Leeuwtjuh

loop naar de koelkast...

pak de melk en de eieren.... ga er keihard op stampen zodat het stuk gaat.

pak een tas, mét je pinpas!!!

loop naar de albert heijn... verzamel alle moed die je hebt en zeg tegen haar: hoi meisje zegt: dat word dan 1.50 ofzoiets.... jij geeft losgeld / pint en zegt dan: ik vind je het mooiste meisje van de helelelele albert heijn. wil je een keer met me uit?

en dan wachten op het antwoord...

als het antwoord : jaaaah , is dan is het goed.
is het antwoord nee dan moet je het anders proberen.

breng dr voor mijn part iedere dag een cadeautje....
ga iedere dag in de rij staan en stel dezelfde vraag :lol:

ga op je hoofd staan breakdancen voor mijn part maar zorg dat je opvalt.
water

Ik lees uit het verhaal dat Chattingforum bij AH aan het werk was......
Leeuwtjuh

verkeerd over heen gelezen :roll: :roll: :roll:

noujah, zorg in ieder geval dat je opvalt.
spreek dr aan ;)


zeg iets leuks :roll:
DELETED

VERWIJDERD
marcel

Wanneer je haar ziet : ga dan niet op de eieren stampen !!!! ;)
DarkElf

Het lijkt me best moeilijk om iemand zo aan te spreken in AH, waar ook nog andere mensen rondstaan. Ik kreeg effe dit ideetje toen ik deze tread las:

Je koopt een leuk kaartje en schrijft erin dat je haar leuk vindt, beter wil leren kennen, etc. En je schrijft er natuurlijk ook in hoe ze met je in contact kan komen (mobieltje, e-mail). Zorg dat je dit kaartje altijd op zak hebt.
De volgende keer dat je haar ziet stap je op haar toe en zegt dat jij aangewezen bent om deze maand de leukste klant van de maand te kiezen en haar een speciale aanbieding te doen. Dan geef je haar het kaartje, en ja, de volgende stap is aan haar. In ieder geval origineel, niet?

Wat je ook doet, succes! :)
bazzdaciple

HAHAHA
ik moet heel erg lachen om dit verhaal maar absoluut NIET uitlachen. Ik vind het gewoon heerlijk dat iemand verliefd is. Hartstikke mooi als mensen verliefd op iemand zijn.

Tja, wat kun je doen?
Uit je verhaal kon ik eerst niet opmaken of ze een collega van je is of een klant. Positief is iig dat ze lang naar je lachte. Dat geeft al heel veel aan over hoe iemand je ziet (en geloof me, vooral vrouwen laten dat heel duidelijk merken).

Als ze een collega van je is, is het eigenlijk vrij gemakkelijk om met haar in contact te komen. Niet meteen mee uit vragen maar gewoon babbelen of het werk, wat ze verder doet (studie?) en na een paar gesprekken stuur je aan op uitgaan (waar ga je uit , etc) en uiteindelijk een keer mee uit vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Is het een klant, moet je iets voorzichtiger zijn omdat niet elke manager het kan waarderen als het personeel met de klanten flirt. Maar als ze weer een keer komt winkelen, loop je naar haar toe en vraag je of ze "het kan vinden". Uit onderzoek (gaaaap, dit wordt weer wetenschappelijk..) is gebleken dat de openingszin er nauwelijks toe doet. Iedereen maakt zich daar altijd druk om maar als iemand je leuk vind dat kun je POEP zeggen en zal ze nog gaan glimlachen.
Laat haar merken dat je haar niet bent vergeten (verwijs in het gesprek naar de vorige keer dat je haar zag zodat zij weet dat je aan haar gedacht hebt). Kijk trouwens ook in haar boodschappenmand. De informatie die je kunt halen uit iemands boodschappen is enorm (of ze een vriend heeft (alles dubbel kopen), of ze huisdieren heeft en of ze gezond leeft.

En de laatste tip: wees jezelf.
Heel veel succes en hopelijk laat je hier weten hoe het verhaal verder gegaan is. Ben benieuwd!
DELETED

VERWIJDERD

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”