Miette

sexobsessie

hallo

mijn relatie staat op springen.

ik ben 'gewoon' denk ik en hij heeft sexuele uitspattingen nodig om te functioneren.
Hij wil trios, groepsex en heel regelmatig parenclubs.
Hij zegt, geen intresse te hebben in andere vrouwen, maar wil mij zien onder de andere mannen, hun sperma op mij zien.
ik ben niet zo, daarom ben ik een verzuurde vrouw die niet weet wat leven is zegt hij. we hebben er zoveel ruzie door.
Tussendoor kan hij geen sexuele intresse tonen in mij omdat iets gewoon als liefdevolle vrij-en sexspelletjes hem niet de nodige opwinding bezorgen.
bij een ruzie gaat hij steeds weer op zoek naar sexchatpartners om daar opwinding te krijgen, en ik weet dat hij verder zou gaan als hij de kans had.
Ben ik nu echt een 'achterlijke domme' vrouw die geen man kan boeien of is hij ergens sexverslaafd?
ik heb het verdikke héél moeilijk.
want zonder dit, waren we heel gelukkig samen.
Ik ben 40+, hij ook.
We hebben beiden een relatie achter de rug, Ik één, hij vele.
Zijn exen waren allemaal 'ruimdenkende' vrouwen zegt hij. Nu denk ik, natuurlijk, hij maakte ze zo vrijdenkend.. en niets bleef duren. Ooit eindigt het door dit, de bewijzen heeft hij. Zijn exen Leefden en maakten LOL, en ik zaag erover... LEEF en geniet is zijn motto, OK, maar hoe??
De feiten zijn dat hij geen sexuele opwinding kan verkrijgen door 'normale' zaken, zaken zoals een verlijdelijke blote borst, of zijn vrouw in sexy lingerie. Hij heeft psychische stimulatie nodig en dat is zijn kick, zijn vrouw met andere mannen.
Het is niet voldoende om te fantaseren, hij heeft zijn fantasme nodig als werkelijkheid.
Ik kwam hem tegemoet, verder dan ik wou, te ver naar mijn zin. En ja, je kan best sex hebben, neen, niet hebben, sex ondergaan met anderen dan je geliefde, maar dat is dan zuiver, knopje om en doen, en hopen dat het snel voorbij is allemaal.
Nu, dit deed ikvoor hem zijn fantasme te geven, maar het was niet goed, het moet méér en nog en dan ook nog met mijn zin of het heeft geen waarde.
Dit kan je niet faken, en dit wil ik ook niet.

Momenteel zijn we even uit mekaar, maar ik mis hem enorm, hij mij zegt hij.
Wat mij betreft, wil ik zo niet verder gaan met hem, en hij wil zijn 'hobby' nooit stoppen. Het doet enorm pijn dat zoiets een liefde kan verknoeien.

Wat ik nu verder moet, als hij opnieuw voor mij staat, weet ik niet.
Ik wil hem echt, voor eeuwig, maar ga er zo psychisch aan ten onder.

groetjes,
Mier

Heel erg goed dat je dit toch wel lastige verhaal hier hebt kunnen opschrijven.
Wat mij gelijk opvalt is dat je zegt dat al zijn vorige relaties wel uit ruimdenkende vrouwen bestonden, als dat zulke relaties waren, waar zijn die dan stuk gelopen?
Een relatie bestaat niet alleen maar uit sex, dat zal hij toch ook moeten inzien lijkt mij, als hij dat niet op een rijtje kan krijgen dan moet hoe de concequenties dragen dat hij jou kwijt raakt, als hij echt van je houd zal hij zich wel aanpassen op sexueel gebied.
rose

Nou dat weet ik niet zo zeker, dat hij zich zal
aanpassen op sexueel gebied, Michel.. ;)
Zoals ik het lees is het een deel van hem, een deel dat
zeer moeilijk, en misschien wel niet te veranderen is..
Het is iets waar hij altijd naar zal blijven verlangen, en ik denk
niet dat therapie of wat dan ook zal helpen..

