Gebruikersavatar
ALC
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2016 08:53

Wet van aantrekkingskracht

Hallo allemaal,

Ik ben hier puur om informatie te delen en als ik maar één iemand van jullie daarmee kan helpen, ben ik al heel blij. Ik weet niet of jullie ooit van 'wet van aantrekkingskracht' hebben gehoord, maar het is echt iets wat wonderen verricht voor iedereen. Veel mensen kennen het via de docu "The Secret" wat een tijd geleden (alweer 10 jaar geleden denk ik) een grote hype was geworden. Ik denk dat mensen in NL te nuchter zijn en het een onzin vinden. Het is een wet van het Universum. Het is geen geloof en het is geen bullshit. Het werkt altijd en voor iedereen of je 't nou wel of niet gelooft. Het zou dan alleen veel beter zijn dat je 't in je voordeel gebruikt. Ik heb 't zelf getest en het werkt. Niet alleen ik, maar zo ontzettend veel mensen. Je ziet ze wel, vaak op social media: die gelukkige, succesvolle en rijke mensen, waarvan de meesten denken: ze hebben gewoon geluk! Nee, 9 van de 10 keer, passen ze deze wetenschap toe.
Ik ben zelf een life coach en mijn grootste passie is om mensen te helpen. Mede door kennis te delen over 'wet van aantrekkingskracht', vooral omdat de meeste mensen niet helemaal begrijpen hoe 't werkt. Het wordt ook vaak verkeerd uitgelegd. Het is ook niet makkelijk om het toe te passen, vooral als je veel hebt meegemaakt, je onbegrepen voelt en geen uitweg ziet. Toch heb je echt ALLE touwtjes in eigen handen! Je hebt de macht om je eigen leven te creëren en daar heb je niets en niemand voor nodig, behalve je eigen besluit en inzet.
Over 'wet van aantrekkingskracht' zelf kun je heel erg veel op internet vinden (het liefst in het engels, als je engels kunt, want het wordt veel beter uitgelegd). Wil je het in je eigen situatie gebruiken en je weet niet precies hoe, mail me aub! Ik vraag hier niets voor, behalve mijn fb pagina te liken en te delen, zodat ik nog meer mensen kan helpen. Ik heb zelf veel meegemaakt, ik heb veel ervaring en ben opgeleid tot coach en NLP trainer. Over 'wet van aantrekkingskracht' heb ik erg veel kennis en ik gebruik het zelf natuurlijk ook. Neem je leven in eigen handen! Er is geen probleem of situatie die niet op te lossen is!

Je kunt me mailen naar: artemislifecoaching@live.nl

Alle vragen zijn welkom!

Groetjes, ALC cheerqd5
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Wet van aantrekkingskracht

ALC schreef:Het is geen geloof en het is geen bullshit.
Oh nee? Nou, daar heb ik een heel ander oordeel over. 001_tongue
Hoe dan ook, ik heb je berichtje verplaatst naar een ander deel van het forum, omdat het daar beter past.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Wet van aantrekkingskracht

Neem je leven in eigen handen! Er is geen probleem of situatie die niet op te lossen is!
Nee, maar het is wel heel *** als je ermee te maken krijgt.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Ervaringen met en 'reclame' voor hulpverlening”