Maeve

Okeej... Here we go..

Ik zal jullie even kort uitleggen.. Waar ik het meest mee zit.
Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Ik heb nu meer dan een jaar een vriend. In het begin ging alles wel fijn, maar meteen na een paar maand.. Gedonder in de glazen.
Hij had 2 meiden leren kennen via internet.
Zij hadden zoveel problemen dat Me buiten beeld viel.
En ik ben een nieuwsgierig typ, het liefst alles meteen duidelijk, en dat kan voor beide partijen vrij frustrating zijn.
Het ene meisje is nu volkomen uit zijn leven verdwenen. Al meer dan een jaar.
Nadat hij achter mijn rug om met haar had afgesproken, heeft hij er geen contact meer mee gehad, en ik ben blij toe.
Maar dat andere meisje.. Is een zwaar ander verhaal.
In het begin zag ik er nog niet zoveel kwaad in. Ik vond het niet leuk.. Dat niet, helemaal niet.
Maar ik heb hem nooit echt iets verboden.
Hij heeft haar zelfs op mijn kosten voor de eerste keer ontmoet in real life. Ik dacht dat het hem goed zou doen.
Het is ook zo, dat mijn ouders onze relatie totaal niet goedkeuren,
en aangezien ik nog steeds thuiswoon heb ik maar te luisteren volgens hun.
En ergens.. Hebben ze gelijk.
Maargoed. Het hele jaar hadden mijn vriend en ik onze ups en downs. Maar zoals iedere relatie dat wel heeft denk ik.
Tot aan maart.. Hij wilde er een punt achter zetten.
Er was geen ander meisje, maar hij kon gewoon niet meer.
Uiteindelijk hebben we besloten even afstand te nemen, en daarna zouden we een nieuwe start proberen te maken.
Ik zeg: Proberen...
Het feit dat hij en dat meisje zo close waren vond ik totaal niet prettig. Ben me er steeds meer aan gaan ergeren.
Ben van mezelf vrij onzeker, en als hij dan een valentijnskaartje van haar krijgt waarin ze zo ongeveer haar liefde voor hem verklaart...
Hij heeft hem volgens mij wel weggegooit.. Mjah..
Maart is echt een klotemaand geweest.
Opnieuw proberen lukte voor mij toch niet.. Omdat ik niet het gevoel had dat alles weg was, dat weg moest zijn.
Hij ging op wintersport, ik had haar daarvoor al toegevoegd op msn.
Ik hoorde dan van haar dingen die hij meemaakte. Met mij nam hij geen enkel contact op.
Ik was boos.
Toen hij terug was, ging de 'crisis' door.
Mijn ventje was mijn ventje niet meer.
Een paar week later, kon ik mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en ik heb 2 msngesprekken van hun gelezen. Wat ik toen las..
Ik werd kwaad.. Alleen maar seks, seks, seks.
Af en toe van beide kanten: neuken?
Zomaar voor de lol.
En wat nog het ergste was voor mij.
Diezelfde avond hebben hij en ik nog een gesprek gehad over haar.
Hoe ik haar zag enz enz. Hij zei ook: Ik zie haar als een vriendin en niet meer. Maar ik kon het ergens gewoon niet geloven.
En mijn gevoel werd bevestigd... Zo ga je niet met "een" vriendin om.
Andersom ook niet. Respect moet er zijn, van weerskanten.
Eerst ontkende hij: "Ik vind haar niet aantrekkelijk. Maar ze is wel mooi."
As a matter of fact; she's real ugly.. '
Dus ook niet goed voor mijn ego..
Maargoed.. Ook heb ik naaktfoto's gevonden van haar, meer dan 1..
De verklaringen die ik haar vroeg; de smsjes, de foto's de gesprekken. Achteraf blijkt: alles gelogen.
April voorbij inmiddels..
Hij gaf mij te kennen dat hij naar haar toe zou gaan, ik werd helemaal hysterisch. Ik had dat achteraf niet moeten doen.
Maarjah.. Mijn eerste reacties zijn vaak zo explosief dat ik ze zelf niet eens tegen kan houden.
Hij zou met een maat gaan. Toen zijn maat ging, is hij niet meegegaan omdat hij, naar hij zegt, bij mij wilde blijven, omdat we toen wat te vieren hadden.
Het weekend later is hij alleen gegaan.
Hij heeft het niet recht in mn gezicht gezegd..
Meneer was te laf, en "bang" voor mijn reactie.. Gek eh..
Dat ik wederom zou gaan trippen..
Hij dus gegaan. Is een dag, een nacht en dag gebleven.
Het was een belofte, en hij verbreekt die niet.
Toen ik hem belde, was het niet hij.. Hij was zo anders.
Mijn gevoel zei mij, toen hij terug was, dat ik niet moest stoppen met zoeken. Er was iets dat ik niet wist. Ik moest doorgaan.
En dat heb gedaan. Ik heb er geen spijt van.
Tot het laatst heeft hij ontkent. Maar uiteindelijk toegegeven.
Hij was met de slet naar bed geweest.
Enjah een slet is het, want met hoeveel mannen zij al niet in bed heeft gelegen.. Ik weet niet alles, maar wat ik weet is genoeg.
Ik heb hem ook uitgescholden dat hij goedkoop is, en een slet, dat ik hem veracht enz enz.
Mijn woorden hebben hem wel pijn gedaan.
Maar zijn daden mij.
Nu zullen jullie misschien denken: wat is het probleem?
Dumpen die handel.
Maar.. Dat kan ik niet. Ik heb hem geslagen en uitgescholden, maar ik heb ook troost gezocht, we hebben elkaar getroost.
Ook nu het thuis zo kut gaat, hij troost mij.
Ik vind hem nog steeds zo lief, terwijl het eigenlijk niet zou kunnen..
Of zou mogen misschien.
Ik hou ontzettend veel van hem. Hij zegt steeds dat hij mij niet waard enz enz enz. Dat hij zelfmoord wilde plegen..
Dat gaat mij dus te ver.. Jezelf iets aandoen. Omdat je mij zoveel pijn doet.
Al die tijd.. Werd mij de schuld in de schoenen geschoven;
hij zei: "Ik heb je de waarheid verteld, en als ik dat weet, dan kan het mij aan een bal roesten wat een ander ervan vind."
Mooie instelling, maar niet als je liegt. Dat steekt mij..
Zij, dat meisje, heeft zich ook anders voorgedaan dan wie ze dus eigenlijk voor hem is.
Zijn kijk op haar is veranderd, hij voelt zich misbruikt.
Maar ik vind het erg dat ik aan mezelf ben gaan twijfelen.
Ben ik echt zo'n zeikwijf? Is mijn gevoel niet juist?
Mijn zelfbeeld.. Nog verder gedaald richting het 0-punt..
En nee.. Geen files tegengekomen. Het ging heel snel allemaal...

