-Judith-

Zeg eens iets leuks over een ander... 2007-2013

Het forum zegt het zelf...vertel iets leuks over iemand anders ...

Ik zal de spits afbijten...ik vind het fantastisch hoe Klaas altijd onophoudelijk bereid is naar anderen te luisteren, en hen raad te geven. Waar hij de tijd en de energie vandaan haalt, het is me een raadsel...
-Judith-

Nog eentje : mijn 2 nichtjes en mijn neefje zijn zulke schatten...ze belden me daarnet op om te vragen of ik deze namiddag gezellig met hen wat spelletjes kom spelen, zomaar uit zichzelf...het zijn geweldige kinderen en ze zijn heel lief..
Jasmine

Lieve anderen

Hai,

Tuurlijk springen voor mij een aantal mensen op dit forum eruit, maar wil niemand vergeten dus hierbij een algemene opmerking: Het feit dat hier mensen zijn die het moeilijk hebben en niet opgeven, naar een forum toestappen, actief participeren, zichzelf (gedeeltelijk) blootgeven, zichzelf van allerlei kanten laten zien, zowel negatieve als positieve, meningen geven, actief naar een ander luisteren, een ander steunen, leuke bijdrages leveren, dromen delen, hier tijd aan besteden etc....dit geheel vind ik erg mooi en nuttig. Het voelt echt alsof we proberen de wereld een klein stukje te verbeteren en een soort moderne toevluchtsoord te creëeren in tijden dat het niet gaat....
Pluim voor iedereen!

Verder zijn er in mijn 'echte' leven zoveel mensen waarvan ik mooie eigenschappen kan vinden...echt teveel om op te noemen, wat ik zal zeggen is dat zij er mede de reden voor zijn dat ik het leven op aarde de moeite waard vind.

Jasmine
-Judith-

Prachtig Jasmine...ik word van jouw stukje tekst helemaal stil nu...gewoon ronduit prachtig mooi...
Jasmine

Judith

Dank je, Judith, fijn te horen!

Liefs,
Jasmine
FFr

Dit is eigenlijk een soort spelletje lijkt het zo. Zeg iets over de persoon boven je heet een spelletje die hierop lijkt. maar goed nog niks byzonders te zeggen!
Jasmine

Firefree

Denk niet dat Judith het als een spel heeft bedoeld. Een ander een compliment geven of er iets leuks over zeggen is heel positief, krikt het zelfvertrouwen van hen op, denk ik.

Jasmine
pop

ga mee het compliment voor klaas,
evenals jive1 (!), omdat ik hem erg wijs vind
en....

velen zijn een groot compliment waard

het idee van firefree vind ik wel leuk eigenlijk, meer richting
Jasmine

Aan Pop

Hoi Pop,

O , zo op die manier....is wel leuk ja...alleen twee dingen die me dan binnenschieten:

1. Niet iedereen kent elkaar al door en door...
2. Gevaar is wel dat er mensen per ongeluk 'vergeten' worden....of niet aan bod komen.... dat zou sneu zijn...en misschien in stilte best pijnlijk...

Maar goed, zo maar wat me te binnenschiet...vrijheid, blijheid natuurlijk...

Jasmine
pop

wat mij binnenschiet, bij het idee van firefree
1, gevoel, indruk die je hebt
2, je vergeet niemand want je reageert op diegene die als laatste reageerde en je hebt de mogelijkheid toe te voegen
Maeve

*stemt best wel voor*
[mag ik iets over pop zeggen nu dan? ^^]
Pop heb humor :D
Of ga ik te snel..?
pop

nee :) thnx

Maeve is creatief, eerlijk en denkt na
Soul

worden jullie nooit eens moe van jezelf?
pop

iig te moe (nu) te reageren op jou soul :O

wat zegt het, maar nee, eerder slapeloze nachten

doe gek en doe mee
Maeve

@ Soul, hoe bdl je..? :roll:
Ben wel gek tho, and proud of it ^^
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Ik vind het knap hoe Patsas zich er door heen slaat. Door haar eigen sores en hoe ze er nu is...voor haar dochter !
Ook Hortensia vind ik heel moedig.

Ik wil Amy Lee en Maeve nog bedanken voor het fijne vakantie wensen...Leuk om te lezen..ook als je terugkomt.

