Het is nu do sep 02, 2010 11:49 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: ma aug 13, 2007 11:07 pm 
knap! en héééél verstandig natuurlijk! =D>

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: di aug 14, 2007 7:33 am 

Thnx Klaas....

Was een grote stap maar zeker de eerste weken was ik helemaal opgewekt en vrolijk.
Dat is nu wel weer anders,aangezien ik me gewoon niet goed voel door me huid probleem.
Me ex zei ook vaak tegen me "puistenkop" en "je moet blij wezen dat ik bij je wil zijn want zo knap ben je niet met al die puisten".
Net alsof ik dat zelf niet door had.... :cry:
Nouja,ik bedoel van me huidprobleem dan.Ik geloof niet dat hij de enige gast is die me wil want ik heb aanbod genoeg.....

Jammer genoeg bied degene die ik eigenlijk wil,zich niet aan.
We hebben al eerder geprobeerd iets te beginnen maar die man is/was de beste vriend van mijn overleden vriend en dus is dat gewoon volop moeilijk.
Ik kan me niet helemaal geven aan hem en hij is bang dat hij me pijn gaat doen.Dus hebben we de afspraak gemaakt dat het beter is als we niks met elkaar doen.
Maar ja,ik denk de hele dag aan hem.....
Ik wil dat ook niet maar kan er niks aan doen.Alleen met hoe ik er nu uit zie,durf ik toch geen stappen te ondernemen.Het is best een gozer die er erg goed uitziet(naar mijn mening) en dus ben ik ook al weer niet de enige die achter hem aanzit.
Ik heb zoiets wel eens tegen hem gezegd.Toen zei hij tegen me,Ruby,jij ben toch wel leuk,huidprobleem of niet...
Vond ik zo lief van hem.Als ik hem zie,zegt tie ook "hoi schat" tegen me...
Voor hem gewoon een woord,maar ik smelt van binnen.
Ik weet dat hij van me houd en hij weet dat ik van hem hou.

De laatste ruzie die me geweldadige ex en ik hadden,liep ook weer flink uit de hand.Me ex sloeg een raam door,omdat ik zei dat ik geen zin had in sex...
Daarna bedreigde hij me en zei dat ik nu weg moest.Midden in de nacht was het....Maar anders zou die me ogen ff dichtslaan zei die.Ik belde me vader en die kwam me halen.Ik wilde een bus regelen omdat ik eigenlijk de dag erna ook gelijk me spullen wilden weghalen bij mijn ex zn huis.Die aardige vriend van A. had me toevallig diezelfde avond een bericht op hyves gestuurd,dat hij nachtdienst had.Dus stuurde ik een bericht of hij me kon bellen als hij het bericht las.Nog geen seconde later ging de telefoon....Was wel heel lief.
Hij leende zn bus nooit uit maar ik mocht hem wel lenen van hem.Hij wilde zich verder echter niet in onze ruzie mengen en dat kan ik goed begrijpen.Was allang blij dat hij zo snel terug belde.
Maar goed,toen is alles heel snel gegaan.Snel terug naar me eigen huis.
Ik had echt het plan om het toch weer eens met hem te gaan proberen maar hoe ik er nu uitzie,heb ik zelf te weinig zelfvertrouwen om een stap te zetten...
Maar ik hou van hem en hij van mij en al zullen we noooit echt een relatie krijgen misschien,dat zal nooit veranderen.
Misschien is die liefde op afstand zelfs voorlopig wel even genoeg voor mij ook.
Ik moet eerst mezelf terug vinden en verwerken wat er nu weer allemaal gebeurt is met me...
Ik blijf dingen verwerken...pff word je daar ff moe van hey..
Nou lieve mensen...lees jullie laterzzz...
Xx Ruby

http://eendierbareverloren.123forum.nl

Laatst bijgewerkt door ruby op di aug 14, 2007 10:58 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: di aug 14, 2007 7:52 am 
Ruby, mensen vinden wel eens dat ik snel mijn oordeel klaar heb, nou, dit keer was dat inderdaad supersnel: die ex zou je willen vermoorden, en je nieuwe vriend (yes, yes, yes) is een moordgozer. :)

Die acne van jou is van voorbijgaande aard Ruby. Maar dat misselijke dieptrieste karakter van je ex, ha, daar zit die hufter zijn hele verdere leven aan vast (en geloof me, hij zal zijn trekken wel thuiskrijgen :twisted: ).

Heel goeie kerel zo te horen, die vriend van je overleden vriend. Hij verdient zo'n lieve leuke slimme mooie meid als jij geloof ik wel ;)

zou je overleden vriend vast blij mee zijn wanneer je met zo'n goeie knaap een relatie begon.

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: di aug 14, 2007 10:01 am 

Klaas =D> je maakt me wel aan het janken man hahaha....
Lachen met tranen...