En ook al zal hij ermee stoppen omdat hij zijn relatie niet
wil opgeven, dan nog zal het niet makkelijk worden..
Want zoals ik al zei: hij verlangt ernaar, Miette.. jij zal merken
dat hij stiekem toch meer wil, zal je schuldig voelen
en er alsnog mee bezig zijn..

En als jij erin mee stemt en verder gaat in zijn sexueele driften
dan haal je jezelf naar beneden want je doet eigenlijk iets wat
je helemaal niet wil.. En als je iets niet wil dan moet je het niet doen..
Hoe veel je ook van hem houdt..
Ik denk dat je diep van binnen weet dat ook dit geen oplossing is..
En hij zal steeds meer willen, en jij zal steeds verder moeten gaan,
en uiteindelijk zal je daar ook psychisch aan onderdoor gaan..

Ik vind het lastig..
Ik denk echt dat je dingen moet overwegen en wegen..
Gewoon de goede en slechte kanten van deze relatie opschrijven,
elke kant op een apart vel, en kijken op welk vel het meest
geschreven staat..
Misschien heb je wel zoiets van: 'ben je gek geworden Rose?
Ik kan mijn relatie toch niet gaan uitpluizen door een stom papier'?

Maar geloof me, het werkt wel, je word op de feiten gedrukt,
welk stuk papier ook langer is.. Positief of negatief..
Probeer het eens..

Sterkte..

xxx
Rose
Miette

Hallo
we hebben net , via sms, weer ruzie gehad,
hij is vorige dinsdag vertrokken, naar zn ma, zoals zo vaak..
daar kan hij dan 'zijn zinnen verzetten ' en even rustig (sex)chatten zonder gezaag van mij.
Hij biedt mij nu de kans, alles of niets..
hem volgen in zijn manier van leven en HEMELSHOOOOG gelukkig worden, of niets meer.. nu is hij de eiser, hij gaf al genoeg op voor mij, zonder resultaat.
Ik ben level 1,2,3 of zo op sexgebied, hij zit op level 7000 zegt hij.
Nu weet ik niet wat ik mis en is hij boos omdat ik niet eens proberen wil om op zijn (orgie) manier te proberen.
Wel, ik zei, neen..
dat betekent waarschijnlijk dat het definitief gedaan zal zijn.
Rose,
hij heeft die fantasmes, in realiteit zeg maar, nodig om normaal te functioneren. Zonder begint hij na een week of max twee te flippen, te zuipen en kruipt hij in zijn schelp, dan ben ik zelfs de moeite niet om te kussen, laat staan te vrijen.
Therapie wil hij niet, want hij is 'normaal' , ik ben 'abnormaal' en die therapeut zou hem mss wel alles willen wijsmaken, en het zelfde (orgie) doen!
Michel,
waar het fout liep bij zijn andere relaties??
Ze deden dit alles om hem te plezieren?? Hij zegt, ze wilden dat .. ze deden het zelf oooook erg graag, de laatste liet zich zelfs betalen en liet sexpartys toe thuis, maar altijd met hem erbij, desnoods als geile toeschouwer als de 'klant' geen trio wou..
Wel, geen enkele relatie duurde drie jaar. Altijd de meiden die hem buitenzetten, waarom?? hij zegt hun fout, ze dit, ze dat, ze tginste, geen klare uitleg.. gewoon, relatie over, de laatste werd hem beu, en werd verliefd op een ander.. zette hem zonder boe of ba aan de deur met NIETS..
Ik probeer hem aan het verstand te brengen dat hij na de volgende 10 sexpoezen eenzaam en alleen een 60er zal zijn, met niets meer dan een vuilzakje met wat kleren... hij gelooft er rotsvast in dat er ergens een geile del op hem wacht.. en hoopte dat ik het was, niet dus, pech voor mij!
Ondertussen zoekt hij vrouwen, tast hij ze af hoe ver ze zouden gaan, geen del, op naar de volgende, maar beliegt ze wel al van dag één!
Zijn reaktie, dan heb ik toch geleefd, want jij weet niet wat leven is.
Dus beste mensen,

