Kaatjekarin

Hallo...even voorstellen.Heb een groot probleem met mijn psy

Hoi hoi,
Ik ben aan het google geweest en ben bij dit forum terecht gekomen,ik hoop dat ik verder kom met mijn probleem.
Ik ben een vrouw van 48 jaar,ik ben 7jaar geleden bij de huisarts terecht gekomen met klachten dat ik geen emoties had en niet kon uitte.Hij is ook psycholoog en heeft een aantal gesprekken met mij besproken.En ik ging er helemaal onderdoor en hij wou eens psychosentese proberen,maar dat lukte ook niet,ik was zo onrustig.Ik kreeg dan ook medicijnen 20mg paroxetine.
Hij gaf toen aan dat ik maar naar een psycholoog moest gaan,maar ik was zo labiel,dat ik het niet aandurfde,ik wou rust,en ik had tijd nodig om alles op een rijtje te zetten.
Maar uit ervaring van andere mensen wist ik dat een psychiater alleen maar luistert en af en toe een hint geeft,dat had ik nodig.
Ik heb 6 jaar lang een psychiater gehad die alleen maar luisterde en me niet zo onrustig maakte,ik voelde me daar redelijk goed bij,hij gaf wel regelmatig aan of ik naar een psycholoog wou,maar ik wilde het niet.Ik dacht ik heb nu een goede band en hij wist precies met mij om te gaan.
Maar nu heb ik een andere psychiater omdat de andere een andere baan had gevonden.
Ik vond het wel erg,maar ik dacht dat alle psychiater zo met patienten om ging.
Ik heb nu 5 gesprekken gehad en heb mijn problemen niet kunnen uitte,hij kapte het iedere keer af,en had het maar over mijn onrust.
Hij wou mij een anti-psychotisch medicijn geven,maar ik ben er zo op tegen!!!
Ik had ook veel onrust,maar om nou meteen psychose medicijnen te geven,dat vond ik te ver gaan.
Ik vroeg of ik mijn paroxetine wat kon verhogen voor de onrust,maar hij gaf aan dat hij mij niet meer wilde helpen als ik geen psychose medicijnen wou in nemen.
Ik kreeg meteen een stempel op gedrukt dat ik persoonlijkheid stoornis had,en daarom die medicijnen maar moest gaan gebruiken.Hij zette mij zo onder druk niet normaal.