Jij bent echt een mooi en goed persoon.
IK WIL JE HEEL HARTELIJK BEDANKEN VOOR JE LIEVE BERICHTEN!EN BEDANKT VOOR DE TIP WANT...............................

IK HEB HET!!!!!!!!!
Echt geweldig man...Heb de roaccutane gekregen!Als ik die tip van jou niet gekregen had,dan had ik waarschijnlijk weer met een smeerseltje naar huis gegaan.
De dokter schrok ook heel erg van me want zo erg als het nu is heb ik het nog nooit gehad.Hij was het met me eens dat er iets moet gebeuren.Buiten het feit dat het me heel onzeker maakt,heb ik er ook echt pijn van.Er staat constant een druk om me gezicht en het voelt alsof ik 2e graads verbranding heb.Slapen op me rug gaat op het moment ook niet,puur omdat het zo zeer doet,al die bobbels op me rug.
Omdat ik een soort van reuma heb,is buikslapen echter ook niet goed voor me...
Ik ben echt superblij met je advies en je ben een schat en ik ga je virtueel zoenen *smak* *zoen* *kus* *smak* *zoen* *kus*
Heel veel liefs van mij en ik ga je op de hoogte houden..
Je bent een goed persoon Klaas.
Wat betreft die "nieuwe" vriend van me...hij is nog niet me vriend he.
Hij is tot nu toe gewoon een vriend...Maar wel een hele goeie.
Als ik zelf weer wat lekkerder in me vel zit,dan ga ik wel eens naar hem toe om mijn gevoelens te uiten.
Maar daar voel ik me op dit moment iets te onzeker voor.

Wat ik al eerder schreef,ik weet dat hij van mij houd en ik hou van hem en al zijn we niet echt samen,dat is voorlopig even voldoende.
Hij heeft een lange relatie achter de rug,die begon toen hij nog heel jong was.
Nu is hij aan het genieten van zn vrijgezellen bestaan en ik gun hem dat van harte.
Ik denk gewoon zo....als we echt voor elkaar bedoeld zijn,dan komt het vanzelf een keer...
Ik gun hem voorlopig zijn vrijheid en de vriendschappelijke liefde die we nu hebben,is voor mij even voldoende...
Klaas (KUS)
liefs Ruby

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: di aug 14, 2007 10:25 am 

Hoi Ruby,

Ik hoop dat wat je van de dokter hebt gekregen gaat helpen!

Wat betreft je (goede) vriend. Ik denk dat het niet onverstandig is dat je even wacht.
Jij bent ook pas uit een relatie gestapt. Een relatie waar heel veel is gebeurd. En ondanks dat het goed is dat je dat gedaan hebt, denk ik dat er ook best nog veel zaken zijn die je een plekje moet geven als ik lees wat hij jou allemaal heeft aangedaan.

Ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat het wat wordt met die vriend als jullie daar beide aan toe zijn!

Liefs, Amy lee

Ps: ik begrijp dat je nu onzeker bent door je huidprobleem, probeer daar een beetje doorheen te kijken. Onder die problemen zit vast een heel mooi gezichtje, en ook een mooi gezicht zegt niet alles ;)

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: di aug 14, 2007 10:52 am 

Hoi Amy,
Dank je wel voor je reactie.
Ik weet dat het niet verstandig is om nu weer in relatie te stappen,vandaar dat ik ook schreef dat ik het voorlopig zo laat.Ik moet inderdaad dingen verwerken.
Me ex heeft een tijd lang geprobeerd me een minderwaardigheidscomplex aan te praten en eigenlijk is hem dat ook nog een beetje gelukt.
Vandaar mijn onzekerheid.
Ik ben vroeger erg gepest omdat ik veel overgewicht had.Nu ik daar eindelijk vanaf ben(er zit nog wel spek maar daar is mee te leven hahaha)begint mijn huid dus zo te doen.
Als je s'morgens wakker word en het eerste wat je "liefje" zegt is "Jezus Ruby,je lijkt wel een krentebol,gadver" dan geeft dat niet echt zelfvertrouwen.
Uiterlijk is niet alles maar helaas word je er meestal wel als eerste op beoordeelt.

