tristie

Alweer ik..

Hallo,

Ik moet weer ff van me aftypen.

Ik voel me op dit moment zo klote!!!!
Ik dacht dat ik er al voor een groot deel overheen was, maar ik heb het mis.
Ik denk steeds aan hem en ben heel verdrietig.
Ik verlang zo naar hem.....maar het mag niet zo wezen.
Kom ik hier ooit weer overheen??

Ik zie hem de hele tijd voor me en wil dolgraag bij hem zijn.
Maar dat kan niet.

Waarom moet hij nou juist homo zijn??
Waarom......waarom......Waarom!!!!???????

Ik word helemaal GEK van mijn gevoelens. Ik wil niet steeds meer aan hem denken, want het kan nooit iets worden.
Ik wil hem weer gewoon als EEN vriend zien en niet meer.
Maar op dit moment vraag ik me of of dat ooit weer zo zal zijn.

Het is gewoon heel moeilijk........
sally

Tristie,

Ik begrijp wel dat je het moeilijk hebt hoor, en waarschijnlijk zal dat nog ff duren ... Je moet jezelf ook de tijd geven om dit alles te kunnen verwerken hé. Gevoelens schuif je niet zomaar opzij...
Misschien helpt het als je je heel erg kunt toeleggen op iets (bv sport of organiseren van een of andere activiteit...) zodat je niet teveel tijd hebt om te piekeren?

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte x


lieve groetjes

sally



ps: ik heb antwoordje gestuurd op je mail, maar via een ander (yahoo) emailadres, heb problemen met hotmail.
sally

hey tristie,

Hoe gaat het met je vandaag?

Ik denk aan je meid!


groetjes


sally
Hating_This_World

Probeer je aandacht van hem af te leiden, door idd wat Sally zegt iets te gaan doen (bijv sport of een activiteit wat Sally zei).

Je komt er vast wel overheen.. :) Ik vind het nog steeds moeilijk hier iets op te zeggen, want ik heb hier geen ervaring mee en ik ben nog nooit ECHT verliefd geweest...
goldie

Hoi Tristie,

Weet hoe je je voelt. Heb zelfs verschillende keren meegemaakt dat ik echt verliefd was en dacht er nooit meer overheen te komen.
Ik kan je wel vertellen dat het wel even kan duren, maar toch slijt het en stel je je vanzelf weer open voor nieuwe kansen en kan je je straks alleen nog een voorstelling maken dat je wat voor hem voelde maar het zal je niet meer raken. Echt, geef jezelf de tijd, probeer afleiding te zoeken stel jezelf voor dat dit niet zo heeft moeten zijn en er iemand op je pad komt die straks nog beter bij je zal passen.
Koester het feit dat je in ieder geval nog goed met je baas kan opschieten (dat is toch zo?) voor hetzelfde geld was het anders afgelopen.
En ik wil nog meegeven dat mocht je het nog een keer gebeuren dat je verliefd wordt op iemand die veel ouder is, dat dat geen probleem moet zijn als het maar goed zit in het hart.

Sterkte, je komt er wel
dema

Tijd heelt alle wonden. Het is een cliche, maar het klopt wel. Ikzelf ben echt zo iemand die heel snel-heel erg verliefd word en dan ook meteen jarenlang dus ik weer waarover ik spreek..

Het komt vanzelf allemaal wel goed, alleen dat is even moeilijk om te beseffen als je er midden in zit.
thomas_jacobs

Ik geef dema volledig gelijk.
je slaagt je er wel doorheen,
probeer jezelf af te leiden en na een tijd ontmoet je wel een andere jongen. Het kan lang duren maar verlies de hoop niet.
Groetjes en veel sterkte,
Thomas

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”