lonelysoul

Lonelysoul

Hallo,
ik kom mij even voorstellen.
Mijn naam hier is lonelysoul. Waarschijnlijk spreekt dat wel voor zich, maar ik zal er wel wat over vertellen straks.
Ik ben een meisje van 18 jaar. Ik ben opgegroeid in een dorp waar mijn ouders ooit eens zijn gaan wonen. Dat dorp is voor mij nooit veilig geweest. Werd enorm gepest en heb daar ook zo de nodige traumatische ervaringen met jongens opgelopen.. ofzo.
Toen verhuisden we naar Zeeland (10 jaar). Daar ging het pesten in eerste instantie niet door. Totdat ik een jaar later naar een andere school moest. Jahoor, daar ging het weer net zo hard verder.
Ik ben ltijd wel eenzaam geweest. Zo vrat ik mijn eenzaamheid weg. Eten was een uitweg voor mij.
De kilo's vlogen eraan en hee, weer een reden om gepest te worden en het buitenbeentje te zijn.
Later deed ik 4havo in Rotterdam. Toen was ik 15, ging in een gastgezin... etc. Ook daar een buitenbeentje. Ik vrat nog meer. Tot ik 72 woog, toen ging ik als een gek afvallen, want misschien vonden ze me wel aardig als ik dunner was. Niet dus. Het help niks.Vervolgens kwam ik weer alles aan en viel weer af en kwam weer aan.... ik ben een enorme jojo en kan niet met eten omgaan.
In mijn eenzame leven, tot nu toe dus eigenlijk al 18 jaar, bijna 19... Heb ik wel al vanalles meegemaakt. In een van mijn dieptepunten, zat ik weer op een andere school. Daar ontmoette ik iemand die mij hielp, me begreep, en zo ontzettend lief was en lekker gek (want dat ben ik opzich ook wel). De man van mijn dromen.
Met hem was het leven weer een beetje leuker. Bij hem voelde ik me gelukkig.
De relatie duurde anderhalf jaar. Hij overleed aan kanker. (dat is nu 9 maanden geleden)
Ik slik anti-depressiva. Ben gestopt met psycholoog omdat ik naar Eindhoven ging om te studeren.
Maar ik wist wel dat ik niet zonder kon, dus ben poosje terug naar de dokter geweest. Binnenkort een afspraak bij het GGZ.
Dit was even heel kort een verhaal over mij.
Ja, ik ben depressief. Ik denk dat ik dat al had als klein meisje, maarja..

Ik ben een enorme perfectionist, wil altijd dat iedereen mij aardig vind, ook al weet ik dat dat niet kan. Ben heel erg streng voor mezelf en dat is echt niet leuk.
Ik ben heel behulpzaam, ik wil altijd iedereen helpen.. Verder weet ik niet zo goed wat ik van mezelf moet zeggen.

Liefs.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Lonelysoul

Welkom meid op het forum! :)

Dat is een heel verhaal, ik hoop dat je hier een beetje een stabiele factor hebt en je gauw veilig voelt.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Lonelysoul

Welkom Lonelysoul :)

Je hebt al wel een heel hoop narigheid meegemaakt in die 18 jaar. Een mens zou van minder depressief worden.
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”