Het is hopeloos, .
Ik hou enorm van hem, maar dat wil ik niet zijn, niet worden, niet beleven voor een man..
Liever zonder hem voor altijd dan dat toelaten en dan binnen drie jaar toch alleen zijn..
aub, blijf posten, en me steunen zodat ik niet opnieuw vor zijn slimme, sterke en sluwe lieve woorden val...
*Breathing*

Ik denk dat als hij niet van je houd zoals je bent, dat het gewoon al niets word. Een relatie draait niet om seks. Als hij zijn leven er om wil laten draaien moet hij dat weten, maar hij moet als hij van jou houd, jouw keuze ook kunnen respecteren.
Je moet jezelf niet veranderen omdat een ander zo graag wil.
Susan

Hallo Miette,

Ik zou maar eens goed over de gelijkwaardigheid binnen jullie relatie na gaan denken.
Jij zou, om het hem naar zijn zin te maken, deel moeten nemen aan zijn sexuele uitspattingen, sex moeten hebben met anderen tegen je zin en wie weet hoe ver hij wilt dat je gaat.
Hij daarentegen komt jou niet tegemoet, hij wil niets inleveren om jou gelukkig te maken en dwingt jou meer of meer zijn weg te gaan.

Ik denk dat jullie alleen tot een compromis kunnen komen als jij hem zijn vrijheid zou geven deze fantasieen met anderen uit te voeren,( als je dat kunt en als je hem niet kwijt wilt ) en als hij jou vrij laat in jou keuze om hieraan niet deel te nemen zonder je meteen te definiëren als een kneus op sexueel gebied en kortzichtig.

Als hij van je houdt dan moet een één op één sexuele relatie met jou ook gewaardeerd worden en zeker gezien worden als iets wat boven zijn andere kontakten staat omdat er liefde aan te pas komt ipv alleen sexuele voldoening.

En nee je bent geen achterlijke vrouw, je gaat ver uit je liefde voor hem, en laat je niets wijs maken over zijn ex-vriendinnen, natuurlijk zijn er ook onverzadigbare vrouwen om het zo maar even te noemen, maar er zijn meer vrouwen die gewoon behoefte hebben aan een normale relatie met hun partner zonder al die sexuele bezigheden buiten de deur en met derden en er zijn er nog meer die ook niet in zouden gaan op zijn eisen.

Susan.
Miette

Hallo Suzan,
bedankt voor je opmerkingen,
je hebt heel erg veel gelijk, hoewel hij jou ook kortzichtige achterlijke vrouw zou noemen hiervoor.
Wat betreft hem vrij laten om zijn sexuele fantasietjes te hebben, zou ik eerlijk niet kunnen, want één, hij gaat héél ver, sext zonder enige bescherming, hij zou zelfs pijpen in volle extase.. en ik deel mijn partner niet, zeker niet met al die geile dellen die de rij gewoon afwerken, bah !,
en ten tweede, sex zonder ZIJN vrouw dit alles te zien doen, geeft hem geen voldoening.
Het is dus niet dat hij sex met een andere vrouw wil, neen, dat intresseert hem niet, (maar zou er later wel moeten bijkomen besef ik) zijn kick is ZIJN vrouw onder de (emmers) sperma van anderen, slikkend en likkend..
Volgens hem heeft hij mij al genoeg tegemoet gekomen door één jaar hier te zijn, door één jaar niet aan zijn trekken te komen, want ik ging mee naar de partnerclub, deed een trio, deed meer dan ik oooit WIL doen, en het is niets voor hem, hij is niet tevreden want ik doe het niet met volle overtuiging en ik roep niet WAW, nog !!!
ik denk dat het duidelijk is..
voor mij en voor jullie
maar ik mis hem zo.
ik ben trouw, aanhankelijk en heel erg het type,
"beminnen is met heel mijn hart"
Bedankt allemaal al.
Leeuwtjuh