Ik weet nog goed dat ik op school een klasgenootje had,die door een hersenbloeding scheve benen had.
Iedereen noemde hem misterX.Ik vond het zo zielig want het was zo aardige jongen en iedereen beoordeelde hem enkel op die gekke benen van hem.
Opmerkingen als "Hey X zullen we je poten ff rechtschoppen" waren aan de orde van de dag.
Mijn zus en ik,wij nemen het altijd op voor anderen en helemaal als diegene er zelf niet echt toe in staat is.Dus wij gingen altijd achter de gasten aan die dat zeiden en dan gingen wij hun schoppen.Heb er nog wat uurtjes voor moeten na blijven ook :lol:
In de pauze zaten we ook wel vaak met Christiaan te praten,zo heette die gehandicapte jongen.
Op een gegeven moment ging hij van school.
Ik kwam hem jaren laten tegen,in de bus.Ik vroeg hem hoe het met hem gaat.Hij zat inmiddels in een rolstoel.De jongen had zich laten opereren omdat "hij er zo graag bij wou horen".Me hart brak echt toen hij dat zei....
Toen begon hij ook beetje emotioneel te doen en zei "Ruby,ik wil je bedanken dat je het voor me opgenomen hebt,altijd.Dat heeft me toch een soort van zelfvertrouwen gegeven,dat er toch nog mensen waren die me wel aardig en leuk vonden,ondanks dat ik raar liep.Bedankt daarvoor".
Ik zeg doe niet zo gek,hoef je niet voor te bedanken.De mensen die jou zo pesten,die waren pas echt gehandicapt,in hun hoofd!
Was een leuk gesprek en het deed me goed om hem weer eens te zien en te weten dat hij niet vergeten was dat wij het voor hem opnamen.
Waarom ik dit verhaal vertel?
Ik kreeg net een mail van iemand die mij denkt te kennen.Ik ken alleen heel die gast niet,van het forum.Hij verweet mij even dat ik mensen slechts op hun uiterlijk beoordeel.
Dat is dus niet waar.
Het gaat mij niet om knap,het gaat om uitstraling.En ja,ik val op mannelijke mannen.Of ze dan een slechtere huid hebben of een litteken op wat ook,maak mij niet uit.Als ie maar lief is en een echte man.
Ik hou niet van mannen die,door hun eigen onzekerheid,overal maar ja en amen opzeggen.Dat heeft dus indirect wel iets met uiterlijk te maken maar het gaat mij meer om hoe zij zelf met die onzekerheden omgaan.
A. mijn overleden vriend,had ook vaak last van pukkels,hele grote op zn voorhoofd.Maar ik hield elke dag van hem en elke dag een beetje meer ook.
Dus ik wil niet dat mensen hier denken dat ik enkel op uiterlijk oordeel want zo ben ik dus echt helemaal niet.....

Sorry Amy,ben afgedwaald maar dit zat me echt even heel hoog...
Was niet zo'n leuk mailtje wat ik kreeg namelijk...
Iemand die zegt dat ik niet op uiterlijk moet oordelen maar ook gelijk een oordeel over mij heeft,dat zegt eigenlijk ook al genoeg he...

Amy thx voor je reactie.
Xx Ruby

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: di aug 14, 2007 11:24 am 
Ruby schreef:
Er staat constant een druk om me gezicht en het voelt alsof ik 2e graads verbranding heb.Slapen op me rug gaat op het moment ook niet,puur omdat het zo zeer doet,al die bobbels op me rug.

Als ik jou was zou ik voorlopig niets aan mijn huid doen dan alleen maar 1 maal per dag een lauwe (!) douche te nemen. Geen zeep! Geen shampoo, smeerseltjes, cremes, gels, niks niemendal, nada. RUST geven die huid (en jezelf ;)).
Roaccutane werkt snel, maar niet onmiddelijk. Houd je aan de aanbevolen dosering, anders krijg je met het probleem van een te dróge huid te maken, dat levert dan wel geen ontstekingen of zoiets op, maar is ook niet echt prettig.
Gaat helemaal goedkomen Ruby ;) , enneh, je hoeft me nergens dankbaar voor te zijn hoor. :)

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: di aug 14, 2007 11:56 am 

Hey Klaas....

Weet je,je heet hetzelfde als me opa :lol:
Toevallig hoor...

Ik neem s'morgens altijd een douche en probeer er de laatste tijd al steeds op te letten dat ik niet te heet douche omdat ik weet dat je lichaam daardoor extra talg gaat produceren.
Helaas is het wel zo,dat de warmte van een warme douche voor mij weer andere pijnklachten verlicht,die ik heb door mijn reumatische klachten.
Ik ben vaak stijf als ik uit bed kom en dan is een hete douche heerlijk...
Maar toch draai ik al een tijd de koude kraan verder open...

Ik zal de dosering niet overschrijden,ik weet dat het dan niet sneller opgelost zal zijn.Ben sowieso altijd heel voorzichtig met het nemen van medicijnen....
Wat betreft de creme's,ik heb gevraagd aan de dokter of ik wel gewoon dag en nachtcreme moet gebruiken en dat vind hij wel een goed idee.Het spul wat ik gebruik,schijnt ook erg goed te zijn voor de hydratatie.
Verder gebruik ik niks....
Ook even helemaal geen make up en dat is een overwinning voor me want ik loop al jaren me pukkels te verbergen met foundation en poeder.Dacht ook wel eens dat het daaraan lag,maar aangezien het ook op me rug en borst zit,leek me dat toch niet de oorzaak.
Wel deed ik me make up af zodra ik thuis was en nergens meer heen hoefde maar ja,als je dan zo een klote vent heb als wat ik had,voelde ik me nog niet echt op me gemak.....

