missy_nl

weet nie mee om te gaan

ik heb egt getwijfeld om het hier neer te zetten...


umh...

okeej.. ik en een vriendin waren met 2 vrienden mee naar huis gegaan en die vriendin kon hun beter want het waren vrienden van haar ex.. enzo..
Op het moment dat we naar huis wilde gaan vroeg hij nog te blijven en ik liep vast naar de gang toe en kwam die vriend ook en die wilde me zoenen en ik trok me gezicht weg en hij pakte me vast en bleef proberen dus ik deed steeds me hand ervoor en probeerde het nog een beetje gezellig te houden.
Op dat moment trok hij me effe de keuken in en viel van alles om en toen kwam die vriendin van me om te kijken wat er gebeurde en toen stopte hij.. dus zij ging nog effe terug om wat te pakken en toen trok hij me de slaapkamer in en gooide me op bed en ging boven op me zitten zodat ik geen kant op kon en had allebij me handen stevig vast.. en die vriendin hoorde dat weer en kwam de kamer in stormen en schreeuwede er word hier niet verkracht he! dus hij stopte weer.. en duurde effe voordat ik die kamer uit kwam, er is voor de rest niet egt veel gebeurd gelukkig.. de andere dag kreeg ik wel netjes per sms een excuus en vroeg hij nog of ik wilde komen maar dat durf ik natuulk niet meer en vooral niet aleen meer. ik schrok er toch wel van.. mischien had het anders afgelopen als die vriendin er nei bij was.. ik weet nie.. en de andere dag vroeg hij ook normaal of ik kwam stappen met hun.. ik denk zelf nietd at hij het zag , hij was ook stom dronken..

ik vind het moeilijk.. ik weet nie wat ik moet doen.. je weet nooit of hij het nog een keer probeert.. het is een vrij pittige jongen en erg koppig..
dus als hij wat zegt is het ook zo en kan het niet anders zijn .. dus ik weet het egt nie... ik voel me er nog niet steeds lekker bij..
Boet

Kan ik me iets bij voorstellen.

De knul heeft blijkbaar weinig respect voor vrouwen. Het feit dat hij straallazerus is als hij iets dergelijks probeert, maakt hem in mijn ogen vrij zielig.

Mijn niet-deskundig advies. Lekker links laten liggen, dat soort.

En als het om aanranden of poging tot verkrachting gaat, probeer je het niet ' gezellig te houden'.

Doe hem pijn waar je bij kunt. Geen scrupules, geen schuldgevoel. Dat heeft hij ook niet.

Groet,

Robert
DarkElf

Dronken zijn is geen excuus om de remmen los te gooien. Als je niet meer weet wat je doet als je gedronken hebt, drink dan niet.
Ik zou met die kerel niet meer op stap gaan als ik jou was. Je schijnt aan te geven dat het zo ééntje is die geen "neen" verstaat, dus dronken of niet, hij zal toch zijn zin doen als hij de kans krijgt. Die ben je beter kwijt dan rijk.
En als men je nog iets tegen je zin wil laten doen, laat je zeker gelden. Roep, krab en bijt. Geef een knietje of een tik op de neus. Je hoeft dit niet te nemen.
Echt, meid, je verdient meer respect dan dat!
missy_nl

kijk met gezellig bedoel ik niet dat ik zat te lachen enzo hoor, maar ik bedoel ik wil niet als aanranding ofzo over laten komen het is toch en soort vriend van me en ik weet gewoon niet...

ik krijg nu nog smsjes of ik wil komen en hij doet net of er niks gebeurd is net alsof hij het niet ziet.. ik ga er niet op in hoor...
Tweet2

iig je ouders van het voorval op de hoogte stellen, en die gast sms'sen dat je aangifte gaat doen bij een volgende keer dat hij aan je zit en dat niet wilt.
missy_nl

zo makkelijk ligt het egt niet...

me pa zit bij vrijwilligers poltie dus.... doe maar nie.. en als ze het weten zijn ze nog bezorgder en dan kunnen ze helemaal nie meer slapen snachts... en moet ik vroeg thuis zijn.. ze beginnen net wat losser te komen.. .. ik voelde me altidj zo opgesloten en nu nie..

en ik durf nie zo hard te doen tegen mensen mischie dat ik daar te aardig voor ben... ik blijf hem toch nog een tijd tegen komen met stappen enzo.. ik durf dat allemaal niet... ik zei ook altijd van zo moeilijk is het toch niet ! gewoon aagifste doen. in z'n balle trappen.. maar zo makkelijk gaat het egt niet...
Zwerfbeertje

...
Tweet2

missy_nl schreef:zo makkelijk ligt het egt niet...