ik kom uit vele relaties waarin mij werd gezegd om ruimdenkend te wezen... maarruh, als jij er problemen mee hevbt moet je dat zeker aangeven, het zijn jouw grenzen en als jou iets te ver gaat moet je dat gewoon zeggen. ik durf het af en toe nog steeds niet.... maar jah, ik ben gelukkig ook best wel ruimdenkend vind ik zelf....

1 tip: mochtie er over door drammen, ga gewoon een klein stukje in zijn FANTASIE mee, fantaseer er samen over en dan is het leuk en spannend en eeeeeeerder voorbij ;)

toch vind ik hem maar beetje grof en lomp... jij geeft duidelijk je grenzen aan en als hij daar over heen gaat issie niet goed bezig...

succes
Miette

leeuwtjuh19,
jij komt uit verschillende relaties waarin je werd gezegt ruimdenkend te wezen,
ook nie zo best hé..
En ik, ik gaf mijn grenzen aan, heel duidelijk zelfs.
Ik zei al dat ik verschillende dingen 'deed om hem zijn fantasme te geven' en dat het niet goed was, want het was niet met mijn zin, dus een waardeloos geschenk.
Ja ik noem het een groot geschenk, ik gaf mij weg aan anderen om hem iets te geven, en hij vond het 'kinderachtig en waardeloos' omdat ik niet op mijn knietjes zat van geluk en dankbaarheid, en niet zei, mag ik morgen nog eens aub.. het was zooooooooooo leuk.. want dat was het helemaal niet, het was even knopje om en hopen dat het snel voorbij was, daar komt leuk niet meer bij kijken hoor.
Je kan en mag 'ruimdenkend' zijn, maar als je zelf niet durft zeggen neen.. waar ga je dan heen?
Elk heeft zijn manier van leven, maar hier wordt liefde geofferd voor sexspelletjes, want het is niet meer, niet minder dan spelen.
Wat is lekkere, liefdevolle en toch geile sex met mij, minder waard dan dat?
Zoiets blijf ik me elke seconde afvragen......
NT

He Miette

Wat vind je zo aantrekkelijk aan je vriend?
Wat maakt dat je zoveel van hem houdt?

Groeten Remco
Miette

NT,
Ik weet het niet, echt niet, ik hou van hem, en als ik liefde voel, ga ik er helemaal voor..
Hij is niet knap, niet al te propertjes, en altijd blut zodat ik hem nog 'onderhoud' ook.. een echte loser..
Met veel liefde allemaal gedaan, maar het knaagt dat er niet zo veel voor terugkomt. in feite niets.
Hij is nu net één week weg, we smssen over en weer, soms brutaal, soms smekend, maar nooit gelijkgestemd.
Zijn laatste sms daarnet was : ""we deden het één jaar op jouw manier (alles tegen mijn zin of liefst niet, neen niet!!) nu is het mijn manier of nooit meer iets""
Weet je dat ik wenste dat ik hem haat !
Dat ik wenste dat ik morgen verliefd zou worden op iemand die me wel waardeert??
pffffffffff
Leeuwtjuh

weet je miette?

ik denk dat het wel verstandig is dan. als jou vriend zoiets zegt houdt hij misschien niet van je en zoekt hij gewoon een uitweg. heb je hem dat wel eens direct gevraagd? misschien hou jij wel meer van hem dan hij van jou. in dat geval moet je afstand nemen. dan kies ik voor : nooit meer iets. ruimdenkend is goed, tot op zekere hoogte, als het een soort chantage middel word om jou toch dingen te laten doen die je niet wil doen is hij jou zeker niet waard.

