faiza

Even genoeg

Door het jarenlang,23 jr, leven met de ziekte schizofrenie,zonder me hier van bewust te zijn, ben ik onderworpen geweest aan nymfomane trekken.
Vanaf mijn 15e zijn er ongeveer 110 mannen in mijn leven geweest,waarvan er niet 1 is die ik, nu ik helder en bewuster ben kan ik dit zien,echt leuk vind/vond of waar ik verliefd op was.

Ik heb net een relatie beeindigd en ben tot deconclusie gekomen dat ik voordat ik weer aan een man begin eerst nog een hoop aan mezelf wil werken,ik moet goed voor mezelfleren zorgen,mijn eigen leven weer opbouwen,mezelf accepteren en van mezelf houden.Ik ben op degoede weg maar het zal nog enige tijd kosten voordat ik tevreden ben,denk ik.

Even genoeg van sex,afhankelijkheidesrelaties en mannen met destructieve levensstijlen,welke niet van zichzelf houden ( welke ik door gebrek aan liefde voor mezelf natuurlijk aantrok!)!!!!!

Een beetje tijd voor mezelf.
Ik voel me soms gewoon vies door mijn verleden met al die mannen,het is echt een hele vervelende ziekte en het is een wonder dat ik inzicht heb gekregen en me bewust geworden ben,hier mag ik me echt gelukkig mee prijzen!!!!


Het is natuurlijk ook spannend 35 en nog nooit echt verliefd geweest,maar voorlopig even niet dus.
Halios

hmmm jij misschien wat te veel ik misschien wat te weinig heb maar (2) echte relaties gehad, krijg je toch een prachtig evenwicht?

liefde zoek je niet, die vind jou wel :)

Maar ben het volkomen met je eens dat je 1st je eigen lief moet hebben en lekker moet voelen, wil je in een relatie stappen :thumbright:

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”