Ook problemen in de liefde?

Ja
58%
14
Soms
21%
5
Nee, nooit
17%
4
Denk ik niet bij na
4%
1
 
Totaal aantal stemmen: 24
Julie1988

Jongens probleem..

Hallo iedereen,

dat ik moeite heb liefde te vinden was al bekend, maar dit slaap echt alles :( ! In het begin van juli, ontmoette ik een jongen op het internet (Mark, en hij woont een uur van mij vandaan). We leerden elkaar beter kennen en raakten erg geinteresseerd in elkaar. We zouden samen wat leuks gaan doen, maar sinds vier weken laat hij niets meer van zich horen.. Ik dacht: 'geduld hebben Julie' en heb het laten komen en gaan. Uiteraard heb ik af en toe wel een smsje gestuurd waar hij wel op antwoordden (niets bijzonders btw). Maar vandaag was hij online, ik zei: 'Hey :D!' . Na enige tijd zei hij: 'flikker op'. Hij reageerde verder niet meer op mij en ging of line (of blokkeerde mij). Ik stuurde hem een mailtje:
'Mark,

Na al onze gesprekken, liet je na de vakantie ineens niets meer van je horen. Ik dacht geduld hebben en heb het gewoon laten komen en gaan. Maar nu je ineens 'flikker op' zei, weet ik dat je iets dwars zit. Als je niets meer met me te maken wilt hebben, moet je zelf weten. Maar ik verdien een verklaring en recht om mezelf te kunnen verdedigen.

Ik hoop snel antwoord terug te krijgen.

Groetjes, Julie'


Wat moet ik hiermee, wat vinden jullie hiervan :( ?

Julie
Wolfje

Tot in hoeverre heb je hem leren kennen. Ook al gezien? (dan bedoel ik geen foto, maar echt gezien)? Het is rot dat er zoiets gebeurd....

Grtz

Wolfje
Mier

Kijken wat voor antwoord je op dat mailtje krijgt, maar het was echt zonder aanleiding dat hij zo reageerde?

Mocht hij verder geen moeite doen te reageren dan zou ik het mooi zo laten, dan heb je blijkbaar niks aan hem.
Boet

Duidelijk je tijd en moeite niet waard.

Groet,

Robert
Julie1988

Nee Wolfje, ik heb hem nog nooit in het echt gezien.

Naar mijn weten heeft hij geen aanleiding gehad om zo tegen mij uit te vallen. En ik heb nog geen bericht terug gehad Michel..

Julie
Ludger

Ik denk dat hij er geen zin meer in had en het doelbewust liet verwateren...
E_va

Deze jongen heeft je alleen eventjes gebruikt. Waarschijnlijk verveelde hij zich en genoot hij er van om met jou te chatten en net te doen alsof het echt wat kon worden.

Niet meer aan denken en nog een tip; niet meer met jongens op internet intensieve gesprekken voeren.
Julie1988

Jullie raden het nooit... Hij was het dus niet, die Flikker Op zei.. Zijn e-mail adres was gehackt.. Hij heef tnu een nieuw adres. Hij is liever dan ooit voor mij en alles is goed nu. Hij zei dat hij zoiets nooit zou zeggen, zeker niet tegen mij.
Ik ben blij en gerust, maar of het ooit iets zal worden tussen ons betwijfel ik..

Julie
Wolfje

Dat verklaart een heleboel ja.
Ik wens je nog veel succes verder met hem (als het wat wordt)

Grtz

Wolfje
Jive1

Julie1988,

Toch wel even opppassen hoor! Je niet te rap laten om de tuin leiden...

Het is best mogelijk dat, wat hij je nu zegde, kan kloppen, maar dit lijkt me zo onlogisch...

Om zeker te zijn dat hij dezelfde wel is: stel hem nu even een vraag die je hem eerder ook al gesteld had, en als hij nu niet hezelfde antwoord kan geven, pas dan toch maar op!

OK! Misschien is het allemaal wel in orde, hoor!

Greetz
Jive1
Julie1988

Wolfje schreef:Dat verklaart een heleboel ja.
Ik wens je nog veel succes verder met hem (als het wat wordt)

Grtz

Wolfje
Dank je Wolfje :).

Julie
Onypop

Of ik problemen heb in de liefde? Nou zeker. Want ik ben/was verliefd op iemand die niet eens bestaat. WTF?! :evil:
DELETED

VERWIJDERD
inactieve gebruiker

Julie1988 schreef:Jullie raden het nooit... Hij was het dus niet, die Flikker Op zei.. Zijn e-mail adres was gehackt.. Hij heef tnu een nieuw adres. Hij is liever dan ooit voor mij en alles is goed nu. Hij zei dat hij zoiets nooit zou zeggen, zeker niet tegen mij.
Ik ben blij en gerust, maar of het ooit iets zal worden tussen ons betwijfel ik..

Julie
grappig. Maar niet geloven hoor , Julie ;)
Maarten de Wit

Weet jij er meer van Klaas? ;)

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”