Mijn vraag is nu.. Wat kan ik het beste doen..? Gewoon afstand nemen, voor een poos of voor altijd..? Kijken of hij na een jaar nog steeds bij me terugkomt?
Moet ik gewoon verder gaan? Het hem vergeven, en doen alsof er nixx gebeurd is.
Het vertrouwen is grotendeels weg..

En sorry.. Echt kort is het niet geworden :oops:

Kus...
inactieve gebruiker

Gelezen. Niemand kan je vertellen wat je nu moet doen Maeve, enfin dat begrijp je wel, maar je wilt natuurlijk toch reacties. Je bent dik een jaar met deze jongen, maar als ik je goed begrepen is het alleen de eerste maand echt goed geweest, daarna stapelden de problemen zich alleen maar op en heeft hij je op de meest grove manieren bedrogen en voorgelogen. Ik snap niet hoe je dan nog zo van deze jongen kunt houden, maar, het feit dat je dit doet, zoals je schrijft, maakt het misschien toch de moeite waard om te proberen met hem door te gaan. Misschien heeft hij van het verleden geleerd. Ik zou hem in ieder geval goed duidelijk maken dat je het nog een kans wilt geven -als je daartoe besluit- maar je niet nog eens zo zult laten belazeren en voorliegen, ook niet op andere gebieden, want dat het dan echt finito is.

Succes he!
Shitonya

Heb alleen even de kernzinnen eruit gepakt, want ik haat langdradige verhalen. Hij is dus vreemd gegaan en niet zo'n beetje ook en jij hebt het zien aankomen..nog erger lijkt mij. Als ik jou zou zijn, zou ik het uitmaken. Samengevat, omdat vreemdgaan bij mij het einde van ELKE relatie betekent, van welke waarde of duur dan ook.

