Ik ben 40 jaar en ben getrouwd,en samen hebben we een zoon van 8 jaar.We houden van het buiten leven,met mooi weer dan,en we mogen ook graag een goede film kijken.
Verder hou ik van puzzelen,cursussen volgen,sporten,lekker uitgebreid koken en eten.Daar kan ik uren voor uit trekken.Ik ben huisvrouw,dus een paar keer per week,trek ik daar gewoon een middag voor uit.Wij hebben sinds een aantal maanden het sterke vermoeden dat onze zoon een vorm van ADHD heeft.Heel langzaam slopen de symptomen erin,maar het wordt alsmaar erger en erger.Na een bezoek aan onze arts,hebben we de 23e van de maand,dan eindelijk onze eerste gesprek,en waarschijnlijk zullen er nog vele volgen.Natuurlijk breng ik veel uurtjes op het internet door,om maar zoveel mogelijk te weten te komen over ADHD,en zo kwam ik dus ook hier terecht.Na wat dingen bekeken te hebben,heb ik besloten me bij jullie aan te sluiten.
Mischien dat ik hier wel dingen leer van anderen,dat zou mooi zijn,want het is allemaal nog zo nieuw voor ons.
Groetjes