Gebruikersavatar
Mike777
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2020 14:11

Add medicatie afgepakt

Vorig jaar ging het na jaren eindelijk goed met mij, met heelde gedoe bad ik eindelijk de goeie dosering dexamfetamine 100 mg. Elke week sporten mijn hobby's muziek maken voor het eerst sas ik gelukkig. Toen pakte ze plotseling al mijn medicatie af van dat moment doe ik niks meer en ben al vanaf dat moment elke dag aan het zeuren om mijn medicatie terug te krijgen ik heb alles geprobeerd. Ik ben sinds dat ze die afpakte alles kwijt bijvoorbeeld mijn vriendin is ook niet gek als van de een op de andere dag heel mijn innerlijke rust kwijt ben. Heeft iemand een idee of tip wat ik kan doen?
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Add medicatie afgepakt

Mike777 schreef: 08 apr 2020 14:24 Vorig jaar ging het na jaren eindelijk goed met mij, met heelde gedoe bad ik eindelijk de goeie dosering dexamfetamine 100 mg. Elke week sporten mijn hobby's muziek maken voor het eerst sas ik gelukkig. Toen pakte ze plotseling al mijn medicatie af van dat moment doe ik niks meer en ben al vanaf dat moment elke dag aan het zeuren om mijn medicatie terug te krijgen ik heb alles geprobeerd. Ik ben sinds dat ze die afpakte alles kwijt bijvoorbeeld mijn vriendin is ook niet gek als van de een op de andere dag heel mijn innerlijke rust kwijt ben. Heeft iemand een idee of tip wat ik kan doen?
Waarom hebben ze de medicatie afgepakt dan? Het lijkt mij handig dat te verduidelijken.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Mike777
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2020 14:11

Re: Add medicatie afgepakt

Ze vonden dat ik er lichtelijk paranoïde van werd maar dat is niks vergeleken met wat er gebeurde toen ik aan zelfmedicatie ging doen daar ging ik echt kapot aan ben daar nu ook weer 4 maanden mee gestopt maar ik voel me nog steeds constant klote ik sta ermee op en ga ermee naar bed ik word er gek van het maakt me zo boos , het is zo erg dat ik er geen zin meer in heb, uiteindelijk hebben ze me 2 x 54 concera gegeven maar dat vind ik gewoon geen fijn medicijn
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Add medicatie afgepakt

Mike777 schreef: 08 apr 2020 15:00 Ze vonden dat ik er lichtelijk paranoïde van werd maar dat is niks vergeleken met wat er gebeurde toen ik aan zelfmedicatie ging doen daar ging ik echt kapot aan ben daar nu ook weer 4 maanden mee gestopt maar ik voel me nog steeds constant klote ik sta ermee op en ga ermee naar bed ik word er gek van het maakt me zo boos , het is zo erg dat ik er geen zin meer in heb, uiteindelijk hebben ze me 2 x 54 concera gegeven maar dat vind ik gewoon geen fijn medicijn
Paranoïde zijn, lichtelijk of niet, lijkt mij niet de bedoeling. Je zegt dat je Concerta geen fijn medicijn vindt. Dat kan ik best snappen, maar het is belangrijk om medicijnen de tijd te geven. En dat samen met hulpverleners in de gaten te houden. Dan kan je later altijd nog voor iets anders kiezen.
Weten ze ook dat jij je nog steeds zo rot voelt?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Aandachtsproblemen (ADHD)”