Klaas,kan er niks aan doen maar ben je echt wel dankbaar want als jij me dat gister niet even verteld had,dan had ik niks geweten en ik heb nou eenmaal geen dokters die uit zichzelf paardemiddelen voorschrijven.
Nou ik ga maar eens wat anders doen nou....

Liefs Ruby

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: di aug 14, 2007 12:21 pm 
Citaat:
Weet je,je heet hetzelfde als me opa :lol:

nog een overeenkomst :P

geniet van je dag Ruby ;)

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: wo aug 15, 2007 12:15 pm 

Nog steeds zit mij de mail dwars van gisteren...
Maar ik heb even gekeken naar wat voor berichten die persoon zelf geplaatst heeft en ook daarop kreeg hij zeer heftige reacties..

*Edit Michel: Quote uit PB gewist*
Ik weet dat ik geen berichten mag quoten maar doe het toch gewoon en ik zie wel als iemand hem weg haalt.
Dit deed me pijn...Diegene die dit schreef,heeft blijkbaar niet mijn hele verhaal gelezen(dat gaf hij zelf ook al aan).Deze opmerking doet mij vermoeden dat hij het over mijn overleden vriend heeft en dan word ik dus echt écht kwaad :evil:
Mijn overleden vriend had een leuke kop met een leuk lichaam en een leuk karakter.
Helaas moest hij dood......

Als diegene zou weten hoeveel zeer het me nog dagelijks doet dat al die klootzakken van mannen blijven leven en mijn lieve perfecte schat dood is,dan had ie dit nooit geschreven,hoop ik...
A was de eerste en de laatste man waar ik écht de liefde mee bedreef.
Met andere mannen was het puur een kwestie van sexuele aantrekkingskracht.Dus gewoon alleen fysiek...
A en ik,wij zaten op 1 lijn.Ik hield rekening met hem en hij met mij...
Met mijn gevoelens en behoeftes.....

Als diegene hier nog meeleest zou ik willen zeggen:
Denk voortaan eens even beter na voordat je mensen een PB stuurt of voordat je een reactie geeft op iemands verhaal.
Je kletst onzin en helaas raak je mensen ook nog met de onzin die je schrijft...

Zijn naam?
Zeg ik niet helemaal maar het begint met een S en eindigt op het woord waar we hier op zitten...
Puzzelse... :-k

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: wo aug 15, 2007 1:31 pm 
Oke, puzzel opgelost. Ik ken meer mensen die -eveneens achterlangs via pb en op msn- verbijsterende ervaringen met deze deelnemer hebben Ruby. Werkelijk niet te geloven. Laat het bij die deelnemer he?! Het heeft allemaal niets maar dan ook helemaal niets met jouw persoon te maken wat deze persoon jou schrijft en jou allemaal toedicht aan onzin.

het is bovendien niet toevallig dat de persoon in kwestie niet meer op het forum zelf schrijft.

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: wo aug 15, 2007 6:30 pm 

Ik denk dat ik net zo snel met de oplossing was dan klaas, misschien al wel toen ik je eerste bericht over die mail las.

Als ik jou was zou ik een klacht indienen over deze persoon. Hij weet blijkbaar niet goed waar hij het over heeft. Het lijkt er op dat hij voldoening haalt uit het naar beneden halen van mensen.

Trek je niets van deze persoon aan Ruby. als je zijn berichten heel goed leest, dan zie je dat hij niet goed weet wat hij schrijft ;)

Liefs Amy lee

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: wo aug 15, 2007 7:20 pm 

Bedankt Amy Lee en Klaas....

Ik weet ook wel dat ik me er niks van aan moet trekken.Maar het maakt me gewoon kwaad dat iemand die zelf al toegeeft de HELFT van me verhaal te hebben gelezen,ineens een oordeel over mij kan hebben.
Bovendien vind ik het nogal laf om zoiets PB te doen....
Als tie echt lef zou hebben,doet hij het hier op het forum.Maar ja,hij weet al dat mensen het waarschijnlijk niet met hem eens gaan zijn.

Weet je trouwens wat hij als laatste schreef naar me?Dat hij "voortaan beter zou na denken over naar WIE hij een PB stuurt" en dan "wie" ook groot geschreven.
Met andere woorden,het ligt niet aan hem en zijn woordkeuze,nee het ligt aan mij....

BETER GA JE VAN DIT FORUM AF!
S. er zijn genoeg mensen die jouw bijdrage hier op het forum niet op prijs stellen,dus mijn advies aan je is....rot lekker een end op!!