sex hoor je van te genieten. het is iets met zn tweetjes ((drietjes...of viertjes of zelfs meer af en toe)) de intimiteit tussen jullie. als hij zulk soort smsjes stuurt geeft hij duidelijk te kennen dattie niets om je geeft.

ik zou zeggen; proberen te dumpen die handel. klinkt heel hard maar jah, net wat het smsje zei, of zijn manier of geen. dan maar geen toch? je kunt jezelf niet weggeven als je dat eigenlijk niet wilt.
Miette

leeuwtjuh19,
je hebt overschot van gelijk... dank je voor deze woorden, en in deze situatie, wegen ze wel door omdat jij zelf 'ruimdenkend' bent, snap je.
Op dit moment heb ik hem al uit mijn hart gezet. (zeg ik mezelf)
Vannacht ben ik zoveeel te weten gekomen, opnieuw, leugens en bedrog en zijn 'manier' van profiteren van mij.
Ik had mezelf beloofd, als dit ene op zekere dag 'voor echt' zou zijn, dat ik hem dit nooit zou vergeven. Welnu, het is er al.
Op dit moment voel ik minachting voor hem.
En geloof het of niet, het voelt als een opluchting aan.
Ik denk dus topic gesloten, véél sneller dan verwacht..
Maar aub, kom nog iets posten, want ik wil nu wel 'in behandeling' blijven bij jullie allemaal.
Ik zal nog steun en goeie woorden nodig hebben.. want ik voel me groot en sterk, maar ben het nu helemaal niet.
Groetjes,
een deels gelukkige Miette
Charmed

Laat je niet zo gek maken.
Iedereen heeft zijn eigen manier in het beleven van sex. Jij de jouwe en hij de zijne.
Als je gaat kijken naar de maatschappelijk geaccepteerde vorm van normaal op gebied van sex dan vallen zijn wensen verre van onder de noemer "normaal" en dat beseft hij best wel. Ik kan mij in ieder geval niet voorstellen dat hij dat niet beseft. Ik heb daarom ook grote moeite om zijn uitlatingen over zijn voorgaande vriendinnen te geloven.
Zoals je zelf al zegt is er ook een reden voor waarom hij altijd kortstondige relatie heeft gehad, de kans is erg groot dat dit met zijn sexuele fantasieen te maken heeft.
Dat wil nog niet zeggen dat hij omwille van zijn sexuele fantasieen veroordeelt hoeft te worden. Als hij die heeft, waar wil maken en iemand kan vinden die daar bij hem in mee kan gaan en ook van kan genieten, prima.
Maar nooit en te nimmer mag je zoiets van je partner eisen en haar er om kleineren.
De manier waarop hij jou behandelt is respectloos en niet bepaald goed voor je eigenwaarde.
Het is vrij normaal dat je in een relatie openstaat voor de fantasieen van de ander en dat je grenzen verlegd maar alleen wanneer jij dat ook echt wil en het idee hebt dat je er misschien wel eens van zou kunnen genieten. Maar de manier waarop jij het beschrijft dat het tussen jullie gaat heeft niets meer met samen grenzen verleggen te maken, het is dwangmatig en wordt gevoed door onzekerheid en angst. Hij probeert je over te halen door je eigenwaarde naar beneden te halen, door je onzeker te maken over jouw principes en definities van sexbeleving. Dat is mijn inziens allerminst een liefdevolle en respectvolle manier, zoiets doe je niet als je van iemand houdt.

