bouqetje
Berichten: 62
Lid geworden op: 20 aug 2016 11:43
Locatie: Ermelo
Contacteer: Website Facebook Twitter

Onverklaarbare onrust

Hallo iedereen,

De laatste paar weken heb ik ongelooflijk last van absoluut niet stil kunnen zitten. Dit lukt alleen wanneer ik rook. Ik weet niet of de onrust in mijn hoofd zit of in mijn lichaam.

Ik slik medicijnen, voor depressie en (licht) psychotische klachten maar die slik ik al jaren en degene van de bijwerkingen poli zoekt het hier niet achter (hebben al meds geprobeerd er voor maar die sloegen niet aan).

Ik word echt zo gek van mezelf en ik word steeds prikkelbaarder.
Wie herkent dit of weet wat dit zou kunnen zijn?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Onverklaarbare onrust

bouqetje schreef: 30 apr 2017 11:18 Ik weet niet of de onrust in mijn hoofd zit of in mijn lichaam.
Veel mensen ervaren roken als rustgevend. Deels vanwege de verslaving aan nicotine, maar ook vanwege de concentratie op de handeling en de andere manier van ademhalen. Daaruit volgt de logische conclusie dat je het gevoel van onrust in principe ook door middel van ademhalingsoefeningen kan laten afnemen.

Het soort onrust gevoel wat jij beschrijft is doorgaans van psychische aard en zitten dus 'in je hoofd.'
Die onrust uit zich lichamelijk. waardoor je in hetzelfde kringetje blijft ronddraaien.
* Liebe Macht Frei *
bouqetje
Berichten: 62
Lid geworden op: 20 aug 2016 11:43
Locatie: Ermelo
Contacteer: Website Facebook Twitter

Re: Onverklaarbare onrust

volhoudertje schreef: 30 apr 2017 11:51
bouqetje schreef: 30 apr 2017 11:18 Ik weet niet of de onrust in mijn hoofd zit of in mijn lichaam.
Veel mensen ervaren roken als rustgevend. Deels vanwege de verslaving aan nicotine, maar ook vanwege de concentratie op de handeling en de andere manier van ademhalen. Daaruit volgt de logische conclusie dat je het gevoel van onrust in principe ook door middel van ademhalingsoefeningen kan laten afnemen.

Het soort onrust gevoel wat jij beschrijft is doorgaans van psychische aard en zitten dus 'in je hoofd.'
Die onrust uit zich lichamelijk. waardoor je in hetzelfde kringetje blijft ronddraaien.
Dank je wel voor je reactie.

Vanmiddag heb ik een gesprek met mijn SPV'er en gaan we het hebben over de onrust, want laatst zei ze 'Misschien hoort het gewoon bij je,' maar dat hoort het zeker niet. Dus ik hoop echt dat we er wat mee kunnen bereiken in het gesprek.

Terug naar “Overige problemen en vragen”