Ik maak me ook kwaad omdat ik zag dat o.a. jij Amy,ook al wat gedoe met hem had gehad.Weet ff niet meer welk topic dat was.
Maar ik vind het gewoon jammer dat een dergelijke sfeerverpester hier op het forum aanwezig is.
Ik hou niet van verraden en dus laat ik het verder zo.Laat hij zichzelf maar lekker voor paal blijven zetten,als die dan echt hersens in zn kop hebt,houd hij de eer aan zichzelf en zout tie gewoon lekker op :evil:
Als het uit de klauwen loopt,kan ik altijd nog aan de bel trekken..
Pff sommige mensen............................. :evil:

Amy Lee en Klaas....;);) groetjes

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: wo aug 15, 2007 10:25 pm 

Doel bereikt...
Hij is opgezout. :lol:

Kreeg mail natuurlijk over de gequote teksten.
Maar goed,de bedoeling ervan is wel gelukt...

:twisted:

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: za aug 18, 2007 10:29 am 

Nou ben ik echt in de war...:S

Er is nog iemand die ik leuk vind en die duidelijk ook interesse in mij toont.Het is een oud-collega van A.Ik noem hem even L.
Hij is echt een leuke lieve gozer en ziet er (naar mijn mening!!) ook erg goed uit.Mooie helder blauwe ogen,redelijk lang en gewoon een leuke,gezellige uitstraling.Ben nu al een paar keer bij hem geweest en het is steeds erg gezellig.Ik praat veel met hem,over vanalles en nog wat maar ook erg veel over A.
Dat doet me best wel goed en hij vind het ook leuk en fijn om over hem te praten.Van de week was hij bij me en hebben we samen de video zitten kijken die ik heb en waar A meerdere keren op staat.
Was voor hem al 5 jaar geleden dat hij A. in bewegend beeld had gezien,hij vond het echt leuk om terug te zien.
Ik dacht eerst,ik wil gewoon vrienden met hem zijn en blijven.Niks relatie,rustig aan beginnen en elkaar eerst beter leren kennen.
Hij houd,net als A en ik,erg van Feyenoord en ging/gaat ook naar uit-wedstrijden.Dat trekt me ook heel erg,het lijkt me geweldig om eens een wedstrijd in Engeland mee te maken ofzo....
Heb al paar keer bij hem gegeten en het was voor het eerst dat een man mijn eten klaarmaakte en mijn bordje voor me in de keuken zette...
Hij woont alleen en kan dus goed voor zichzelf zorgen,dat is iets waar ik tegenwoordig erg op let.Ik hoef geen hulpeloze mannen meer die alleen een vrouw zoeken voor de was,afwas enz.
Ik heb openlijk met hem gesproken over me huidprobleem op dit moment en hij zei dat ik er toch wel leuk uitzie, of ik nou vlekjes heb of niet.Ook zei die dat iedereen zulke periodes heb en dat het ook normaal is na alle stress die ik gehad heb.Hij zei dat het best wel weer over zou gaan en dat ik er gewoon niet teveel naar moet kijken.
Echt,we hebben vanaf het eten(6 uur) tot s'nachts 2 uur gewoon alleen maar zitten kletsen.Hij probeert niks,houd afstand in het opzicht dat hij niet gelijk zo klef doet en probeert echt om mij een goed gevoel te geven.Hij is niet uit op sex ofzo dat kan ik echt goed merken...
Gelukkig maar dat hij zo doet want een op sex beluste man....hoef ik ook nooit meer.
Ik vind het juist heel belangrijk dat je met iemand goed kan praten.Hij lijkt me ook een erg open persoon.Ook zei hij dingen over A,die mij goed deden en dingen die ik ook zag in A,zoals bv. A zn onzekerheid.
Hij zei dat hij altijd vond dat A van die trouwe ogen had en dat was ook zo..
Maar zijn ogen,die hebben ook wat zeg!Ik verzuip er af en toe haast in :lol: zo mooi lichtblauw....
Hij is verder wat kalend maar ik hou toch niet zo van mannen met een hele bos haar,liever gemillimeterd...
Breed en gespierd is hij niet maar dat hoeft uiteraard ook helemaal niet.Liever een smallere lieve man dan een brede opgepompte agressieveling,jatoch.
Voorlopig hebben we het gewoon leuk en ik weet eigenlijk wel dat hij wel meer zou willen maar kan ook duidelijk aan hem merken dat hij de keuze aan mij laat.De eerste stap zal hij geloof ik niet zetten omdat hij weet wat ik allemaal heb meegemaakt...
Vind ik wel lief van hem,ben ik niet meer aan gewend na mijn ex.

