Melizzy

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Vandaag Secret Milionair gekeken. Was een blinde vrouw in dit geval.. komt er reclame, dus eerst de sponser.. 'Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door **' Staat er in beeld: Zorg voor beter zicht (oid)
Mickey~

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Dat is zo vaak zo! een ongelukkige combinatie van programma en reclame.
ook op het internet. Ik las ooit op een nieuwssite een artikel over mensen met anorexia, maar omdat het woord afvallen erin voorkwam, stonden naast dat artikel allemaal advertenties voor dieten en afslankkuren....
vrij ongepast...
Wolf

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Een unieke ervaring: een ontploffende knoflookteen. :lol:

Ik wilde een knoflookteen van een tros aftrekken en terwijl ik in de tros kneep POEF! Mijn adem inhoudend snel weggesprongen. Liever geen schimmelpoeder in mijn longen. :lol:
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik kwam vandaag bekenden tegen en hun vertelden mij dat mijn ex denkt dat ik in een containerwoning bij de bijlmer-bajes woonde. Nou, mijn 'container' is 3x zo groot als zijn stinkende rotflatje. :lol:

Ik moet er zo hard om lachen als ik hoor wat voor onzin hij over me verspreid.
Het lijkt wel alsof hij zijn eigen toekomst aan het vertellen is :D
Mickey~

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

ik vond het niet echt grappig vandaag, ik voelde me rot dus ik vond niets leuk, maar ik zou dit grappig hebben gevonden als ik niet depri was....

Ik stapte in de lift en drukte op het knopje voor de verdieping psychiatrie/psychologie.
Een vrouw loopt achter me aan en zegt terwijl ze naar de knoppen kijkt waaraan je kunt zien waar de lift gaat stoppen: 'die is gek!'
ik dacht: huh?
en zij vervolgt: die collega werkt hier al jaren en nog steeds op contractbasis....

ze bedoelde de man waar ze bij de lift mee stond te praten...
leek 1 seconde net of ze het om iets anders zei.. al wist ik gelijk daarna dat het niet zo kon zijn.
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Het grappige is dat de school steeds onze computers aanpassen en proberen onze machtigingen eraf te halen en onze restricties te beperken. Waarom? Om games en msn te blokkeren. Zoals gewoonlijk zijn er altijd opties waardoor we er om heen kunnen zeilen, zoals webmessengers en browsergames etc. Maar het is iedere dag hetzelfde liedje en het duurt steeds langer voordat we het systeem weer gehackt hebben. We maken er een soort sport van, weigeren de pc te gebruiken met restricties. Vandaag starten we de computers op, en hadden we er een kleine twintig minuten voor nodig. Hoe moeilijk kan het zijn om onze pc's met rust te laten? We denken buiten de hokjes, restricties hebben geen zin. Pas rond half elf kunnen we eindelijk eens aan het werk, vanwege al die onzin. En dit gebeurt iedere dag weer.
Wolf

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik zat zojuist wat te zappen. Zie ik opeens een jonge vrouw in een interview die sprekend op onze Megil leek. :o :D

Ik zweer het, echt, als twee druppels water. Misschien wel een zus van Megil. :D
Melizzy

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Reclame op tv van 'het mooiste meisje van de klas', zegt mijn zusje opeens tegen mijn moeder: "Mama, jij was ook het mooiste meisje van de klas he?" Me ma was echt even flabbergasted.. :lol:
Cygne

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Op dat moment even niet zo grappig, maar nu al wat meer.
Vanmorgen de kattenbak verschoond, dus loop zo met de schone bak de trap op, bleek dat de deksel niet zo goed erop zat. Dus stond ik met alleen een deksel in mijn hand. De bak lag beneden en het grit lag overal :oops: Dat grit ga ik nog wel even tegen komen voorlopig [blink]
Thundersheep*

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik had BERGEN spierpijn vanochtend en liep een beetje.. vreemd..
En iedere als ik moet lachen doet mijn buik pijn, van de spierpijn.
Dus ik kwam binnen, op de afdeling.
Kijkt een collega me aan: 'Waar heb jij last van?!'
'Spierpijn..' *zucht*

En ze hebben me aan het lachen gemaakt, niet te geloven!
En mijn buik bleef maar pijn doen, haha.
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik kreeg zojuist een email van het condoleance-register... Daar krijg ik altijd mailtjes van als bekende mensen overlijden. Zo ook vandaag van Albert Heijn, en nu van ene Peter Post. (wielrenner; staat er dan achter). Sommige mensen ken ik totaal niet, dus vind het wel fijn dat ze dat er dan achter zetten.

Ik dacht namelijk: Huh? Pieter Post? Dat kan toch heul niet!?

Afbeelding

En nu zit ik de héle tijd met dat deuntje in mn hoofd... Pieter post, pieter post, met zijn poes, verdiend de kost. In die rode wagen, zon of regenvlagen, brieven pakjes brengt hij door het land... En terwijl ik het hardop zing; is het liedje toch wel héél erg fout.

