ikwilgraag

Hoi allemaal,

KlaasP: ik denk dat jij gelijk hebt en dat ze zo doet omdat haar wereld een beetje is ingestort nu,en mij daar de schuld van geeft,er zijn die zondagavond heel wat dingen gezegt die hard aankwamen bij mij,ik denk dat ze dit ook doet omdat ze erg in de war is..........ze heeft veel schulden staan en de gezondheid is ook niet zo best,ze zei nog dat ze deze consequentie's die het heeft voor haar niet overzien had.

Water: wat jij zegt zit ook een waarheid in ze wil hard over komen en dat heeft ze me ook verteld,ze zei dat ze eigenlijk niemand meer wilde en alleen zomaar eens voor een keertje om lol tehebben, en om een kind temaken,en waar ik helemaal mee door de grond ging,is dat ze zei..........ja alle knappe mannen zijn of getrouwd of zijn homo,echt en daar zit je dan bij vreselijk wat doet dat pijn als er zoiets wordt gezegt, alsof er geen enkel respect meer afkan tenopzichte van mij,geen rekening meer houden met me terwijl ik haar tot op de dag,keurig heb behandeld,ik drong me niet op zat niet achter haar aan en dan krijg je dit.

Haar ex wil ze niet meer terug en dat weet ze zeker,ik vroeg haar waarom ze mij dan nog mailtjes bleef sturen maar daar kreeg ik geen antwoordt op.
Ze heeft me vandaag weer gemailt,het ging slecht met haar en lag al dagen op bed,ik snap er nu helemaal niks van.............
n als ik eerlijk ben dan denk ik dat ze me achter de hand houd als het echt niet meer gaat in de situatie waarin ze nu zit,want ze weet donders goed dat ik een heel stuk ellende weg kan nemen bij haar,zo zijn we altijd met elkaar omgegaan,steunen en praten, en ik weet dat die ex van haar er tussen zit want zij is afhankelijk van hem dat hij ook een deel van de schuld betaald,hij heeft elke keer gezegt wat je ook doet je begint geen relatie met hem(mij dus),ik denk dat dat ook meespeelt dat ze bang is om dan geen financiele steun meer tekrijgen van die ex.

Ik denk dat ik het e-mailcontact maar langzaam moet gaan afbouwen,en de knop moet door hakken want dit gaat zo niet werken.
water

Ze wil wel contact met je houden, ze heeft financiële problemen, daar heeft ze haar ex voor nodig, die wil haar niet meer terug, ze raakt in paniek. Om dat alles voor haarzelf goed te praten, gaat ze tegen jou erg kil en hard doen. Ze heeft altijd alles met jou kunnen bespreken,maar dit wordt te moeilijk, omdat ze hier niet eerlijk tegen jou in kan zijn. Ze wil haar vriend terug, maar zegt tegelijkertijd dat ze geen relatie meer wil alleen nog af en toe een lolletje, en om een kind te krijgen. Dat zeg je niet als je iemand terug wilt.
Ze is bang dat haar ex maar gaat denken dat zij jou terug wil, en dat hij dan boos wordt en ook de financiële steun, en gaat op allerlei manieren maar duidelijk maken tov iedereen dat jij niks voor haar betekend. Maar ondertussen gaat ze jou wel mailen dat ze ziek is.

Zo denk ik dat het zit.
En dat van alle knappe mannen zijn homo of getrouwd, dat slaat ook nergens op. Trek het je niet aan, maar ik weet dat het ontzettend pijnlijk is.

Ze is misschien wel erg in de war, en misschien wil ze het niet eens zo.
Maar het geeft haar niet het recht om zo tegen je te doen. Jij verdient ook respect.

In ieder geval zo contact houden werkt niet, daar ga jij echt helemaal kapot aan, en ik weet het is erg dubbel.
Probeer rustig tegen haar te zeggen, dat je het niet aan kunt zo. Dat ze zo bot tegen je doet, en dan wel mailen. Zeg dan dat je zo geen contact wil. 'S kijken wat ze dan gaat zeggen.

Laat ze niet met je spelen, je kent haar je weet misschien waarom ze iets doet maar je hoeft niet alles te pikken, er zijn ook grenzen.
Misschien als je een tijdje geen contact hebt gehad, dat jij of zij meer duidelijkheid over de situatie krijgt.

Sterkte ermee!!!
cliff

Ik zou gewoon alles typen wat je denkt. Ook dat ze jou probeerd achter de hand te houden. Alles zeggen. Alles alles alles wat hier ook gezegd word.


En ook dat je geen contact meer met haar wilt. En dat ze maar iemand anders gaat lastig vallen. Ik zou zeggen.... zeur maar tegen die lekkere mannen van je.

Laat toch niet met je voeten spelen man!! been there done that.... Jij voelt je minderwaardig en kut door een meid die totaal geen respect voor je heeft, je aan het lijntje houd....terug wil naar haar ex om het geld.... etc etc. Realiseer je je dat allemaal wel? Als je even redelijk nadenkt trek je je eigen conclusie.

Laat voelen dat je respect wilt, en niet zo behandeld wilt worden. Stop met haar, en ga verder met je leven.

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”