A mocht hem ook altijd erg graag,ze hebben altijd leuk samen gewerkt.Nu willen we vanavond hier naar het uitgaansgebied gaan want er is een soort van feest.
Alleen is het bijna wel zeker dat me ex daar is.Nou ben ik zo bang dat hij hem iets gaat doen ofzo...Dat me ex het niet kan hebben...
Ik zag me ex gister ook al even daar want hij zit tegenover de coffeeshop met zn tattooshop.Weer begon hij met me te beledigen.Meestal begint het leuk maar op een gegeven moment gaat hij opmerkingen maken.Me ex zei: Zal wel een lelijke gozer zijn met wie jij krijgt..en... Het zal best wel een sukkel wezen,die nieuwe vriend van je...
Ik zei,waar iedereen bij stond: Nee net of jij zo geweldig bent,kijk hem zitten joh,patsertje...
Ik zeg ik heb liever een zogenaamde sukkel dan zo tering looser als jij!
k Weet niet wat ik moet doen nou.
Ben zo bang dat me ex die vriend van me gaat slaan...
En als dat gebeurt dan ga ik ook los,dan ram ik al me woede en frustratie eruit op zn bek..
Maar ja,daar gaan we niet voor.L en ik willen een leuke gezellig avond maar of dat gaat lukken op deze manier,dat weet ik niet...

Maar ja,ik moest dit weer even kwijt.....
Thnx voor het lezen weer mensen....
Liefs Ruby

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: zo aug 19, 2007 11:19 pm 

Ja en zoals het altijd gaat,gaat het ook nu weer..
De eerste stap is alweer gezet,heb met hem gezoend.En ja,hij was natuurlijk degene die de eerste stap toch zette..
Valt dan toch weer een beetje tegen..Gewoon vrienden zijn,nee dat gaat natuurlijk weer niet..
Gewoon lekker effe kroelen met een man is er niet bij,nee er moet gelijk weer gezoend worden.

Ik kan het niet...ik kan het niet...

Ik word zo moe om constant uit te moeten leggen wat ik wel en niet wil.Ik kan het geestelijk niet meer opbrengen...
Ben ook altijd bang voor de reactie en dat gevoel is erger geworden door de reacties van mijn agressieve ex....
Moe.........

:(

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: ma aug 20, 2007 1:07 pm 

Ben vannacht iets over mezelf te weten gekomen...

Mijn hart is van steen geworden,ik voel echt bijna niks meer wat liefde aangaat.Het enige wat ik nog wel voel,is pijn...

Ik heb een pantser om mij heen,die me kei-en keihard maakt.Liefde kan ik niet meer voelen,de enige liefde die ik nog wel voel is voor de persoon die er niet meer is..Zolang mijn hart is ingemetseld met liefde voor A komt er niemand anders doorheen...
Daarom koos ik denk ik voor me agressieve ex.Het enige wat door het pantser heen komt,is geweld en pijn.Dan voel ik tenminste nog iets en weet ik dat ik nog wel leef....
Want voor me gevoel ben ik zo dood als een pier...

Nu ook,die jongen die mij zo leuk vind,lijkt me echt een lieverd.Maar ik kan dat niet voelen,ook niet als ik met hem zoen,ik voel gewoon niks...
Het enige gevoel wat ik krijg,is weer pijn.Pijn dat ik met iemand anders zoen en niet met A.Want dat is eigenlijk alles wat ik wil....
En ik weet dat het niet meer gaat...
Ben bang dat ik weer ga kiezen voor een relatie die bestaat uit pijn en ellende,want dat kan ik voelen.
Liefde,warmte enz....ik voel dat niet.

Mjah...misschien een vaag verhaal.
Ik weet ook niet hoe ik dit patroon kan doorbreken.
Wat ik wel ga doen is vanavond een gesprek aangaan met die jongen waar ik mee gezoend heb.
Moet ik weer mezelf "blootgeven" alleen om aan te geven wat ik wel en niet wil en waarom.
Alsof ik heel de tijd me gevoelens moet verantwoorden tegen over iemand.
Ik word er zo moe en sjacherijnig van.
Is er dan geen enkele man die leuke dingen met me wil doen zonder gelijk op een relatie aan te sturen?
Die gozer zei dat hij niet op een relatie aanstuurde maar toch zoende hij me ineens..
En nu....Hij belt en smst de hele dag naar me en wil me geloof ik elke dag zien,horen of lezen.
s'Avonds stuurt hij een sms als hij in zn nest ligt om te melden dat hij in zn nest ligt...Ja lekker boeiend,slaap lekker,de groeten...
Kost me allemaal extra smsjes voor onzin maar moet aan het einde van de maand wel die onzin extra betalen waar ik geen geld voor heb.
Verdomme!!!!!!
Ik hoef voorlopig helemaal geen contact meer met mannen.Gewoon vrienden zijn gaat toch niet dus dan maar helemaal niks meer.......

Moe....word ik ervan.

Profiel  

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: ma aug 20, 2007 2:16 pm 
Ruby schreef:
s'Avonds stuurt hij een sms als hij in zn nest ligt om te melden dat hij in zn nest ligt...Ja lekker boeiend,slaap lekker,de groeten...

:D

Vriendschap tussen een (mooie jonge aantrekkelijke) vrouw en een ongebonden man, gewoon pure en louter vriendschap dat is -denk ik- een zeldzaamheid Ruby. En dat is verdomde jammer.

Berichttitel:
Nieuw berichtGeplaatst: za nov 10, 2007 7:32 pm 

Hoi Klaas Amy en anderen...

