Nou ben ik echt in de war...:S
Er is nog iemand die ik leuk vind en die duidelijk ook interesse in mij toont.Het is een oud-collega van A.Ik noem hem even L.
Hij is echt een leuke lieve gozer en ziet er (naar mijn mening!!) ook erg goed uit.Mooie helder blauwe ogen,redelijk lang en gewoon een leuke,gezellige uitstraling.Ben nu al een paar keer bij hem geweest en het is steeds erg gezellig.Ik praat veel met hem,over vanalles en nog wat maar ook erg veel over A.
Dat doet me best wel goed en hij vind het ook leuk en fijn om over hem te praten.Van de week was hij bij me en hebben we samen de video zitten kijken die ik heb en waar A meerdere keren op staat.
Was voor hem al 5 jaar geleden dat hij A. in bewegend beeld had gezien,hij vond het echt leuk om terug te zien.
Ik dacht eerst,ik wil gewoon vrienden met hem zijn en blijven.Niks relatie,rustig aan beginnen en elkaar eerst beter leren kennen.
Hij houd,net als A en ik,erg van Feyenoord en ging/gaat ook naar uit-wedstrijden.Dat trekt me ook heel erg,het lijkt me geweldig om eens een wedstrijd in Engeland mee te maken ofzo....
Heb al paar keer bij hem gegeten en het was voor het eerst dat een man mijn eten klaarmaakte en mijn bordje voor me in de keuken zette...
Hij woont alleen en kan dus goed voor zichzelf zorgen,dat is iets waar ik tegenwoordig erg op let.Ik hoef geen hulpeloze mannen meer die alleen een vrouw zoeken voor de was,afwas enz.
Ik heb openlijk met hem gesproken over me huidprobleem op dit moment en hij zei dat ik er toch wel leuk uitzie, of ik nou vlekjes heb of niet.Ook zei die dat iedereen zulke periodes heb en dat het ook normaal is na alle stress die ik gehad heb.Hij zei dat het best wel weer over zou gaan en dat ik er gewoon niet teveel naar moet kijken.
Echt,we hebben vanaf het eten(6 uur) tot s'nachts 2 uur gewoon alleen maar zitten kletsen.Hij probeert niks,houd afstand in het opzicht dat hij niet gelijk zo klef doet en probeert echt om mij een goed gevoel te geven.Hij is niet uit op sex ofzo dat kan ik echt goed merken...
Gelukkig maar dat hij zo doet want een op sex beluste man....hoef ik ook nooit meer.
Ik vind het juist heel belangrijk dat je met iemand goed kan praten.Hij lijkt me ook een erg open persoon.Ook zei hij dingen over A,die mij goed deden en dingen die ik ook zag in A,zoals bv. A zn onzekerheid.
Hij zei dat hij altijd vond dat A van die trouwe ogen had en dat was ook zo..
Maar zijn ogen,die hebben ook wat zeg!Ik verzuip er af en toe haast in

zo mooi lichtblauw....
Hij is verder wat kalend maar ik hou toch niet zo van mannen met een hele bos haar,liever gemillimeterd...
Breed en gespierd is hij niet maar dat hoeft uiteraard ook helemaal niet.Liever een smallere lieve man dan een brede opgepompte agressieveling,jatoch.
Voorlopig hebben we het gewoon leuk en ik weet eigenlijk wel dat hij wel meer zou willen maar kan ook duidelijk aan hem merken dat hij de keuze aan mij laat.De eerste stap zal hij geloof ik niet zetten omdat hij weet wat ik allemaal heb meegemaakt...
Vind ik wel lief van hem,ben ik niet meer aan gewend na mijn ex.
A mocht hem ook altijd erg graag,ze hebben altijd leuk samen gewerkt.Nu willen we vanavond hier naar het uitgaansgebied gaan want er is een soort van feest.
Alleen is het bijna wel zeker dat me ex daar is.Nou ben ik zo bang dat hij hem iets gaat doen ofzo...Dat me ex het niet kan hebben...
Ik zag me ex gister ook al even daar want hij zit tegenover de coffeeshop met zn tattooshop.Weer begon hij met me te beledigen.Meestal begint het leuk maar op een gegeven moment gaat hij opmerkingen maken.Me ex zei: Zal wel een lelijke gozer zijn met wie jij krijgt..en... Het zal best wel een sukkel wezen,die nieuwe vriend van je...
Ik zei,waar iedereen bij stond: Nee net of jij zo geweldig bent,kijk hem zitten joh,patsertje...
Ik zeg ik heb liever een zogenaamde sukkel dan zo tering looser als jij!
k Weet niet wat ik moet doen nou.
Ben zo bang dat me ex die vriend van me gaat slaan...
En als dat gebeurt dan ga ik ook los,dan ram ik al me woede en frustratie eruit op zn bek..
Maar ja,daar gaan we niet voor.L en ik willen een leuke gezellig avond maar of dat gaat lukken op deze manier,dat weet ik niet...
Maar ja,ik moest dit weer even kwijt.....
Thnx voor het lezen weer mensen....
Liefs Ruby