iets te zeggen naar bed gegaan komt hij om half 11 naar oven en zegt hij lig je in bed had je niks kunnen zeggen
en vanmorgen zie ik dan dat hij meteen op spelpunt is gegaagn gisteren zag ik ook ik ga hier om 3 uur weg hij om 15:03 op spelpunt en ik kwam om half 6 thuis en hij weer weg om 17:27 als je dan niks te vergbergen hebt hoef je toch ook niet zo te doen
ik zelf heb het vermoeden en via andere vernomen dat hij zich zit te beklagen en geen goed wpord over me over heeft ook verteld hij tegen andre dat hij al maanden geen sex heeft gehad zo is hij dan bezig achter de pc en die eerste vrouw daar belde hij veel mee en zij wist ook alles over mij en zij schreef ook na die ruzie tussen hun je hebt me al die maanden bedrogen
ja tuurlijk er word er maar een bedrogen en dat ben ik zelf toch en dan verteld hij tegen mij dat hij al 1 jaar geen zin in sex heeft ja ik geloof dat niet hoor daarom heb ik het vermoeden dat hij zich zelf bevredigd achter de pc als hij in gesprekken is met hun
omamarja

no even iets voor de duidelijkheid omdat ik het allemaal niet meer begrijp en geloof wat hij tegen mij zegt komt ook door het verleden een jaar of 11 terug woonde wij in een ander deel van de stad er woond een vrouwtje met 2 kleine kinderen 4 deueren van mij af dat net van haar man af was de oudste speelde met onze oudste enz zodoende hadden wij vrij veel kontakt met elkaar maar op een gegeven moment ging hij regelmatig naar haar toe tot ik ijn twijfels begon te krijgen en ik ook daar naar toe ging en werd de deur open gemaakt door haar in badjas dit heb ik zo een paar jkeer aangetroffen op een gegeven moment moest mijn dochtertje toen naar het ziekehuis want er was iet sgebeurd met haar voet met gym mijn man met haar naar het ziekehuis maar die bleven toen zo lang weg dat ik weer argwaan kreeg dat vrouwtje ging iedere vrijdagavond naar haar ouders en ik belde daar naar toe dat was inmiddeks 5 uur later en daar zeiden ze die is niet hier ook niet hier geweest maar dat werd op zon toon gezegt dat ik twijfelde en binnen 10 min was hij thuis
maar de volgende dag lied ik het hier niet bij zitten en ik sprak mijn man en haar hierop aan en mijn dochter versprak haar die dag tegen over mij en ze vertelde me dat ze wel bij die ouders waren geweest en mijn man had tegen haar gezegt niks tegen mama zeggen
ook hiervoor heb ik heb op internet betrapt toen in een chat waar wij kwamen daar kwamen wij in kontakt met een vrouwtje dat ook in scheiding lag en had 2 kleine kinderen dat maar 10 km hiervan daan woonde
ze kwam savonds een keer op visite met haar kinderen en wat denk je kom ik op een gegeven miomnet erachter want dat chat programma kon je alles van ee n dag terug lezen wat er was geschreven naarelkaar
dus ik ging dat na kijken en wat las ik daar zij was verliefd op mijn man en vond hem heel leuk
en mijn mam schreef ik gooi mijn vrouw wel buiten dan kun jij met de kideren hier komen wonen
nou ik kan je zeggen datde hel los bast
en nu dit weer darom is het mischien allemaal wat duidelijker waarom ik het nu niet meer weet
Anna Sara

:( Hallo

Het lijkt me ook afschuwelijk na jaren huwelijk dit te moeten zien. Ik snap dat je het er heel erg moeilijk mee hebt. Ik denk dat je man bang is om zijn ware gevoelens te tonen, en ik denk dat er een achterliggend probleem is. Toen jij eerder naar bed ging, en hij om 11 uur naar boven kwam, en zei zoiets van kon je dat niet zeggen, toonde hij toch wel interesse, maar ik denk dat hij zich geen raad weet met zijn eigen gevoelens. Dus flapt hij er maar zoiets onaardigs weer uit. ;) Op die momenten moet je heel droog reageren denk ik en niet in discussie gaan.

Ik denk dat je moet proberen eens rond de tafel te gaan zitten wat er nu echt mis is, al is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat is zijn bedoeling? Wil hij je kwijt raken want zo kan dat niet langer verder, dit moet je hem ook duidelijk maken. Al stop je een lang huwelijk niet door een stom spel, maar toch :?

Probeer ook eens meer aan jezelf te denken, als dit lukt. Probeer gewoon aandacht aan jezelf te besteden en negeer hem een tijdje, zolang je dit volhoudt, negeer zijn gedrag en maak jezelf niet gek door steeds op de computer te kijken hoe laat hij er was en hoe laat hij stopte. Dit computeren zal hij toch nog wel doen, maar ik denk zodra jij je anders gaat opstellen, en meer aandacht aan jezelf schenkt, dan zal hij even denken :| van hij snapt het niet meer.