me pa zit bij vrijwilligers poltie dus.... doe maar niet.. en als ze het weten zijn ze nog bezorgder en dan kunnen ze helemaal niet meer slapen snachts... en moet ik vroeg thuis zijn.. ze beginnen net wat losser te komen.. .. ik voelde me altidj zo opgesloten en nu niet..

en ik durf niet zo hard te doen tegen mensen mischie dat ik daar te aardig voor ben... ik blijf hem toch nog een tijd tegen komen met stappen enzo.. ik durf dat allemaal niet... ik zei ook altijd van zo moeilijk is het toch niet ! gewoon aagifste doen. in z'n balle trappen.. maar zo makkelijk gaat het egt niet...
Juist omdat je'm nog tegenkomt goed duidelijk op die manier laten merken dat je er niet van gediend bent. Als je niet direct duidelijk maakt, zit de kans erin dat hij je een keer treft als er niemand bij is...
Boet

Iemand die je aanrandt is niet een 'soort vriend', maar meer een dronken, geile beer -excuses le mot- zonder al te veel moraal. Laat hem in ieder geval heel goed weten dat hij zijn handjes maar voor zichzelf gebruikt.

Enne, niet zo aardig wezen svp. Deze site zit vol met mensen die ook niet wisten wat ze overkwam (of juist al te goed). Da's echt geen 'happy ending'.

Bezeer hem voordat hij het jou doet.

Groet,

Robert
DarkElf

Missy, volgens mij ben je een schat van een meid, maar sommige mensen zijn het echt niet waard om aardig tegen te doen.
Ik ben met het idee opgevoed: "wees lief en aardig, en je leven gaat over rozen". Niet dus. Dat heb ik ten scha en schande ondervonden. In mijn verwoede pogingen om maar lief en aardig gevonden te worden liet ik me uitbuiten. Maak alsjeblieft niet dezelfde fout.
Denk nu niet dat ik je dom vind of zo, helemaal niet. Je moet enkel nog leren je grens te trekken: aardig zijn is goed, maar niet ten koste van alles en jezelf. Denk je in dat je ook in de eerste plaats aardig voor jezelf moet zijn!
Tja, als je gaat stappen zal je hem nog tegenkomen, zeker als hij in dezelfde vriendenkring zit. Probeer zeker zo'n situatie als toen te vermijden. En als het zich voordoet, bijt dan van je af. Je hoeft hem niet dadelijk te castreren, hoor, je kan ook roepen, afweren en zo. (persoonlijk zou ik zelfs het knietje geven, maar ja, ik ben ook zo aardig niet meer :lol: ).
Neem als voorbeeld je vriendin: zij kwam op voor je ("er wordt hier niet verkracht, eh"). Vind je haar daarom nu minder aardig of een kwezel? Ik denk het niet.
OK, ik ga het hierbij laten, eer ik de bijnaam van forumbitch krijg, hehe. Eigenlijk ben ik best een lief mens hoor, maar alleen voor diegenen die het verdienen ;)
Inge81

Ik ben het helemaal met Darkelf eens. Natuurlijk wil je aardig gevonden worden maar toch niet ten koste van jezelf?! Je zou het jezelf nooit vergeven als er toch dingen gebeuren waar je later spijt van krijgt.
Dus denk in dit geval aan jezelf!!

Groetjes Inge
missy_nl

haha jah forumbitch..... (lol) ik snap je wel.. en nee ik denk heus niet dat je me dom vind..maar... ik krijg nu weer smsjes van ik bijt nie hoor en vraagt steeds of ik nog wil langs komen.. dus hij had het gewoon niet door... en wat vinden jullie als ik er heen gaat met vriendinnen? zoek ik het dan op of... ik weet nie..mischien doet hij niks meer.. volgend smij had hij het nooit eerder gedaan..
DarkElf

Op dat "ik bijt niet" zou ik natuurlijk een pasklaar antwoord hebben, maar ja, dat ben ik, eh :lol:

Nee, wat denk je zelf, Missy? Voel je je er sterk genoeg voor? Ook om resoluut NEE! te zeggen als het moet?