Het bericht wat ik hier eerst geplaatst had heb ik weggehaald.Het gaat een stuk beter met me.
Mijn huid is toppie.. :D en ik straal weer...

Heb de gewelddadige relatie met mn ex achter me gelaten en verwerkt.Ben er nu ook achter gekomen dat hij 4 maanden met een andere meid heeft gehad terwijl wij gewoon samen woonden en sex hadden en ja,gewoon een relatie dus..
Ik ben iemand die mensen hun eigen keuzes laat maken.Ik liet mijn ex heel vrij,hij kon doen en laten wat hij wilde omdat ik vind dat je behalve een leven samen,ook een eigen leven moet hebben.Helaas maakte mijn ex daar misbruik van.Ik ben nu wel bevriend met dat meisje waar hij mee vreemd ging,zij was er echter ook maar gewoon "ingetrapt".Vind hij niet leukkkkk..... :lol:

De vriend die me zoende(wat ik hierboven schreef) heb ik eigenlijk niet meer gezien.Ik heb gezegd wat ik ervan vond enzo en vanaf dat moment hebben we afstand gehouden.We spreken elkaar wel eens via hyves en msn,gelukkig..
De andere man waar ik het over had,is pas bij me thuis geweest.
Ik hoef nog steeds geen relatie met hem,maar ik weet wel dat ik met mijn hele hart en ziel van hem hou... en dat weet hij zelf ook wel...
We hebben lekker gepraat en biertjes gedronken hahaha.. kwas echt een btje dronken geworden maar toch heeft hij daar geen misbruik of gebruik van gemaakt.Ik geloof ook echt dat hij op geen enkele manier gebruik of misbruik van me zou willen maken.We hebben o.a gepraat over onze overleden vriend,want ja A was zijn beste vriend.We zaten om 3 uur s'nachts nog te praten.Op een gegeven moment gaf hij aan dat hij helemaal geen foto heeft van A.Ik liet hem foto's zien die op mijn computer staan...Toen raakte hij ineens een btje in een dipje,kon ik merken.Hij is ook vlak erna weggegaan.De volgende dag ben ik naar zn huis gegaan en heb ik een foto gebracht van A en zn vrienden,die ik voor hem had uitgeprint.En ook een foto die ik ooit speciaal had laten maken,al weet ik nu niet meer waarvoor...geloof om aan me muur te hangen maar die foto is wat groot en ik heb al wat foto's van A staan.Word een btje teveel dan..Dus heb ik besloten dat ik die foto ook aan A zn beste vriend moest geven.Hij was er "blij" mee...

Heb ook nog andere man leren kennen,leuke gozer ook.
Maar omdat ik eigenlijk niet weet wat ik precies wil,heb ik besloten met iedereen vrienden te zijn en geen relatie aan te gaan.
Verder ben ik samen met mn beste vriendin S een forum begonnen..
Een forum voor mensen die een dierbare zijn verloren.Ik heb al heel wat gedichten enzo neergezet daar en ook mijn verhaal over A verteld.
We hebben alleen nog niet zoveel leden,maar toch geeft het me een goed gevoel.
Ik kan de laatste tijd veel van mijn gevoelens kwijt in gedichten en rijmpjes...
Hieronder een voorbeeld:
Afbeelding
Dit lijkt mij een betere manier om me te uiten als ik me klote voel,dan de vorige manier die ik hier beschreven had...

Zo dit wilde ik even delen met jullie..
Grts Ruby

Profiel  

Berichttitel: Re: Mijn verhaal...In stukjes verteld..(details/triggers)
Nieuw berichtGeplaatst: vr dec 21, 2007 12:10 am 

Ik heb het op dit moment best weer moeilijk,
Het is bijna 6 jaar geleden dat ik mijn vriend verloor.De dagen vallen dit jaar hetzelfde als toen, kerst valt op dinsdag/woensdag en de 29ste valt op zaterdag.
Dat doet iets met me... maakt het extra moeilijk..
Verder voel ik me heel alleen... echt heel alleen..
:crybaby:

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: vr dec 21, 2007 12:14 am 

Hallo Ruby

ik heb over het algemeen je topic wel een beetje gevolgd, alleen nooit echt gereageerd.
Het lijkt me inderdaad lastig deze tijd,dat je weer herinneringen over je vriend hebt, zeker als alles zo opelkaar lijkt en op dezelfde dagen enzo.
Misschien kan je met andere vrienden wat gaan doen, om te zorgen dat je hier niet zoveel mee bezig bent?
Hopelijk kom je er allemaal weer goed doorheen!
knuf!