Wat betekent vreemdgaan voor jou? Gun je iemand die je zoiets flikt een 2e kans of niet and why?
Ieder zijn eigen keuze natuurlijk, maar ik zou niet met zulke pijn verder kunnen leven met m'n toekomstige ex ( wat betreft dit verhaal )
Maeve

Mmm..
Ik heb het indeed zien aankomen.
Het is ook zo.. Dat ik nog niet zoveel ervaring heb op het gebied van relaties..
Ben nog klein meisje om het zo maar te zeggen..
Jah ik hou nog van hem, maar wat hij heeft gedaan. Kan Niet.
Daarom ben ik zo in de war..
Alles gaat ineens allemaal samen.
Vriendschappen, ouders, hij.. :roll:
Susan

Hoi Meave,

Ook ik heb je verhaal gelezen en ik vind het niet goed te praten wat je vriend gedaan heeft, dit is geen one night stand die hem overkomen is maar hij heeft je gewoon maanden voorgelogen en bedrogen.
Wat je hier mee gaat doen moet je natuurlijk helemaal zelf weten maar realiseer je wel goed dat de kans op herhaling wel aanwezig is als je dit accepteert.
Ook weet ik uit ervaring dat het niet makkelijk is om een relatie te hebben met iemand die je niet vertrouwen kan, onderbewust ben je er toch mee bezig ook al zijn de gemoederen bedaard en dat kan zich gaan uiten in een kontrole drang wat voor beiden ook niet bevordelijk is.
Moeilijk allemaal , ik zou er nog maar eens heel goed over nadenken.

Groetjes, Susan.
Maeve

Controle-gedrag.. Juist.. Dankjewel dat je dat even zegt :)
Daar ben ik bang voor. Omdat ik sowieso al nieuwsgierig ben..
Het indeed niet een one night stand. Maar hij was wel dronken.
De dag nadat hij terug was, kwam hij op msn, hij zei:
"Volgens mij wil jij gewoon dat ik vreemdga, zodat je gelijk krijgt met die "voorspellingen" van je."
Maar.. Mijn "voorspellingen" waren juist..
Op het moment ben ik weer even zwaar boos op.
Ik heb dat ook al duidelijk laten merken..
Ik heb hem geslagen.. :roll:
Misschien niet goed, maar ik was ZO booos...
Er zijn nog dingen tussen ons gebeurd die redelijk heftig tot zwaar heftig zijn, die ik hier niet heb opgeschreven..
Als iemand het wil weten..
Om het verhaal Nog duidelijker te hebben.. Just ask..
Ik heb nu besloten tijd voor mezelf te nemen..
Misschien is dat nog het verstandigste wat ik tot nu toe heb gedaan.

Liefs..
Boet

Soms gaat gevoel aardig met je op de loop ;) . En krijg je dit soort dingen.

Wat ik zo voel -en ik kan er dus geweldig naastzitten- is dat jullie relatie niet heel geweldig is, en dat je vriend wat anders zocht en zoekt...andere relatie, simpelweg sex, of gewoon de spanning van het vreemdgaan...kan van alles zijn. Wellicht ben je niet een heel makkelijk persoon om mee om te gaan en zocht hij iets 'simpels'.

Hoe 'makkelijk' ben jij in de omgang, Maeve? Niet dat ik liegen en vreemdgaan goedkeur, maar er zit vaak een reden achter. Soms een diepere, vaak een simpele.

Ik onthoud me van een mening, omdat ik niet genoeg weet van jullie en je relatie om daar een oordeel over te kunnen geven.


Groet,

Robert
vechter

Ik denk meave dat je voor jezelf mag kiezen, als hij nu al zijn heil bij een ander zoekt, hoe gaat dat dan in de toekomst, zelfs al zou er een "aanleiding" toe zijn, en mens kan keuzes maken, en hij heeft dus meerdere keren zijn lust gevolgd. Iemand die zijn behoefte gelijk bevredigd wil zien is in mijn ogen geen juist persoon voor iemand die toch al een klein zelfbeeld heeft.
Ik hoop dat je hieruit kan komen.
Liefs
Bianca
Maeve

Mmm :)
Hoe makkelijk ik ben in de omgang..
In een relatie of sowieso?
Wat ik van een relatie eis: eerlijkheid, bovenal.
Al vertel je me dat je iemand vermoord heb, vertel het me!
Hoe ik ben: eerlijk, ik ben koppig, maar zal altijd het beste voor de ander willen.
Mezelf wegstrepen is daarom niet zo moeilijk.
Verder betrek ik dingen snel op mijn persoontje zelf, en dat is iets wat ik moet afleren.

