antoinet

oei daar heb je hem

Ik ben alleengaand en red me al jaren zelf op het gebied van sexualiteit. Nu ik burnout/overspannen ben en depressieve klachten heb wordt het wat minder :? . Denk ik lekker bezig te zijn schiet in één keer de manager door m'n hoofd. :shock: nou je snapt het al de zin is gelijk weg.... errrrrrrug zo'n vent waar je niet op zit te wachten die voorbij komt. :oops: Ik zou natuurlijk mijn problemen op het werk eerst op kunnen lossen, maar dat lukt niet zo 1 2 3. Hoe hou ik mijn gedachten bij de daad en voorkom ik dat die kerel de boel komt verzieken????? :lol:
NT

Tsjaa...
Ik zie weinig alternatieven dan je manager bij de daad te betrekken.
Ik weet niet wat voor problemen je op je werk hebt en of je je manager aantrekkelijk vindt, maar de volgende keer als je manager weer in je hoofd opduikt tijdens de daad stel hem dan voor zittend achter zijn bureau en klaar om je een standje te geven voor de problemen die jij hebt veroorzaakt.
Hup, over de knie meid!! :lol:

Afbeelding
antoinet

:lol: :lol: Da's een goeie.
'k zal er aan denken de volgende keer.
NT

En?

Mijn post was deels grappig bedoelt -omdat bleek uit je hoofdbericht dat jezelf ook de humor van je probleem kan inzien-, maar bevat ook zeker een manier hoe met dit soort ongewenste gedachtes om te gaan.
Voor meditatie bestaat een dergelijke oefening; tijdens het mediteren is het moeilijk om op één ding te focussen juist omdat je brein een machine is die je bewustzijn volpropt met allerlei (vertroebelende)gedachtes.
Hoe meer je ze als last gaat ervaren en weg wil bannen, hoe hardnekkiger ze terugkomen.
Beter is het om ze te omarmen, de gedachtes even vast te houden tot alle betekenis van ze wegebt en ze vanzelf verdwijnen.

Zo ook met je manager; maak er geen probleem van, laat hem in je fantasie mee doen of toekijken, stuur er desnoods een fantasievriendin/collega opaf om langzaam te verleiden naar een ander kamertje (buiten je gefantaseerde gezichtsveld) zodat jij op jouw gemak verder kan met Brad Pitt.
Wordt niet gefrustreerd als hij de neiging heeft steeds terug te keren, maak er een spelletje van, want hoe meer jij hem gefrustreerd probeert uit te bannen, hoe moeilijker het is.
Omarm hem.

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”