Thundersheep*

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik gevraagd heb of ik haar mocht zien.
En ook inderdaad met een goed gevoel het 'hoofdstuk' heb kunnen afsluiten.

Zoeza

....ik een teleurstelling kreeg en er nog redelijk mee om weet te gaan.

Positive

Ik in 2 dagen weer grip heb op een nieuwe situatie. Zoontje heeft een leerstoornis hebben we gehoord, en niet zo'n beetje ook. GEVOEL: ik wil hem beschermen ik wil dit niet help hoe ga ik het goed doen. Niet weggestopt maar gevoel er laten zijn en het met lieve mensen gedeeld die me dan ook eerlijk hun visie gaven en me zo geholpen hebben om mezelf weer in balans te brengen. Ik ga het nog wel eens leren. cheerqd5

ssmuus

nou laat ik eens trots op mezelf zijn vandaag: heb een psycholoog gemaild en hulp gevraagd en of EMDR wat is voor mij etcetera... feels good!

Raven

[045] @Ssmuus Goed gedaan!
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-

Reborn

Dat ik mijn agressie en onrust niet heb geuit naar andere toe.
En dat ik toch nog mijn therapeut gemaild heb om te kijken voor andere hulp..
Every passing minute is a chance to turn it all around

momo

Dat ik tenminste een zeer menselijke kant heb,met veel slechte en goeie eigenschappen.Die ik wel laat zien en achter sta.
I'm (only) human, but I am ;)
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Timothy Lee

Ik (nu nog) lekker ontspannen ben na een avondje uit :)

ssmuus

... ik mij gisteren voornam om vandaag te beginnen mijn leven echt op orde te krijgen, en daar ben ik goed aan begonnen vandaag! cheerqd5

Trout Mask Replica

Dat ik dit absurd drukke weekend goed en succesvol ben doorgekomen. Dat ik een me open heb opgesteld, daarmee een barrierre geslecht heb en daar een erg goed gevoel aan heb overgehouden.

MissM

ik me niet af heb laten zeiken, maar terug heb gereageerd. En vooral omdat ik het voor mezelf opgenomen heb!! Al is het nu even bagger, het gaat er waarschijnlijk wel voor zorgen dat het straks beter is!

Leeuwtjuh

Goed gedaan MissM :D

Ik ben vandaag ook trots op mezelf, ik heb zelfs autoriteitsproblemen met mezelf :lol:

momo

Ik heb opgeruimd,mijn hoofd mijn laptop.alles overbodig weg nu :D

Goed gedaan missm, nooit over je laten lopen [applaus]

Trout Mask Replica

Ik ben trots dat ik gisteren niet in paniek ben geraakt omdat mijn auto stuk is. Ik heb voor gisteravond een lift geregeld voor mij en mijn orgel (heen en terug), en omdat ik vandaag naar Den Haag moet (met electronische piano en versterker) heb ik geregeld dat ik een auto kan lenen van een vriend.

Ondertussen komt vandaag een andere vriend kijken wat er mis is (lek in veersysteem, is zo'n citroën die zich uitrekt als je hem start) en hoe het gerepareerd kan worden.

(boe to you too)

volhoudertje
Moderator

Eergisteren en gisteren geen wijn gedronken. Een paar alcoholvrije dagen is ook wel eens goed.
Maar het moeten er niet teveel op rij worden natuurlijk. 011
* Liebe Macht Frei *

Thundersheep*

Omdat ik mezelf ben gebleven.

noekiej2

Dat ik mijn stage dag goed heb doorgelopen! En gek heb meegedaan met de rest.

Memories
Moderator

noekiej2 schreef:Dat ik mijn stage dag goed heb doorgelopen! En gek heb meegedaan met de rest.
Super meid! Ik ben ook trots op jou!

3some
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

Goed zo Noekiej.. doe gewoon maar eens gek af en toe. Kan heel bevrijdend werken cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5
Inzicht als Uitweg..

