dbstf92

Contact met lotgenoten & forum website Autisme

Heey

Ik heb het syndroom van Asperger en ik heb daar ook een sociale angststoornis bij... wat het moeilijk maakt voor mij om sociale contacten aan te leggen en te onderhouden. Dus ik voel mij hierdoor ook vaak eenzaam en kan niet bij veel mensen terecht, ook weinig mensen snappen niet goed wat mijn problematiek inhoud omdat ze uiterlijk niks merken aan mij.. ben ook nogal goed om een 'masker' voor de buitenwereld op te zetten.. Vandaar dat ik websites voor mensen met autisme wel handig vindt vooral als er een chat & forum is in inbegrepen. Op die manier kan ik toch ergens terecht waar ik mijn eigen kan zijn. Er is hier een goede website voor (wel nog een opstartende) namenlijk wwww.autiplace.be
Spijtig genoeg zijn er niet zoveel van die websites te vinden voor België. Ik heb er ook nog één goeie gevonden, wel een Nederlandse maar meer niet. Omdat autiplace nog maar beginnend is zijn er natuurlijk nog niet echt lotgenoten.. Hopelijk wordt deze site via deze weg snel ontdekt :) Tips voor nog andere websites als deze zijn altijd welkom! :)
Gebruikersavatar
BenoitRen
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2018 14:51

Re: Contact met lotgenoten & forum website Autisme

Hey, hoe is het afgelopen met autiplace? Het bestaat op dit moment niet, en de Internet Archive Wayback Machine heeft het nooit bezocht.

Reden van mijn bericht is dat ik eerder deze week een account gemaakt heb op Dottie, en je profiel sprak me echt aan. Ik heb je een bericht gestuurd, maar gezien je laatste login drie jaar geleden was, heb ik schrik dat je die nooit gaat zien.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Contact met lotgenoten & forum website Autisme

Het heeft heel weinig zin om te reageren op forumberichten die al meerdan vier jaar geleden zijn geplaatst.
De topicstarter is ook al lang geen actief lid meer, het account is beëindigd.

Het topic had al lang geleden gesloten kunnen worden. Dat zal bij deze gebeuren.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Ervaringen met en 'reclame' voor hulpverlening”