jerry

vrijheid in relaties

Met Oud en Nieuw voelde mijn vrouw zich erg moe, ze had geen zin om te feesten, wel om vroeg naar bed te gaan. We hadden de avond te voren al samen "oud en nieuw" gevierd, compleet met champagne.
Ik wilde wel graag gaan feesten en ging zonder haar op pad. Ze vond het geen probleem, ze ging toch vroeg slapen.
Op het feest van vrienden waar ik kwam, vroegen ze verbaasd waar mijn vrouw was. Ik zei, ze is thuis, ze slaapt al, ze is moe. Ik kreeg erg veel kritiek op het feit dat ik niet bij haar gebleven was: "Oud en Nieuw vier je toch samen?" "Als je vrouw zich niet goed voelt blijf je toch thuis om bij haar te zijn?".
Hoe gaan jullie om met vrijheid in je relatie?
Boet

Da's per relatie weer anders denk ik. Mijn partner en ik laten elkaar vrij uit te gaan met anderen, maar feestdagen zijn voor de familie.

Persoonlijk zie ik niets vreemds aan jouw uitgaan. Je vrouw en jij zijn het er over eens. What's the point?

Groet,

Robert
baz29

Lijkt me dat hier niets mis mee is.....als je nou weg was gegaan terwijl ze niet wilde. Jullie zijn het samen overeen gekomen. Zij is lekker vroeg naar bed gegaan en jij hebt een leuk feest gehad.
Binnen een relatie moet je elkaar ruimte kunnen geven denk ik. En dan niet vrijheid in de ruimste zin van het woord. Zolang je de ander dingen gunt en er zelf geen moeite mee hebt....waarom niet?

Grt Baz
ann61

Ik ben volledig akkoord met bovenstaande. Je hoeft niet alles samen te doen als je dat niet wil, als je zelf een evenwicht vindt tussen samen en alleen dan is dat toch het belangrijkste en als jullie daarin overeenkomen, zoveel te beter.

Wat anderen van jullie relatie of dat aspect van jullie relatie denken, is van geen belang. Jullie delen je leven samen en niet je vrienden!!

Groetjes, Ann

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”