Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

dankjullie wel :knuffel:
ik heb goed geslapen het was druk vandaag weinig tijd gehad om me rot te voelen
nu ben ik gewoon op de drukte sloopt me ik kruip men bed in morgen nog een drukke dag en dan maandag werken dinsdag therapie en fysio dus ik heb gelukkig niet zo heel veel piekertijd

:-s slaapzacht

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

zo
de boekjes zijn weer opgehaald alsook het geld
E was tevreden ik niet 16 boekjes op 2 dagen ik wou meer en ik baal er best van
of ik baal gewoon omdat ik daar de hele tijd alleen zat men reisvriendin had amper tijd voor me men vrienden konden of wouden niet langskomen (gistre wel een sms van vriend m hoor offie mocht komen) maar als ik dan zeg neen ik ben niet thuis ik sta op de kerstmarkt zaaltje dicht bij zen huis dan hoor ik hem niet meer dan laatie me gewoon zitten. gelukkig kwamen er nog enkele collegas langs dat maakte nog iets goed maar ja vandaag was ik gewoon blij dat ik thuis was ik ben gewoon gesloopt en dat rotte gevoel wil maar niet zakken het gevoel alleen te staan vaak genoeg. enige positieve ik kreeg een kussensloop met gedichtjes van E als bedankje fijn die waardering. maar goed ja ik denk dat ik nu weer voor even in men down periode zit en ja dan is het gewoon vechten elke dag en dat is gewoon erg vermoeiend :confused:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

lieve Caro ,
`balen , gesloopt voelen , alleen zijn` pfff , zijn hevige gevoelens heh.
en ja , het is nu eenmaal zo als je moe (of oververmoeid) bent , kan je er gewoon minder tegen , is het moeilijker om alles wat te relativeren en een plekje te geven.
morgen ; maandag ; start van een nieuwe week ; met nieuwe kansen , nieuwe mogelijkheden.
dus vannacht eens lekker en goed slapen en dan kijk je er morgen misschien weer anders tegenaan. ik hoop het voor je!!
voor je gevoel van alleen zijn : [AAI]
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Hoi Caro,

Elke dag vechten...is ook slopend! Het liefste zou je waarschijnlijk willen opstaan met opeens geen enkele vorm van een slecht gevoel meer hebben. Maar helaas...gaat het niet zo gemakkelijk. Al zou ik het je graag meegeven. Het is wel herkenbaar. Het knokken tegen nare gevoelens.
Toch is het dan wel heel fijn dat er mensen zijn die jou laten weten, je te waarderen. Dat geeft kracht. Juist dat kleine beetje geeft aan dat je het toch ergens voor doet. Dat heb je ook nodig...waardering.

Zo graag zou ik willen dat het anders was voor jou. Het geluk is wel dat je niet alleen vecht. Een heel forum is er voor jou.
- :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

stress onzekerheid bang om te falen etc etc
nog 1 dag en dan is het weer eventjes rustig op me werk
hopelijk ook in men hoofd ik tel echt af naar men frieslandreis eventjes weg van hier
nog steeds niets gehoord van vriend j ik vraag hem ook niets meer hij bekijkt het maar
energie steek ik liever in mensen die het echt verdienen
fysio wou men rug kraken maar jah ik was natuurlijk niet in staat me te ontspannen dus het luktte niet volgende keer beter dan maar
nu men bed opzoeken of althans men laptop aan de kant zetten want ik zit al op bed
fijne avond en zachte nacht lieve lezers
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Hee lieve Caro,

Hopelijk krijg je binnenkort inderdaad wat meer rust op je werk. Want het maakt het zo niet veel beter.
Jij hebt ook alle recht op meer rust de komende tijd. Druk zorgt vaker voor dat soort gevoelens. Stress, angst, onzekerheid.

Wanneer ga je lekker naar Friesland? Het is wel fijn om even weg te zijn en te kunnen genieten en uit te rusten.
Héél begrijpelijk, dat jij daar zo naar uit kijkt!! :nod:

En voor de rest een prima instelling rondom even het algemeen; "je vriendschap". :knuffel: - Knap dat je die keus maakt!