Ik vind het ook jammer om te zien dat jij toch nog zoveel liefde voor iemand kan hebben c.q. behouden die jou zo behandeld.
Het feit dat jullie nu uit elkaar zijn kan ik eigenlijk alleen maar als iets positiefs zien hoe zeer het jou ook doet.
Dit is veel te slopend voor jou.
Als het voor hem werkelijk zo makkelijk zou zijn om partners te vinden die in zijn fantasieen mee zouden kunnen gaan en hij zijn fantasieen als zo normaal beschouwd zou hij deze manier ook niet nodig hebben om iemand over de streep te helpen. Dan zou hij gewoon kunnen zeggen, je bent een schat en ik respecteer dat jij dit niet wil en kunt maar helaas heb ik het nodig, ik wil niet zonder dus ik denk dat onze wegen hier scheiden. Nog een pijnlijke ervaring als je van iemand houdt maar wel oprecht, eerlijk en respectvol.
Miette

Hallo Charmed,
ik was een verliefde kip zonder kop..
Dit overkomt me nooit meer..
En ik ben echt geen preutse oude zaag, ik was een gelukkige vrouw, een lachende gekke trien, tot..
Nu is het definitief voorbij. Laat hem een andere zoeken om te vernietigen en te forceren,
en ja, je zou ervan versteld staan, die vind hij bij de vleet, want elke vrije seconde is hij op chat.be , op cybersex, op zoek naar een gemakkelijke prooi.. "" hoi, ik ben xp.. heb een heel gelukkige open relatie achter de rug, maar mijn vrouwtje stierf door een auto ongeluk, snik snotter, ik wil zo een relatie weer.."" zijn befaamde openingszin. en dan is dat vrouwtje haar intresse zo gewekt.
Maar, nooit-meer-mij..
Hij kon niet oprecht zeggen, "schat nu ga ik want het zal nooit lukken"
Steeds opnieuw was ik de schuldige en steeds opnieuw was hij het die bewees hoe graag hij me zag, door terug te komen. Maar ondertussen had hij me in die enkele dagen wel belogen en bedrogen, Weet ik nu zeker..
Misschien hield hij ergens toch iets van mij, en was zijn drang evenredig sterk, daardoor die crisissen steeds???
Op dit moment, zal het mij een worst wezen...
IK moet en zal er voorbij gaan...
Om het even hoe ik in dat ene jaar misbruikt en belogen en psychisch kapot gemaakt ben, ik ben sterk genoeg om er ook over te komen.
Bedankt..
Ik geloof toch weer een beetje in mezelf door jullie..
Want zulke zaken kan je niet vertellen aan je zus, je broer of je vriendinnen........ dus je stapelt ze op..
Leeuwtjuh

=D> heel dapper... sterkte ermee wat je ook besluit te doen....

groetjes
myra

Ik denk dat je een heel goede beslissing genomen hebt Miette.

seksuele chantage is gewoon niet leefbaar in een relatie. hij mag zichzelf dan 'ruimdenkend' noemen, en jou 'achterlijk', de waarheid is dat hij je gewoon chanteert en kleineert om zijn zin te krijgen. Dat verhaal over cyberseks in die chatroom getuigt er alleen maar van dat hij zijn hand niet omdraait voor de meeste hypocriete leugens.

Ik denk echt dat je beter bent zonder hem.
MY

:arrow: vergeten die gast.. Sorry hoor maar iemand houd pas van je als ie hij je niet met anderen wil delen.. Hij geeft pas om je als ie met jou gelukkig is zoals je bent.. je bent een lief vrouwtje vind ik zelf. je probeert hem gelukkig te maken.. en lieverd als dat niet gewaardeerd word ophoepele met die handel.. ik vind het persoonlijk VIES SMERIG om met 2 mannen tegelijk sex te hebben..eentje die lief voor me is.. en alleen maar op mij geilt is genoeg.. :D ik hoef er geen hele clubje van te maken..