Het is niet zo dat hij op zoek was naar iets simpels..
Dat mens waar hij heen is gegaan is verre van simpel.
Hij was bezopen..
Maar hij heeft al een achtergrond met vreemdgaan, dus ik weet niet wat hem bezield heeft, echt niet.
Hij zei tegen mij: ik heb gedaan wat ik het meeste haat, er daarmee mijzelf verraden.
Op het gebied van naar bed gaan..
Heeft hij nixx te klagen, en ik ook niet.
Constant blijft hij zeggen dat ik wel goed genoeg ben, in alles.
Niet alleen daar dus.
Ik ben nieuwsgierig, en een doordrammer, als het echt moet.
En dat was ik dus hier.
Ik denk dat dat hetgene is wat hij te moeilijk is gaan vinden.
Ik kan ook lief zijn...

Van mezelf.. Vind ik niet dat ik erg moeilijk ben in de omgang.
Enjah, ik ben wel kritisch op mezelf. Maar een compromis sluiten, daar sta ik altijd voor open.
Onze relatie.. Heeft hele mooie dingen gekend, we hebben ook veel lol (gehad).
We kunnen om elkaar lachen, samen stappen, dezelfde vriendengroep. Iedereen mag hem en iedereen mag mij..
Maar dat veranderd nixx aan wat er gebeurd is, en aan wat komen gaat...

Dankjewel voor jullie reacties. Ik zal ze Nog es overlezen en er mijn gedachten uittrekken..
Wat voor mijn gevoel klopt en wat niet helemaal :)
Dankjewel!

Kusje...
Shitonya

ik zou wel meer doen dan enkel "slaan". Je reactie was volkomen terecht. En nog verder gaan met hem, zal je uiteindelijk duur komen te staan. Het vertrouwen wat er ooit was, zal nooit meer terug komen, de kans op herhaling is groot en hij heeft je bedrogen, pijn gedaan, gekwetst oftewel de stront in laten zakken en dat maanden lang met als kers op de taart een neukpartij...

=D> That guy deserves to die
en ik een les Engels want volgens mij schreef ik dit niet correct...
Maeve

Helemaal juist engels :lol:
En zover ga ik nog niet net niet..
Maar je hebt gelijk.. Hij heeft mij in de stront laten zakken..
Als eerste stap.. Neem ik per direct afstand van hem,
I decided.. That's a wise thing isn't it?

Liefs....
Susan

Waar je voor op moet passen is dat je niet in een cirkeltje rond blijft gaan.
De vreemdgaander zoekt altijd wel een excuus, maar vergeet vaak dat hij wel de reden is voor jouw gedrag want het is heel moeilijk je weer open te stellen als je weet dat je bedonderd bent of bent geweest.
Mijn ex kon ook vaak in de slachtofferrol kruipen, zo van..ja maar ik deed het omdat jij zo afstandelijk of agressief deed...Ja maar waarom deed ik zo afstandelijk ?? En waarom werd ik agressief...?
Kijk Meave, dronken of niet...dat weekend met dat meisje had hij wel geplanned, die meisjes die hij opduikelt op internet doet hij ook geheel uit eigen beweging.
Wees op je hoede voor dit soort types, mijn ex legde ook op alle mogelijke manieren kontakt met andere vrouwen, gebruikte ze voor een nachtje of twee nachtjes en kwam weer op hangende pootjes terug en bewoog hemel en aarde als ik het zat was, ging ook zelfmoord plegen, hing huilend aan de telefoon, maar elke keer als ik weer toegaf gebeurde het weer want hij kon het gewoon niet laten en dacht dat hij het mannetje was als de meisjes om hem treurden en als zijn vrienden konden zien dat hij een onverbeterlijke versierder was.
Sommige mensen hebben geen reden nodig om een ander te bedonderen, ze doen het gewoon zonder na te denken over de consequenties en ze weten ook heel goed hoe ver ze kunnen gaan.
Eén ding weet ik wel, dat je zelf op een gegeven ogenblik helemaal ten onder gaat aan zulke types, want jij doet je best, bindt onbewust een concurrentiestrijd aan met je onzichtbare concurrentes, elke afwezigheid van zijn kant , hoe onschuldig ook maar je begint je weer van alles in je hoofd te halen, zijn mobiel, zijn berichten kortom alles wordt verdacht want je hebt reden om hem te wantrouwen, en dat is een manier van leven waar je helemaal gek van wordt.
Als er geen vertrouwen is is er niets.....