En dan nu...welterusten en morgen gezond weer op. -Bijna weekend...!!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

friesland is als begeleidster voor mensen met beperking van 27 december tot 2 januari.
nu stoom afblazen of althans proberen tot rust te komen na werkadrenaline
bedankt voor de vele knuffels ze doen me goed
fijne avond lieve menen
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

hey Caro ,
wat rot is dat heh , als je door de stress en drukte geen rust kan vinden in lichaam en hoofd.
ik hoop dat het weekend toch fijne momenten zal geven die het weer een beetje in balans brengen zodat je er weer tegenaan kan gaan. misschien wandelen in de sneeuw als die gaat vallen?? het is maar een idee heh.
ik wens je sowieso een deugddoend weekend toe.
veel liefs :knuffel:
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

brrrr sneeuw
ik hoop datie niet gaat vallen of ik kom me huis niet uit
ik ben zoiso vrij houterig en slechtziend dusja als het glad is durf ik bijna niet te stappen of dan gaat het te traag naar men zin :knuffel:
normaal ga ik morgen (als het weer niet te slecht is) op prospectie in gent voor men hsp meeting die ik organiseer via hooggevoelig.nl op 20 december ik ga er een uitgekozen etablissement keuren eens een koffie gaan drinken zien of ik dat goed kan bereiken enzo en hoe ik van daar naar het sint pietersplein geraak waar tegen dan ook kerstmarkt zal staan
inmiddels heb ik net een bad genomen mezelf getrakteerd op een spaghettie(saus uit pot voor een keer eenvoudig) en een blikje pisang op voorhand gemengt met fruitsap en nu ja een rustig avondje en morgenvroeg wel eens goed uitslapen
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

eithnec schreef:inmiddels heb ik net een bad genomen mezelf getrakteerd op een spaghettie(saus uit pot voor een keer eenvoudig) en een blikje pisang op voorhand gemengt met fruitsap en nu ja een rustig avondje en morgenvroeg wel eens goed uitslapen
soms hoeft het niet meer dan dat te zijn. genieten en waarderen van die kleine dingen zoals een badje en een lekker drankje.
maak er een fijne rustige avond van en morgen lekker uitslapen. veel plezier in gent!
Ka-yicka

Re: mijn ervaring

eithnec schreef:normaal ga ik morgen (als het weer niet te slecht is) op prospectie in gent voor men hsp meeting die ik organiseer via hooggevoelig.nl op 20 december
Jammer dat ik daar niet bij kan zijn vanwege mijn angsten [crying] [crying]
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ik voel me helemaal beroerd
maandelijke vrouwedingen ik haat ze
ook pijn in men schouders duss best een baaldag
ik wil zometeen nog even naar buiten een kerstmarkt bezoeken in de kinderboekenwinkel
ik probeer me beter te voelen of althans mezelf wat op te peppen om te gaan
maar al het over een half uurtje niet menselijker is dan blijf ik ook gewoon thuis
ik zie nog wel
fijne zondag lieve mensen
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

gistre avond laat een paniekaanval gekregen
het was lang geleden
computerproblemen en telefoon omtrend die problemen van een vriend lagen aan de oorzaak van men paniek. snel praten en heftig huilen zijn dan mijn symptomen van zo een paniek en mij natuurlijk erg rottig voelen na een wel erg laat uur in men bed te kruipen heb ik wel goed geslapen voel me al ietsje beter maar nog niet helemaal in orde
fysio heeft men rug gekraakt hoeraaa
nu snel even de afwas beginnen en dan naar men ouders om spaghettie te gaan eten
ik heb een pbtje verstuurt maar hij blijft hangen in men postval uit ik hoop dat hij zometeen wel vertrokken is