Ook voor hem lijkt het me geen gezonde verslaving, uiteindelijk heeft hij er ook niks aan, een vrouw die hij vindt op zo kaartspel en die ingaat op zijn verhalen en weet dat hij getrouwd is, zo'n vrouw wil hij toch ook niet aan het einde van het verhaal? En geloof me, die jonge meid van 24 ziet hem ook niet zitten hoor. Wie weet is ze wel 60 haha dat weet je toch ook niet achter zo'n beeldscherm.

Probeer het even wat luchtiger te zien en denk vooral aan jezelf nu.
Het is een herkenbaar probleem sinds de computertijd ...je bent echt niet de enige hoor geloof me.

Sterkte!
omamarja

had hem een mail gestuurd van het geen wat er allemaal speeld en dat dit zo niet langer ging endat ik me afvroeg wat er aan de hand was en dat ik vond dat het tijd werd dat er gepraat.
Gisterenavond toen we alleen waren kwam hij ineens op de proppen en zei ik heb je mail gelezen en kwam hij met een briefje te voorschijn waar hij alle punten voor zich zelf had opgeschreven hij zei dat hij op spelpunt was dat was alleen maar om te kaarten en hij kaarte met iedereen.
Dat geval met die vrouw zegt hij ja idd wij smste en belde elkaar maar er was niets dat vrouwtje was op een gegeven moment zo jaloers sla ik maar met iemand anders durfde te kaarten en dat ze je dan die mails gaat sturen dat ik achter vrouwen aan zit dat klopt echt nniet want zegt hij mijn gezin gaat voor ik zei ook ja maar hoe komt di evrouw dan aan die gegevens en daar kreeg ik als antwoord op dat hij dat ook niet wist hij zegt hier is prive en daar heeft niemend iets mee te maken.
toen vertelde ik hem ook dat ik via iemand anders weer wist dat hij daar ook tegen verteld zou hebben dat hij op haar verliefd was en daar kreeg ik als antwoord op die twee hebben contact met elkaar en wat die ander evrouw betreft zegt hij die werd ook al jaloers als ik met iemand anders kaart en heb het vermoeden dat die gewoon probeerde ons huwelijk kapot te maken .
En ik zei ook ja maar hoe komt het dan dat we totaal geen sex meer heeben en daar had hij geen veklaring voor hij zei hij heeft wel deglijk behoefte hieraan maar hij heeft gewoon geen zin en hij denkt zelf dat het komt door alle problemen die wij hebben want het is zo dat wij nu sindsmaart in de schuldsanering zitten voor 3 jaar ook vond hij weer werk maar werd daar op een zeer lullige manier weer ontslage en hij zegt dat dat allemaal mee speeld
En hij zei ook ik heb in het afgelopen half jaar echt de hand niet aan mijn eigen geslagen
eb hij zegt ook als zijn geld op is op spelpunt dat hij daar ook niet meer komt
graag wil ik hierover jullie mening

groetjes Marja
Anna Sara

Hallo,

Nou dat klinkt toch al heel wat positiever vind ik.

Het is goed dat je het via een mail hebt gedaan en hij heeft hier in ieder geval normaal op gereageerd en jullie hebben dit dus besproken.

Het lijkt mij ook dat dat achter de computer zitten voor hem meer een afleiding is van alle problemen die zich voordoen en hebben voorgedaan en ja dat er wel enkele vrouwen reageerden of smsten, zoals ik het lees, denk ik niet dat dat zijn ware bedoeling is om andere vrouwen te ontmoeten of nog meer, iets te beginnen.

Ik denk dat je man, als ik het zo lees, ook veel aan zijn hoofd heeft, ook door die schuldsanering wat je dan zei, dat is natuurlijk ook niet niks, en ook nog zijn ontslag dan weer, het is voor hem erg moeilijk.

Misschien is je man toch het type van ik ben de man van ons gezin en hij voelt het misschien alsof hij een beetje faalt nu, doordat er een schuldsanering is en hij ook geen werk meer heeft, kortom alles lukt niet echt op dit moment. Als je dan ook nog begint over dit computeren etcetera ...ik denk dan dat hij gaat denken dat hij echt NIKS goed kan doen, begrijp je?

Daarom denk ik dat hij zeker geen huwelijksproblemen erbij wil hebben en meer op de computer zit als een soort afleiding, omdat hij geen andere afleiding zal hebben op dat moment.

Probeer daarom gewoon daar geen aandacht aan te geven aan dat computeren van hem, hoe moeilijk dit ook is, zorg gewoon goed voor jezelf, maak het gezellig voor jullie allebei in huis bijvoorbeeld en ik denk echt dat alles dan wel goed komt.

Jullie moeten elkaar gewoon steunen in deze tijd in plaats van elkaar het nog moeilijker te maken.

Dit is mijn mening ervan...ik hoop dat je er iets aan hebt! :)

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”