Liefs, Susan.
Shitonya

Ja, wijze beslissing. Als je nu bijvoorbeeld niet voor jezelf zou opkomen door het uit te maken of zoals je al zei "afstand te nemen" dan krijg je het laten alleen maar zwaarder. In dit soort gevallen moet je hard zijn voor hem en ook voor jezelf.

Misschien is het nummer "I don't give a damn" van avril Lavigne wel wat voor je. Daar zingt ze iets van "I don't gonna cry about some stupid guy, a guy who think he's all that"
Maeve

Ik gaat hem es downen ;)
En dan voor hem zingen ^^
Ik moet hard zijn...
Een grote bek opzetten is vaak niet het grootste probleem tegen hem,
maar verder.. Hij heeft me zó *knipt met vingers* klein..
Tears appear soon too...

Liefs...
Shitonya

mja, logische reactie.
Psycho

Zelfde ervaring..

Ongelooflijk, het is alsof ik mijzelf hoor praten..
Ditzelfde heb ik ook meegemaakt.
En ik kan je eigenlijk maar 1 ding zeggen:
Dumpen die handel!
Het heeft mijn leven gebeterd en ik voel me een stuk vrijer en veiliger zonder die kl**tzak..
Het is maar wat ik uit ervaring kan spreken, maar alsjeblieft... pas goed op met zulke mensen. Hij doet nu wel zo lief en aardig, maar als hij weer behoeftig is, slaat hij net zo hard weer toe.. :(
vechter

Als ik dit zo allemaal lees krijg ik het idee dat het lijkt op datene wat mannen doen die hun vrouwen mishandelen.
Ze slaan ze en komen later huilend hun excuus aanbieden, en ik zal het nooit meer doen, heb er zo'n spijt van enz. Ook deze mannen draaien in een cirkeltje rond van slaan, goedmaken, weer slaan enz. Nadeel is vaak dat die vrouwen op een gegeven moment ook niet meer beter weten dan dat ze dat verdienen.
Deze mannen hebben hulp nodig, maar ook die vrouwen, het is nodig om aan je zelfbeeld te werken, hij hoeft maar met zijn vingers te knippen of je bent er alweer, waar gaat dit naar toe.
Klinkt mij als een stuk afhankelijkheid in de oren.
Lieve Maeve jij verdient een partner gelijk aan jou, betrouwbaar en aanwezig.
Ga niet met deze jongen verder, maak je emotioneel van hem los en bouw aan jezelf.
Heel veel liefs en sterkte
Bianca
Psycho

Duidelijk gesproken vechter.
Ik kon eventjes door de 'schok' niet goed vertellen wat ik bedoelde..
Ik ben het dus helemaal met vechter eens.

Ik ben ook bij die jongen vertrokken. Een heel drama werd het, maar vecht alsjeblieft dan door. Zulke jongens komen inderdaad letterlijk huilend naar je toe. Mijn ex zei ook zichzelf van kant te maken, heeft zichzelf in mijn bijzijn ook verwond. Maar zet dan alsjeblieft door!
Ik kan uit ervaring spreken dat ik er veel en veel beter op ben geworden.
Ik had verwacht dat elke jongen wel zo zielig zou zijn en zo afhankelijk. Maar dat klopt helemaal niet.
Met mijn huidige vriend ben ik ziels gelukkig. Wij staan gelijk en respecteren elkaar. En dat laatste lijkt mij vooral het belangrijkste. Als je respect voor elkaar hebt, dan laat je niet de ander overal voor opdraven, achter je aan hobbelen en je 'gruwelijke' daden vergeven.