fijne avond allemaal
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

hey Caro ,
dat lijkt me akelig : zo`n paniekaanval.
maar je gaat er wel op een andere manier mee om dan een tijdje geleden : je kan het precies wat meer van een afstand bekijken en er beter mee omgaan. zo van : tja , dat was toch weer een moeilijke en rotte ervaring , maar ik ben er weer doorheen en neem de regie van mijn leven weer op.
en dat is mooi!! dat duidt op kracht!!
en wat fijn dat je dan de dag nadien toch weer positief tegen de dingen aankijkt zoals de rug die weer wat beter is , uit eten bij ouders.
hele fijne avond!!
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

men moeder was er niet ze was nog aan het werk dus was snel terug hier
goh ja ik moet vechten ik wil me niet eeuwig rot voelen dus ja ik probeer zo snel mogelijk te recupereren

:knuffel:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

yess na 2X raden boenk op bij de sint gedichtjes
ik ben erg blij met mijn gedicht het maakt me goed gezind
ook vroeg vriendin nicole me mee uit eten deze morgend dusss heb ik zo over een half uurtje iets om naar uit te kijken
vriend m zou ook nog langskomen vandaag maar ik ga hem zeker men humeur niet laten vergallen

fijne dag gewenst voor jullie allen

cheerqd5 :knuffel:

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Kijk eens... dat is nog eens mooi nieuws! :D

Fijne dag!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Ka-yicka

Re: mijn ervaring

[045] [045] Wens je een mooie en leuke dag toe.
:knuffel: :knuffel:
gwen

Re: mijn ervaring

goed gegokt!

kben blij van het goede nieuws te horen.

Het is altijd leuk iets leuk in het vooruitzicht te hebben :)

:knuffel: prettige dag nog verder! 3some

xxx
gwen
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

om nog een heel klein beetje in de sfeer te blijven schreef ik een dag gedicht

caro op haar bromfiets door het ijs
en ja hoor het was prijs
caro vloog eraf
slippend op de weg
verdorie wat een pech
gelukkig ongedeerd,
niets aan de hand
caro reed weer verder heel charmant
morgen ga ik toch maar met de bus
de vrieskou zal mij niet meer te pakken krijgen dus

verder ja verschiet ik toch wel af en toe van men eigen kracht als hsp zijnde en hoe het er zo mooi opzen vlaams gezegd boenk op is soms het voelt dan ook goed die kracht positief te leren gebruiken om anderen te helpen en te steunen waar nodig

fijne dag gewenst lieve mensen
:knuffel:

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

eithnec schreef:verder ja verschiet ik toch wel af en toe van men eigen kracht als hsp zijnde en hoe het er zo mooi opzen vlaams gezegd boenk op is soms het voelt dan ook goed die kracht positief te leren gebruiken om anderen te helpen en te steunen waar nodig
das mooi Caro!! een heerlijk gevoel heh : ontdekken dat je sterker bent dan je zelf denkt. heel fijn dat je die kracht wil gebruiken om anderen te helpen , maar ... zorg dat je jezelf niet vergeet heh!! want uiteindelijk ben je zelf de belangrijkste persoon om voor te zorgen.
ik ben echt blij voor je!!
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Lieve Caro,

Wat goed dat je het op een positieve manier weet te gebruiken. Heel fijn! Je krijgt er dan ook veel voor terug.
Energie die je dan weer voor jezelf kan gebruiken om op te laden. Positief bericht.
- Dat doet je vast ook erg goed, kan je mee vooruit.

En inderdaad, pas op, het is glad hoor. De sneeuw is mooi. Maar voorzichtigheid is wel belangrijk. [AAI]
Voor de rest... heerlijk genieten!!! Lekker met jezelf bezig zijn. Jezelf tijd en rust gunnen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Ka-yicka

Re: mijn ervaring

[045] [045] dat je je hspkracht op een positieve manier kan gebruiken.Zou willen dat ik dit ook kon zeggen,ik ervaar meer de negatieve kanten van hsp zijn.

Goed iniatief om morgen de bus te nemen,ik voel dat er veel ijzel en sneeuw in de lucht hangt.

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”