Verder vind ik het ook knap dat mensen als KlaasP, Jive, Boet, Michel, Siddartha en een heleboel anderen zoveel tijd en energie steken in dit forum.

Sowieso complimentjes voor de moderatoren. Jullie houden het netjes bij.

Verder vind ik Isa, Jasmine, Judith, Bianca, Linny, Betty, Wolfje en Annn grote lieverds.

Ik wil Fenella speciaal even heel veel sterkte wensen met haar scheiding. Ik weet dat het heel zwaar is en vind het een hele moedige keuze.

Leeuwtjuh..ook van mij nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Inzicht als Uitweg..
Maeve

Mystica, wat leuk dat je even zo'n berichtje dropt hiero :)
Graag gedaan, zo'n grote moeite was het niet, je weet..

Liefs,,
Wolfje

Ik vind leeuw en rose en ludger top

Leeuw vanwege haar gevoel voor humor, is lief en zorgzaam en gastvrij (hotel Het hol van de Leeuw te Bijlmer)

Rose heeft op de juiste momenten sarcastische (humoristische) opmerkingen en daar kan je mee lachen

En ludger is gewoon een braaf schatje die af en toe ineens over chriet titulaer begint

Boet is een lieverd, hij toont interesse in een ander

Megil heeft een ontzettend mooie ogen

Ik vind Mystica aardig dat ze mij lief vond (if you get my point)

Wolf (niet mijzelf) is een interessant persoon om mee te praten

Groetjes,
Wolfje
FFr

Zeg iets over een ander zonder na boven te kijken:

KlaasP is mijn favoriete lid op deze forum, hij is altijd zo aardig voor me en weet echt precies hoe ik me voel. En hij is de enigste die nog niet boos op me is geweest, of althans daartoe het gevoel gaf.

Zeg iets over een ander met na boven kijken:
Wolfje: Tijdje niet gezien maar wel aardige gast hoor.
rose

Ik vind dit een leuk topic maar aan de andere kant vind ik het zo sneu voor de mensen die niet genoemd worden..
Vinden jullie dat nou niet?

Tuurlijk heeft iedereen zo zijn 'favorieten' op het forum, maar ik zou het lullig vinden als mensen zich klote
gaan voelen omdat ze nooit worden genoemd..

xxx
Rose
-Judith-

Het hoeft ook niet over mensen op dit forum te gaan hé, het gaat erom iets leuks over iemand anders te zeggen, dat kunnen evengoed mensen van buiten dit forum zijn.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Rose schreef:Ik vind dit een leuk topic maar aan de andere kant vind ik het zo sneu voor de mensen die niet genoemd worden..
Vinden jullie dat nou niet?

Tuurlijk heeft iedereen zo zijn 'favorieten' op het forum, maar ik zou het lullig vinden als mensen zich klote
gaan voelen omdat ze nooit worden genoemd..

xxx
Rose
Aan de ene kant heb je wel gelijk Rose maar aan de andere kant vind ik het ook altijd jammer, als dit niet zou kunnen ...iedereen die zich "vergeten" voelt, kan ook zelf iets posten.

Om niemand te noemen of te complimenteren om een ander niet voor het hoofd te stoten, vind ik zelf een beetje het grijs verven van de wereld.
Inzicht als Uitweg..
Maeve

Jezelf er soms 'tussen moeten wringen' om et zo ff te noemen, moet je leren.
Misschien is dit n opstapje? Op n beeldscherm gaat et altyd makkelyker dan in real life..

Buiten ut forum?? :D
Gene, mn chicka, omdat ze er àltyd voor me is.
Lachen, huilen, en eigenlyk nooit ruzie..
Ivan, een jongen die ik nauwelyks een week spreek, maar hy is lief..
Ewansink, wel vant forum, omdattie gwn n lieve dude is [wel grynzen nu eh?]
Tim en Naomi, omdat ze schatjes zyn en blyven..
Broertje.. Ach, what can I say? Knuf?
:d
inactieve gebruiker

Zou een hoop mensen (die ik van dit forum ken) kunnen en willen noemen, maar dat zou een belachelijk lang verhaal worden.

edit :)
Cygne

Ik noem Michel even
Omdat hij gewoon altijd zo behulpzaam and all is.
(En omdat hij gewoon de perfecte muzieksmaak heeft zo ongeveer :P ) :D

Terug naar “Positieve verhalen en tips”