Timothy Lee

Nieuw! (Timnl) Mijn leven wordt steeds leuker!!

14 apr 2010 09:56

Hallo!

Mijn leven wordt steeds leukerder!!

al meer dan 20 jaar voedselallergie, pollen allergie, pinda allergie en natuurlijk voor heel veel bomen! :D

Sinds november 2009 is er bij mij een trage schildklier ontdekt (hypothyroid) waardoor ik voorlopig ook niet meer instaat ben om te werken (heb ook m'n 2e burnout gehad).

En sinds gister is het vastgesteld dat ik ADHD plus heb! Plus staat voor niet juist om kunnen gaan met stress, wat ik raar vindt zonder stress kan ik niet juist werken en ik heb geen zelfverantwoording. Dat klopt denk ik ook wel anders had ik geen burnout ;)

Ehm ik ben 26 jaar en heb de afgelopen 6 jaar in het buitenland gewoont. Doordat ik dus een trage schildklier heb, met de bij behorende depressies (in het begin) heb ik alles maar dan ook alles stop gezet waar ik op dat moment bezig was. Ontslag genomen en mijn relatie stop gezet. En nu zit ik in de WW en terug in Nederland. Voor mij de beste keuze die ik ooit gemaakt heb! :)

Een nieuwe kans om mijn leven op te bouwen zoals ik dat wil! (krijg je niet vaak ;))

Groetjes Tim

Memories
Moderator

Re: Nieuw! (Timnl) Mijn leven wordt steeds leukerder!!

14 apr 2010 13:11

Welkom! :)

:knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Audrey

14 apr 2010 16:16

Hallo Tim! Wat een positief bericht zeg :D Ik hoop dat het gaat lukken met je nieuwe start. Succes ermee! ;)

Sandratje

14 apr 2010 22:46

Welkom en altijd klaar voor een babbel.

:knuffel:

Timothy Lee

16 apr 2010 21:43

dank jullie wel :))

Een fijn weekend gewenst :D

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

18 apr 2010 14:00

Welkom Tim :)

Hoe had je dat nieuwe leven nu voorgesteld nu je terug in NL bent. Heb je daar al over nagedacht ?
Inzicht als Uitweg..

Reborn

18 apr 2010 19:15

Welkom op het forum ;)
Every passing minute is a chance to turn it all around

Timothy Lee

05 okt 2010 13:33

Een klein update-je...

Ik heb sinds vorige week een officieel werkverbod...
Misschien klinkt het heel raar, maar hoe dan ook. Het is een gigantische opluchting voor mij. Gewoon het feit dat ik niet mag werken, waardoor het dus ook geen zin heeft om werk te zoeken, is als een last van m'n schouders verdwenen.

Ben nog veelste overspannen en mijn verwachtingspatronen zijn nog redelijk hoog. Kost me ook veel moeite om die naar beneden te schroeven. Maar met behulp van therapie en begeleiding gaat het wel een stuk makkelijker.

greetz

Tim

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”