Enne...wat voel je tegenover hem? Ik weet niet, hoor, maar het lijkt zo een heel klein beetje erg of je hem goed wil praten. Wil dat iets zeggen?
Zwerfbeertje

...
missy_nl

ik weet het egt niet meer..ik zorg gewoon zoveel mogelijkd at ik uit z'n buurt ben..... ben blij dat jullie met me mee denken!! egt waar !! kvind jullie tof..!
Leeuwtjuh

ik lees al een paar dagen mee naar de berichten hier....

nee = nee en nee blijft ook nee, nee zal nooit ja worden voor hem.

maak hem dat goed duidelijk!

ik ben ook slachtoffer geweest van sexueel geweld. beide keren kwam het omdat ik te aardig was.... (en naief) van: oooow dat zien we dan wel weer. stel jezelf wat anders op... probeer een bitch te worden ;) tegenover hem dan. alstie je aanraakt gewoon fel reageren... ga een potje staan schreeuwen tegen hem.... schop em voor zn schenen desnoods... ik zou 1 smsje terugsturen: blijf van me weg als je weet wat goed voor je is.....
Boet

Duidelijkheid is alles =D>

Ik zal wel een agressieve, radicale kl(puntjes) en dan...zak zijn ;), maar als mijn dochter (die ik niet heb) dit zou overkomen, liep er in de buurt een knul rond met zijn hoofd in zijn achterste. 'Ik bijt niet...' Nee, dan niet meer :twisted:

Tegen iemand die je aan wilt randen, lazerus of niet, bestaat geen vriendelijkheid. In dat opzicht ga ik helemaal met voorgaande spreeksters mee.

Groet,

Robert
missy_nl

ik weet het.. maar kanz ijn dat ik te lief ben maar als dit bij me vriendinnen zou gebeuren zou ik ze ook op zoeken en effe flinklaten weten.. maar ik weet niet waarom ik het niet kan als het om mezelf gaat.. dat vind ik het rare... en ik zal zeker niet meer poeslief zijn.. ik ben nu ook afstandelijker tegen jongens.. volgende keer zal ik mischien wel anders reageren als het em nog eens zou overkomen.. ,,...ik leer ervan en van jullie!:) =D>

er zijn nog niet veel mensen in me buurt die dit weten hoor...
Boet

ik leer ervan
Is er toch iets positiefs voortgekomen hieruit. Je bent een stukje wijzer.

Gebruik je kennis, Missy.

Groet,

Robert
missy_nl

thnxx
inactieve gebruiker

Ben het volledig met Robert eens.
Je zou dit eigenlijk niet over je kant moeten laten gaan Missy, en deze 'ploert' aan moeten pakken.
Wat jou is overkomen zal ook zeker anderen overkomen wanneer iedereen deze grote sterke stoere zelfbewuste jongen zijn gang laat gaan.
Ik begrijp dat het helemaal niet makkelijk is het tegen deze figuur op te nemen, toch zou je het in overweging moeten nemen. Maar, als je daar niet een mogelijkheid toe ziet waarbij jijzelf 'buiten schot' blijft zeg maar, doe het dan niet.
Kies in de allereerste plaats voor jezelf.
Je zit duidelijk -afgaand op andere berichten- helemaal niet lekker in je vel. Zorg en pas goed op jezelf.

Liefs, Klaas
Leeuwtjuh

heej klaas man, wat doe je? je zegt:::
Wat jou is overkomen zal ook zeker anderen overkomen wanneer iedereen deze grote sterke stoere zelfbewuste jongen zijn gang laat gaan.
daar ben ik het niet helemaal mee eens...
het is niet aan haar om het op te nemen voor ieder ander.
ze moet het op nemen voor drzelf.
inactieve gebruiker

helemaal met je eens Leeuwtjuh, daarom ook:
Ik begrijp dat het helemaal niet makkelijk is het tegen deze figuur op te nemen, toch zou je het in overweging moeten nemen. Maar, als je daar niet een mogelijkheid toe ziet waarbij jijzelf 'buiten schot' blijft zeg maar, doe het dan niet.
Kies in de allereerste plaats voor jezelf.
Je zit duidelijk -afgaand op andere berichten- helemaal niet lekker in je vel. Zorg en pas goed op jezelf.
Liefs, Klaas
missy_nl

ik ben hem inmiddels tegen gekomen en ik doe net alsof ik hem niet zie.. maar is lastig als ik hem tegen kom.. maar ik doe net alof er niks meer is gebeurd.. ik let gewoon wat beter op en ik zorg dat ik wat feller er in word..
coole_bok

ik denk dat je hem zeker moet vermijden als hij gedronken heeft missy. hij weet duidelijk niet wat hij doet dan, en is de kans dus groot dat hij zo'n dingen terug probeert. je moet jezelf echt hard maken daarin. ik ben net zoals jij veel te lief voor de mensen. lief zijn is een positief karaktereigenschap maar te lief is zeker niet altijd goed.
als je hem ziet zou ik altijd zorgen dat er iemand bij je is en zeker niet uitgaan met hem ofzo want als hij gedronken heeft komt het niet goed denk ik...
maar zie vooral dat je iets harder wordt eh missy, ben zelf ondertussen ook harder geworden, maar nog altijd zeer lief. voor jezelf opkomen is iets dat je altijd moet doen.

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”