Mushu2010

Hoi ik stel me ook even voor! (Mushu2010)

Hoi Iedereen,

Ben bij toeval gestuit op deze site. Gisteren mijn kat laten inslapen en alles komt weer naar boven. Mijn verleden als gepest kind,geweldadige vader en de zorg voor mijn moeder met wie ik twee handen op 1 buik was en haar overlijden.

En hier dacht ik dat ik een beetje weer aan het opbouwen was nadat mams 2 jaar geleden overleed maar blijkbaar toch niet helemaal. Ben echt een type die er is voor andere mensen, werk als sociaal raadsvrouw dus een dienstverlenend beroep. Alleen mezelf de waarde geven die ik verdien dat is moeilijk. Soms lukt het en soms ook niet. Nooit een relatie gehad eerst vanwege mams en de zorg voor haar (we woonden samen). Maar de laatste twee jaar niet echt een reden gehad dus tja en nu merk ik dat diep van binnen in nog steeds mezelf niet waardevol vindt terwijl iedereen om me heen, inc clienten, me hartstikke mooi en lief vinden. en waarom kan ik dat zelf dan niet zien? verleden werkt door in heden dat is me nu erg duidelijk geworden.

in ieder geval thnx voor het lezen en mss tot ziens op het forum.

grts
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Hoi ik stel me ook even voor! (Mushu2010)

Welkom op het forum :)

Iedereen is uniek en iedereen is waardevol, ook jij! We hebben allemaal van tijd tot tijd weleens moeite dat in te zien, maar we zijn het wel. Je zult zien dat er hier zeer veel begrip voor is te vinden op het forum :)
If we don't get lost, we'll never find a new route.
moeilijkkarakter

Re: Hoi ik stel me ook even voor! (Mushu2010)

Welkom Mushu2010.

Dat is heel wat, volkomen begrijpelijk dat je het er moeilijk mee hebt. See you around :)
bobomelo

Re: Hoi ik stel me ook even voor! (Mushu2010)

welkom!
en naar dat je moeder is overleden! en nu je katje.....gatsie!

nou hoop dat je hier zult vinden wat je zoekt!
over het pest verleden, kan ik wel over meepraten, en voor iedereen klaarstaan ook!
en ja......het is gewoon ook veel makkelijker om iemand anders goed advies te geven dan wanneer het over jezelf gaat!(jup, dan speelt het gevoel in je lijf opeens ook mee....)

wat doe je precies dan voor werk?
Mushu2010

Re: Hoi ik stel me ook even voor! (Mushu2010)

helemaal eens, het is een stuk makkelijker om andere personen te adiviseren over hun leven dan om he zelf te doen.

ik geef gratis juridisch advies en ondersteuning op verschillende sociale gebieden. doe ook de intakes voor schuldhulpverlening en voedselbankaanvragen dus ik zie en hoor genoeg s... so to speak.

ach ja het houdt je van de straat (vind het erg leuk hoor, heeft me ook voor het grote deel van mijn sociale angst afgeholpen)
Wolf

Re: Hoi ik stel me ook even voor! (Mushu2010)

Hoi Mushu! :D

Als je er zin in hebt, kan je gerust eens de forum-chat proberen. Het is daar vaak best gezellig. Er is nu zelfs een hele chat-soap aan de gang, wat erg komisch is. :lol: Je moet maar kijken. :)

Groetjes,
Wolf
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Hoi ik stel me ook even voor! (Mushu2010)

Hey mushu

Nice to meet you occasion14
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Hoi ik stel me ook even voor! (Mushu2010)

Welkom Mushu :)

Wat heb je een al een hoop narigheid meegemaakt in zo'n korte tijd van je leven eigenlijk. Da's best zwaar. Ik kan me voorstellen dat je nu wat moeite hebt om e.e.a. te verwerken en jezelf weer krachtig in het leven weg te zetten.
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”