Wen

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: vr dec 21, 2007 12:52 am 

Hoi Wen,
dank je voor je reactie.
Ik ga dit weekend wel wat leuks doen, gelukkig.Me vriendin(die vriendin waar ik mee was toen ik me vriend vond) is net jarig geweest dus we gaan uit.
Helaas gaat het met geld ook niet echt lekker, dus ik kan niet echt helemaal me eigen laten gaan.
Wat ik de 29ste ga doen, weet ik nog niet...
Denk nikss.... :crybaby: ik denk dat ik het niet aankan om op die zaterdag iets leuks te gaan doen.

Wat er de laatste tijd ook gebeurt:Het groepje waar mijn vriend en ik mee omgingen, komt weer een beetje bij elkaar.
Vorige week was ik met 4 vrienden van hem in het cafe.En als ik dan wat gedronken heb, dan gaat het meestal fout.Als die mensen mij zien, denken ze automatisch ook aan A.En dus beginnen ze er ook over... ik kan er niet mee omgaan als ik alcohol gedronken heb.
1 van de vrienden van hem is pas zn vader verloren.We waren na het cafe naar iemands huis gegaan en daar werd hij heel emotioneel omdat mensen er nogal luchtig over deden om een maat te verliezen.Dat sloeg niet direct op A, het ging erover dat er wat ruzie was geweest buiten bij het cafe.Die vriend van A werd kwaad en begon te roepen dat je pas weet hoe het is om een maat te verliezen, als je het écht hebt meegemaakt.Hij huilde niet maar de emotie was goed te merken in zn stem.Ik hield het dus alweer niet droog..
Mijn punt hiermee is, dat mijn vrienden van dit moment, ook de vrienden van toen zijn.Dat is aan de ene kant heel mooi, ik ben echt blij dat we allemaal weer een beetje naar elkaar toetrekken, maar aan de andere kant is het ook heel moeilijk.Die vrienden zijn er, maar dan doet het juist weer meer pijn, dat hij er niet is...
Toch wil ik me ze omgaan want 1 van mijn goede vriendinnen heeft verkering met een vriend van A.
Het is hier maar een klein stadje, dus is het ook wel logisch dat mensen elkaar weer tegen komen.
Die vriendin van me heeft dus verkering met een vriend van A en met hem moet ik eigenlijk ook nog een gesprek aangaan.Hij heeft namelijk laten weten dat hij toch wel respect heeft voor HK... Hij is dus 1 van de mensen die er niet in gelooft dat HK me vriend iets heeft aangedaan.Hij zegt dat HK het vaak voor hem heeft opgenomen, maar hij vergeet daarbij iets.Het was niet dat HK het opnam voor hem omdat hij hem zo aardig vond... Nee HK deed dat om tot onze groep te kunnen behoren.Die groep gebruikte indertijd drugs en aangezien HK een dealer was, moest hij natuurlijk het vertrouwen van mensen winnen.Maar goed ik wil die gozer nog eens vragen of hij wel alles weet van wat er gebeurt is...
Dan is er nog een vriend(in), meisje dus, die A gekend heeft.Zij is het met hem eens.De andere 2 vrienden van A staan "aan mijn kant".Gelukkig kunnen we wel met zn allen door een deur zeg maar...Ieder heeft zo zijn mening..
Maar dit alles maakt het niet echt gemakkelijk...

Dus ja, ik wil wel wat met vrienden gaan doen, maar ook al is dat nog zo leuk, het is eigenlijk even moeilijk....
Sorry voor het lange verhaal gelijk.....
Maar denk dat je het punt wel snapt ;)

Liefs Ruby

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: vr dec 21, 2007 12:58 am 

ahzo ja, ik begrijp het inderdaad wel.
het is lastig allemaal.
Ik kan het me inderdaad voorstellen dat het toch wel moeilijk is om je vrienden te zien, maar dat het tegelijker tijd ook wel gezellig en leuk is.
Ik heb verder niet zoveel verstand van dit soort zaken.. zou willen dat ik zo je verdriet en alles weg kon nemen, maar jammer genoeg gaat dat niet.
hopelijk kun je je toch een beetje uitleven dit weekend! ;)

groetjes
Wen

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: vr dec 21, 2007 1:07 am 

Wen schreef:
ahzo ja, ik begrijp het inderdaad wel.
het is lastig allemaal.
Ik kan het me inderdaad voorstellen dat het toch wel moeilijk is om je vrienden te zien, maar dat het tegelijker tijd ook wel gezellig en leuk is.
Ik heb verder niet zoveel verstand van dit soort zaken.. zou willen dat ik zo je verdriet en alles weg kon nemen, maar jammer genoeg gaat dat niet.
hopelijk kun je je toch een beetje uitleven dit weekend! ;)

groetjes
Wen

Lief van je Wen..
Dank je voor je steun, doet me wel een beetje goed...
Ja sorry, een beetje...Ben op dit moment iets te emotioneel en geestelijk moe om helemaal blij te worden, maar ook dat snap je wel... ;)

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: vr dec 21, 2007 1:09 am 

ik snap je helemaal ;)
met een beetje ben ik al blij genoeg ;)
knuf!! :knuffel:

Wen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur