Nooth

ik snap dat je het vervelend vind dat het niet lukt met de meisjes.. Ik kon niet vinden hoe oud je bent? Ja, dit zijn zaken waar menig jongen (en ook meisje) last van heeft.. Dit hoort vaak ook bij een bepaalde leeftijd, waarin je hiermee worstelt.. Ik vind het dan ook moeilijk je een advies te geven over de kwestie (als je daar uberhaupt al naar op zoek ben). het enige wat ik kan zeggen is dat ik niet op zoek zou gaan naar.. Hoe wanhopiger je overkomt, hoe kanslozer het word denk ik, snap je? Op het forum van Henk123 over "een vriendin die rust wil" staan misschien nog wel handige tips hierover..

Kun je je probleem iets helderder (lees: uitgebreider) formuleren?

KOmt goed, knul..
DELETED

VERWIJDERD
poohchick

Hoi Chattingforum

Ik herken wel wat in jou verhaal, ik kon nooit een vriendje krijgen en daar baalde ik stevig van, dacht dat het aan mij lag en noem maar op.
Ik heb nu sinds zevenenhalf jaar een relatie en dit is mijn eerste vriend ook op kusgebied bedoel ik, heb nooit een andere gehad.

Nu ik een vriend heb ben ik erachter gekomen hoe het zat door erover te praten, het blijkt omdat ik altijd door jongens ben gepest ze onbewust bij mij weg duwde ik moest niks van ze hebben. Misschien is dit bij jou ook zo, je moet gewoon in jezelf blijven geloven ze zeggen altijd op elk potje past een dekseltje nou en dat klopt zelfs ik heb nog een vriend gekregen.

greets pooh

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”