Ik zou dan als ik een vriendje had helemaal geen trio willen hebben..ben ik te jaloers voor..ik wil hem voor mezelf hebben wat sex betreft.. 8)
Leeuwtjuh

jah MY,

persoonlijk he? ;) hier in huis zijn we ontzettend ruimdenkend :roll: weinig grenzen... maar de grenzen die er zijn worden niet overschreden!
Miette

Ja, dat is personlijk leeuwtjuh19,
hier was het, jij je grenzen niet verleggen, nu tot hier, morgen tot daar,en overmorgen nog verder.. ok, dan géén sex met mij, want dat 'kon' hij niet omdat zijn prikkel er dan niet was.
Ik verlegde mijn grenzen om hem dat te geven, maar het was nog niet goed omdat het niet MET mijn volle goesting was, en hij wist dat ik het liever niet had, deed.
Dus zat ik weken zonder vrijen en sex, maar hij beloog en bedroog me ondertussen wel met een andere meid die hij terloops wist te versieren. Hij zocht een betere, een geildere, en dan zou het mss wel daag met het handje zijn geweest.
denk ik..
Leeuwtjuh

volgens mij moet jij es op zoek gaan naar een nieuw mannetje...
is veel beter voor jezelf. al is hij nog zo schattig. ik vind dat hij te ver gaat.
Susan

Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Iedereen heeft zijn eigenaardigheden en zijn leuke kanten en natuurlijk komt er ook nog zoiets bij kijken van houden van.
Maar tegen welke prijs.
Wat het allerbelangrijkste is of hij jou gelukkig maakt.
Ik weet als geen ander hoe het is om bij iemand te blijven en om altijd in de onzekerheid te zitten, van lieverlee neemt ook je hoop af, de hoop op een oplossing, op een betere toekomst, dat hij ooit veranderd of een beetje bijdraait.
Kies voor jezelf als een ander het niet doet !
Beter alleen ongelukkig, met de hoop op een betere toekomst, dan met hem ongelukkig, zonder hoop op wat dan ook.

Liefs, Susan.

Ik wil er nog even aan toevoegen Miette, dat niets slopender is dan een partner die je niet kunt vertrouwen.
Ik draaide op een gegeven moment helemaal door, zocht zijn broek en jaszakken na, stond midden in de nacht op om in zijn mobiel te snuffelen, en natuurlijk vond ik altijd wel weer wat verdachts. ( Ik werd net zo paranoia als hij, alleen met een grondige reden )
Ik heb dit nog nooit in een andere relatie gedaan, zelfs nooit in me opgekomen, maar ik vertrouwde hem niet meer.
Op een gegeven ogenblik heb ik de knop moeten omzetten, zo was ik niet en zo wilde ik niet zijn.
Maar het heeft me zeker veranderd en ik weet van mezelf dat ik me zal moeten inhouden in een eventuele toekomstige relatie om niet in herhaling te vallen.
Miette

Susan,
ik heb een goed lang huwelijk achter de rug, en hoefde niet te twijfelen, maar in deze relatie nam ik ook zijn gsm, niet s'nachts, maar gewoon op het moment dat ik het wou, en keek naar zijn smsjes en oproeplijsten. En ja, ik vond altijd veel meer dan ik wou vinden. DAN NOG was het mijn fout dat ik een geil smsje van iemand zag, want als ik het niet las, was er ook niets om over te ruzieën, dus WEER mijn fout! snap je.
Op het laatst lag zijn gsm gans de tijd dat hij thuis was gewoon af, en wat was zijn uitleg daarvoor denk je? Die gsm ligt af omdat er anders toch bij de eerste sms woorden komen, dus beter dat hij hier afligt..
Net alsof ik niet wist dat er dan net zo goed berichtjes waren die zaten te springen tot ik even buiten was................
Gemene vent in feite..
en ik, dom kieken..
Leeuwtjuh

:? just dump the lozer...
Boet

Miette. Dit klinkt niet echt als een relatie. De man zoekt simpelweg een lustobject. Als er nog kost en inwoning bijzit. Nog beter.

Zou hij het zelf leuk vinden om 'ondergespoten' te worden? Wellicht leuk voor zijn nieuwste kick :twisted:

Ik ga met de dames en NT mee qua conclusie. Dumpen.

Groet,

Robert

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”