Dus alsjeblieft... denk er toch maar eens goed over na om het toch uit te maken. Dat is zowel voor jou als voor hem beter...
Maeve

Jullie zijn lief.. :)
Door wat jullie hier hebben geschreven, en door een Goed gesprek met een vriendin van mij is er vordering in de zaak..
Meneer is op vakantie geweest in Frankrijk.
Daar dacht hij even dat het uit was, zoende meteen een ander, en smste de klaagliederen van Jeremia naar zijn "vriendin" daar in den haag.
Maar dat wist ik allemaal niet...
Goed.. Op een zaterdagavond gingen we met een groep naar een discotheek vlakbij het strand.
Daarvoor, in de kamer, van zijn neefje zoende hij me plat.
Tis zo stom als je niet anders gewend bent...
Vanaf het moment dat we die disco instapten liet hij me niet los!
Ik had redelijk wat gedronken, maar ik dacht: hij bobt, hij blijft wel chill.
Ik ben een type dat wanneer ze muziek hoort, ze niet meer stil staat.
Hij niet.
Dus ik dansen etc. Als er nog maar een andere jongen naar me keek werdtie gek.
Hij liet me niet los!
Op een gegeven moment zegt hij: Ik heb het wreed warm. Ga je even mee naar buiten?
Stom van mij, maar ik dacht: Boeiendd!
Dus wij naar buiten. Pakt meneer mn hand vast!
Richting strand.
Even later moet ie een plasje plegen, dus ik draai me om en kijk naar de sterren..
Komt hij achter me staan, houd me vast en zegt: Je ziet er Zo mooi uit vanavond...
Begint ie me weer te zoenen, en ik was zwak...
Kom ik er de dag erop achter dat hij die week naar het meisje waarmee hij zoende in Frankrijk smste:
je hebt echt een Heerlijk lichaam.. En zo'n mooi koppie en je bent zo lief... Die combi zie je niet vaak... En tis stom, maar ik mis je!

Dat was voor mij de druppel.. Weer heb ik hem een klap gegeven...
Voor die discotheek en alles was het al UIT.
Het is nu ook Uit, over en sluiten.
Ik kan nu niet meer terug. :D
It stayes this way... Al zijn er veel dingen die ik nog op een rijtje moet krijgen.
Ik kreeg bedreiging aan mijn adres.. Van die *%*&
En waarom? Omdat ik Kwaad werd! Kansloos... :evil:

Dank jullie wel :)

Liefs,,
libentia

Toch maar kappen met deze jongen. Hier zit absoluut geen toekomst in.

sterkte!
vechter

volhouden meis, geloof in jezelf
Maeve

Mmm :)
Ik hou vol..
Heb vandaag besloten om helemaal geen contact meer met hen te hebben :)
Alleen om wat dingen op te halen en verder... Nada.

Liefs,,
Psycho

Goed zo meisje! Daar doe je jezelf echt goed aan!
Ik ben echt trots op je dat je dit zo hebt durven doen.
Het zal nog wel een tijdje moeilijk blijven. Die bedreigingen moet je een beetje proberen te negeren. Hij probeert je alleen maar het leven moeilijk te maken.
Wanneer jij de volhouder bent en hem blijft negeren, houdt het uiteindelijk op.
Ik ben echt heel trots op je! Hou vol!!!
Maeve

Dank... :oops:
Persoonlijk vind ik negeren echt heel moeilijk, omdat het ergens gewoon laag is.
Iemand als lucht zien.. Dat doe je een beest nog niet aan.
Als je een beetje om je naaste geeft.
Maargoed.. In dit geval lijkt het mij het beste..
Hij kan mij ook negeren.. Dus waarom ik hem niet?
Ik ben niet vreemdgegaan... Dan had hij me moeten dumpen en zeggen:
"Ik ga nu ...... met een ander. Dagdag!"
Dan was ik ook boos geweest, maar dan was hij niet vreemdgegaan in feite...
Maargoed.. We can't change the past, only the future.
Hij zei laatst dat hij me miste en nog iedere dag huilde etc..
Maar ik geloof geen woord meer van hem...
Is heel erg als je zoveel om iemand hebt gegeven.
Maargoed.. Zijn ex zei ook dat hij zoveel loog...
Je kan iemand niet veranderen als hij dat zelf niet wil.
Ik ga dus ook geen moeite meer doen om hem te leren niet te liegen...

Met leugens schiet je geen hol op, maar hij ziet dat blijkbaar niet...
Ik heb er genoeg van...
Still.. Thanq y'all for your advices :oops: :)

Knuffel!
vechter

Negeren is niet alleen iemand omlaag halen maar ook je eigen grens aangeven en vasthouden.
Bianca

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”