Minerva

Ik ben niet zo gauw trots op mezelf moet ik eerlijk bekennen. Ik weet dat het niet zo goed is eigenlijk en dat ik het best wat meer zou mogen zijn maar het lukt me niet zo goed omdat ik al gauw dingen vanzelfsprekend vind, dat ik ze goed doe. Ik ben best wel perfectionistisch van aard en leg de lat vaak erg hoog en voldoe er dus niet snel aan voor mezelf en dat maakt dat ik me niet gauw trots voel, waardoor ik mezelf dus eigenlijk tekort doe.

Maar goed... vandaag ben ik echt trots op mezelf dus want ik moest voor het eerst lesgeven een hele dag. Iets wat ik nog nooit een hele dag heb gedaan, hoogstens een gastles van een uur of 2 maar nooit langer dan dat. Daarbij moest ik lesgeven aan een best wel kritisch publiek en een zeer gevarieerde groep mensen van beginners tot ver gevorderden. En de les was pittig en intensief met moeilijke taaie stof die lastig is om over te brengen. En het ik had er van de week al een hele dag aan voorbereiding aan gedaan en allerlei dingetjes op internet erbij gezocht om de lesstof minder saai te maken en veel meer levendig en leuker.

En daar stond ik dan vandaag. Meteen maar gezegd dat ik het minstens net zo spannend vond als hun omdat het voor mij de eerste keer was dat ik dit deed. Dat ik graag hoorde of ze vragen hadden, of dat er dingen niet goed gingen of wat ze graag anders wilden. Dat ze me er vooral op aan moesten spreken en dat ik hun interactie ook nodig had om er zelf in te kunnen verbeteren.

Het ging hartstikke goed in ieder geval. In het begin was ik wel wat zenuwachtig en gespannen. Vinden ze het wel leuk ? Is het niveau wel goed genoeg ? Ga ik niet snel of te langzaam ? Snappen ze het eigenlijk wel ? Maar naar gelang de dag vorderde werd de groep steeds enthousiaster en het werd er gezellig en ongedwongen. Mensen durfden ook hun ervaringen te vertellen en dat maakte de lessen ook gelijk weer voor mij een stuk makkelijker.

Uiteindelijk in de evaluatie was iedereen heel enthousiast en vol complimentjes. Jammer dat er geen verbeterpunten waren of aanvullingen ofzo, maar aan de andere kant ook een groot compliment natuurlijk. Ik moet nog een dag en daarna moet ik ze examineren. Ben heel benieuwd hoe de examenresultaten dadelijk zullen zijn maar ik ben wel trots dan nu op mezelf. Ik heb het toch maar gedaan, het ging hartstikke goed en dat terwijl ik nooit opgeleid ben om les te geven eigenlijk.. hoogstens presentaties te geven. Yehhh cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5
Inzicht als Uitweg..

Trout Mask Replica

Gezien de grote hoeveelheid erg zinnige reacties die je op dit forum plaatst zou het me sterk verbazen als je niet meer dingen bij jezelf kon vinden om trots op te zijn.

momo

Dat is die morfinedruppels aan de kant heb gezet,toen ik voelde dat ik ze nodig had,nodignodig ;
Verslavend spul :angry:

Nu enkel nog in hoge nood :nod:

Alvar van Rijn

Ik ben trots omdat ik mijn kantoor heb opgeruimd en alle nodige voorbereidingen getroffen heb.

Ik ben ook trots op Manuele, de starter van dit topic. Geweldige actie. Ik zou zeggen, maak er een gewoonte van.

Zaai een gedachte, oogst een actie. Zaai een actie, oogst een gewoonte. Zaai een gewoonte, oogst een karakter. Zaai een karakter, oogst je ... destiny!

(er is geen goede nederlandse vertaling voor destiny ;) )

Minerva

Alvar van Rijn schreef: ....

Ik ben ook trots op Manuele, de starter van dit topic. Geweldige actie. Ik zou zeggen, maak er een gewoonte van.

Zaai een gedachte, oogst een actie. Zaai een actie, oogst een gewoonte. Zaai een gewoonte, oogst een karakter. Zaai een karakter, oogst je ... destiny!

(er is geen goede nederlandse vertaling voor destiny ;) )

Bestemming.. doel, eindpunt ? Dat waartoe je op aarde bent gekomen ? Okee.. het wordt wel heel diepzinnig... :lol:
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Positieve verhalen en tips”