Lavpov

Daten, hoe werkt dat ook al weer?

Sinds 4 maanden heb ik mijn relatie van zeven jaar achter de verbroken. Een maand of twee geleden vond ik via een datingsite een leuk meisje (eigenlijk veel eerder dan gedacht) waarmee ik enige tijd had gemaild/ge-msnd. Het klikte best wel goed dus besloten we na een maand een date te organiseren. De eerste date was erg leuk en de weken daarop volgden er nog twee.

Ik heb het idee dat ik behoorlijk gek op haar geworden ben :love10:. Ze is leuk, lief, sociaal, intelligent, creatief, zelfbewust, eigenzinnig en ziet er ook nog eens goed uit. Ze heeft hét voor mij gewoon helemaal. Er zijn niet erg veel meisjes op deze aardkloof waar ik écht op val, en het lijkt erop dat zij er één is. We kunnen het goed vinden en gaan eigenlijk geen gespreksonderwerp uit de weg, hoewel we wel een beetje aan elkaar moeten wennen geloof ik.

Maar goed nu mijn probleem. Ik weet niet zo heel goed wat ik moet. Ze laat niet erg veel los over wat ze nou vind van mij en of ze enig potentieel ziet in ons. Ze lijkt me niet het meisje die iemand aan het lijntje houdt als ze geen enkele kans op een relatie ziet terwijl ze weet dat de ander dat wel heeft. Maar nu heeft ze de laatste twee dates afgezegd :( (overigens wel met goede redenen en met het voorstel om het te verzetten). Verder is sinds een week op eens nooit meer op msn (ze heeft het druk zegt ze). Ze reageert niet of nauwelijks (iig met minstens twee dagen vertraging) op mijn mail. Maar ze laat me ook weer niet weten dat ze niet meer verder wilt.

Ze had al eens eerder een tijdje niks van zich laten horen. Toen er iets van zei was ze erg verontwaardigd, dat had ik toch verkeerd gezien. Ik ben ook echt iemand die 24/7 aandacht hoeft te hebben, maar het is toch niet zoveel moeite om even een kort mailtje te sturen met hoe het gaat ed. Ik heb haar al een paar keer gezegd dat ik haar alle tijd wil geven die ze nodig heeft maar daar reageert ze niet op.

Moet nu het juist heel rustig aan doen, haar tijd gunnen en niet al te veel mailen/sms-en etc. Of moet ik nu juist doorzetten en heeft ze misschien juist een duwtje nodig?
cliff

laat haar maar komen. Het moet van 2 kanten komen.....anders krijgt zij alles op een bordje voorgeschoteld en jij moet het steeds opdienen. Dat werkt niet.

Laat haar maar eens de moeite nemen.
Lavpov

cliff schreef:laat haar maar komen. Het moet van 2 kanten komen.....anders krijgt zij alles op een bordje voorgeschoteld en jij moet het steeds opdienen. Dat werkt niet.

Laat haar maar eens de moeite nemen.
Oeps, te laat. Gisteravond alweer een mailtje gestuurd.

Maar ik denk dat je gelijk hebt, ik denk dat ik het nu maar even aan haar laat.
Philosophistication

Oke, daar sta ik dan achter.

Toch is mijn persoonlijke mening dat je best actie mag ondernemen. Zoals je praat over haar...ga ervoor! Hoe groot is de kans dat je zo iemand later in je leven nog eens tegenkomt? Hoe vaak denk je aan haar? Denk aan het gevoel dat je krijgt als jullie samen zijn. Ze laat niet zoveel los, dat is inderdaad vervelend. Misschien roept het twijfel of onzekerheid bij je op, je hebt in ieder geval weinig zekerheid als zij je niet zegt hoe ze denkt over je en Een Potentieel Jullie.

Geef haar hints, vraag het haar op een speelse manier. Zorg dat je erachter komt. Liefde is inderdaad niet makkelijk, toegegeven. Maar je moet het niet moeilijker maken dan het al is voor je. Ga ervoor.

Je kan beter spijt hebben van iets dat je wel gedaan hebt, dan spijt hebben van iets dat je niet gedaan hebt en nooit meer zal kunnen.

So long

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”