Leen2502

Ik wil me even voorstellen (Leen2502)

13 apr 2010 22:35

Ik ben 40 jaar en ben getrouwd,en samen hebben we een zoon van 8 jaar.We houden van het buiten leven,met mooi weer dan,en we mogen ook graag een goede film kijken.
Verder hou ik van puzzelen,cursussen volgen,sporten,lekker uitgebreid koken en eten.Daar kan ik uren voor uit trekken.Ik ben huisvrouw,dus een paar keer per week,trek ik daar gewoon een middag voor uit.Wij hebben sinds een aantal maanden het sterke vermoeden dat onze zoon een vorm van ADHD heeft.Heel langzaam slopen de symptomen erin,maar het wordt alsmaar erger en erger.Na een bezoek aan onze arts,hebben we de 23e van de maand,dan eindelijk onze eerste gesprek,en waarschijnlijk zullen er nog vele volgen.Natuurlijk breng ik veel uurtjes op het internet door,om maar zoveel mogelijk te weten te komen over ADHD,en zo kwam ik dus ook hier terecht.Na wat dingen bekeken te hebben,heb ik besloten me bij jullie aan te sluiten.
Mischien dat ik hier wel dingen leer van anderen,dat zou mooi zijn,want het is allemaal nog zo nieuw voor ons.

Groetjes

Memories
Moderator

Re: Ik wil me even voorstellen (Leen2502)

13 apr 2010 23:57

Hartelijk welkom. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

18 apr 2010 14:03

Welkom Leen :)

Om ADHD vast te stellen zal je je zoon moeten laten testen. Er zijn namelijk meer psychische aandoeningen die bepaald gedrag veroorzaken.
Inzicht als Uitweg..

Reborn

18 apr 2010 19:14

Welkom op het forum ;)
Every passing minute is a chance to turn it all around

PSY-GAMER

29 apr 2010 21:54

Hi Leen! welkom hier en je kan hier op het forum altijd je verhaal kwijt ;)

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”