Vogels in de bomen, zien hem fluitend komen eusa_whistle



(ik luister nu maar naar budgie de kleine helikopter, tekenfilm-muziek is zó aanstekelijk)
Thundersheep*

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Het is eigenlijk van gisteren, maar anyway:

Vriendje had zichzelf goed geschoren, maar zijn mesjes zijn een beetje bot - alweer.
Tijdens het zoenen kwam ik erachter dat dat eigenlijk best irritant is, die stoppeltjes.
Zelfs zo vervelend, dat mijn moeder bij thuiskomst vraagt:
'Wat heb JIJ gedaahaan?!'

Mijn hele kin was dik en rood, van zijn stoppeltjes, hahaha.
Trout Mask Replica

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Thundersheep* schreef:Het is eigenlijk van gisteren, maar anyway:

Vriendje had zichzelf goed geschoren, maar zijn mesjes zijn een beetje bot - alweer.
Tijdens het zoenen kwam ik erachter dat dat eigenlijk best irritant is, die stoppeltjes.
Zelfs zo vervelend, dat mijn moeder bij thuiskomst vraagt:
'Wat heb JIJ gedaahaan?!'

Mijn hele kin was dik en rood, van zijn stoppeltjes, hahaha.
zie ook het iriteer topic:

(Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, zij varen mee)
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

De gehele terugreis naar huis was vanavond grappig...

2 allochtonen die 8 euro betalen voor 4 van mijn sigaretten. De opstandelijke (bezopen) verstandelijk gehandicapte die een volledige treincoupé zat te ergeren met dom gegrinnik. De jongen die zichzelf van kant wou maken maar in plaats daarvan bij mij kwam uithuilen. Plus de Amsterdamse cultuur gemengd met het Brabantse.

Het was allemaal grappig, je had erbij moeten zijn.
Gebruikersavatar
Laothe
Berichten: 2349
Lid geworden op: 07 okt 2010 18:14

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Dat we Frits niet uit het weiland kregen. :p
It seems like nothing has changed, but everything is different now.
viooltje

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

wat ik nu gezien heb, hou je niet voor mogelijk :shock: :eek:

of het grappig is :confused: maar dat ik op zo iets val, ik zo pruet en verlegen
goolge op knuffelbeertjes afbeelding en wat zie ik daar, tal van afbeeldingen
van mannen, die zich waarschijnlijk op de ene of ander manier zich knuffelbeertje noemen, of wat dan ook, en dat zonder kleren aan :eek:

ik zou me schamen, om daar mijn foto's te zetten en in volle glorie zo zichtbaar te tonen
bij dan nog knuffelbeertje en dat als man
Mickey~

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik heb vannacht iets grappigs meegemaakt. Alhoewel, ik vond het niet grappig tot ik er achter kwam dat ik me vergiste, toen moest ik wel lachen. Ik werd wakker in de veronderstelling dat mijn vriend naast me zou liggen maar zag een lege plek. Ik dacht dat hij even naar het toilet was en ik moest zelf ook dus ik liep daar heen. Daar zag ik mijn vriend niet... ik schrok, waar was hij dan? ik kijken in de keuken, niemand. Nou is mijn huis niet zo groot dus het was duidelijk dat hij weg was, dacht ik. Ik zoeken of hij een briefje had achtergelaten. Tot ik mij ineens bedenk dat wij s avonds al afscheid hadden genomen en hij naar huis was gegaan omdat hij morgen moet werken. En dus niet bij mij sliep deze nacht. ik was dat tijdens mijn slaap vergeten, waarschijnlijk omdat ik direct nadat we afscheid namen naar bed ben gegaan. ik moest zo om mezelf lachen toen ik er achter kwam!
viooltje

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

met het stofzuigen, ontdekt ik iets heel raar,
een kopspeld met een wit bolletje
zou ik de magneet geweest zijn, want die komt me zo bekend voor
maar niet van hier bij mij thuis

:oops: iemand mist iets
Magneet

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Elaba ! Geef terug die speld ! :lol: :lol: :lol:
Speld er iets mee vast dat je nooit kwijt wilt love3
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

hele chat vanmiddag was uitermate grappig

als je niet meer kan lachen, dan is het echt gedaan ;)
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Timothy Lee

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

kreeg dees net binnen \o/

Jantje met een luide jonge stem bij de apotheker:
"Drie dozen condoooms in verschillende maten!"
Iedereen staat aan de grond genageld, de apotheker reageert het vlugst:
"TEN EERSTE, roept men niet zo!"
"TEN TWEEDE is dit niets voor kleine kinderen", en
"TEN DERDE stuur je je vader maar eens tot hier."

Maar Jantje laat zich niet ontmoedigen:

"TEN EERSTE", antwoordt hij, "heb ik in de school geleerd, dat men luid en duidelijk moet spreken!"
"TEN TWEEDE is dat niets VOOR kleine kinderen maar wel TEGEN kleine kinderen" en,
"TEN DERDE gaat dit mijn vader niets aan, ze zijn namelijk voor mijn moeder die morgen voor een week naar Mallorca vliegt!"
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

tot nu toe: tim zijn pb :badgrin:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Terug naar “Positieve verhalen en tips”