angel12

wat maakt een mens gelukkig ?

Wij zitten in onze tuin te genieten van de rust, de zon, vogels, drankje enz...en sinds een paar dagen komt er nu ook een egeltje bij ons op bezoek en komt vrij dicht bij ons in de buurt.
Er staan een aantal schaaltjes met water voor de dorstige vogels en wie weet nog andere diertjes.
Maar onze nieuwe bezoeker drinkt er dus ook van. Het geeft me eigenlijk een heel gelukkig gevoel.

Fijne zonnige dagen aan iedereen toegewenst....

Groetjes,

Angel
crypt0read

Re: wat maakt een mens gelukkig ?

Als je in een bos loopt, dat je dan even omhoog kijkt en ziet hoe de toppen van de bomen mooi mee met de wind mee bewegen. Ik word gelukkig van mensen die op een warme manier met elkaar omgaan. Inzichten maken mij gelukkig, fijne momenten alleen en met mensen, psychedelica, heroïne, seks met fijne mensen, een fijne fietstocht met onderweg veel lieve mensen die mij toelachen, als ik iets heb bereikt, lachende baby's en kinderen vind ik helemaal geweldig, als ik ergens in ben gegroeid en een glas gevuld met koud water dat ik leeg drink...Dat zijn wel zo'n beetje de dingen die mij gelukkig maken. O ja, ik zou graag met blokjes willen trouwen.
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: wat maakt een mens gelukkig ?

volgende situatie : speeltijd ; ik zit op een bankje in de zon. een 2,5 jarige kleuter komt tegen me aan hangen en ik pak hem op mijn schoot. en dan na enkele minuutjes hoor ik een diepe zucht en voelt dat peutertje veel zwaarder. ssttt , hij is in slaap gevallen.
zo lief en vertederend ; dan lijkt de wereld weer even een mooie plaats.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: wat maakt een mens gelukkig ?

Wat het ook is, zolang het meer is dan wat je ongelukkig maakt zit het goed.
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Terug naar “Positieve verhalen en tips”